Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 43 ... 125 126
William Schuurman

Deze keer gekozen voor zoveel mogelijk renners per team.
Heb er o.a. drie van Sky, Movistar, Lotto Soudal en twee van Astana en BORA die elk ook afzonderlijk punten kunnen pakken in etappes. Hoop op deze manier vooral teampunten te scoren i.p.v. renners die tussen plek 10-20 eindigen in enkele etappes.

Het is dan wel van belang dat de truien in het bezit zijn van één van deze renners anders gaat het een lastig verhaal worden.

Daarnaast ook bewust gekozen voor meerdere tijdrijders om direct hoog te staan in het klassement.

Rutger98

Met pijn in mijn hart heb ik afscheid genomen van Quintana, maar anders kreeg ik Kelderman er niet in. Ik denk nog steeds dat Quintana hoog gaat eindigen en veel punten gaat scoren, maar hoop dat hij er weer eens flink doorheen zakt.

user26809

Zit precies met zelfde. Heb Quintana nu omdat ik denk dat grote kanshebber is. Maar qua scoritopunten is ie wat minder. En ik wil graag Kelderman die ik nu niet heb... Als die echt in vorm is, gaat ie meer punten pakken dan Quintana misschien. Oa door proloog en tijdrit.
Misschien...:)

Nylz

Gaat Nibbles het WK rijden trouwens?

Nylz

https://youtu.be/P_FXGWTEMF8

Pozzovivo, Calmejane
Laurent Pichot, Thomas Dugand
Castroviejo, Pierre Rolland
Bobby Jungels, Laurens ten Dam
🎶

JimKro

Zijn er nog meer mensen met een dramatisch tijdritteam?

Nylz

Die van mij is op dit moment misschien iets té goed..

Matt89

Help, ik klik S Yates zojuist uit mijn team. Die stond er vanaf moment -1 in.

rosencrantz

Aangezien Sagan hier (logisch!) blijft terugkomen:

1 Sagan beseft waarschijnlijk wel dat het parcours in Innsbruck normaal gezien te zwaar gaat zijn voor hem
2 Maar voor een kampioen als Sagan lijkt een 4de keer (op rij dan nog!) wereldkampioen worden een belangrijker doel dan deze "gewone" Vuelta
3 Weinig weerhoudt een kanshebber voor het WK om tot de eerste rustdag voluit te gaan (voor iemand als Kwiatkowski geldt hetzelfde).
4 Alleen blijft de vraag: is Sagan in het begin van deze Vuelta voldoende herstelt van die val in de Tour?

Sagan lijkt mij dan ook te duur, vooral omdat er geen duidelijke ja is voor punt 4, terwijl dat juist essentieel is voor zijn puntentotaal, lijkt mij.

Karperdrol

Ik blijf ook met de vraag zitten....sagan, trentin en valverde...erin, eruit...heel lastig

Mindless

Mijn tijdritteam is ook heel matig en daar ben ik eigenlijk wel blij mee.

pierlo12

'@Nilz,

Zeg me, dat het Nizzolo
Zeg me, dat het Nizzolo
Zeg me, dat het Nibali

;)

master-pieter

Ah een team met zowel Valverde, quintana als Sagan. Yates is te duur en daar heb je goedkopere opties voor

Nylz

'@pierlo

Die hadden we nog niet! Thanks 😂

Nylz

Volgende:

Zing, vecht, huil, bid, lach, werk, Elissonde.

leonstar

Nogmaals, Wat verwachten jullie van Dan Martin? Hoor weinig reacties over hem.
Een vuelta die perfect voor hem is qua ritten en een van de beste punchers van het deelnemersveld maar aangezien hij geen kopman is en aangegeven heeft alleen als ritten kaper mee te doen vindt ik het toch erg lastig of ik m nemen moet of niet. Hij is namelijk best prijzig!

Nylz

Ja hij zal in de eerste week best puntjes pakken en ook een bergrit uitkiezen. Maar zoals je zegt, 3.5M is best een hoop geld. Ik zorg ervoor dat ik voor de etappes waarin hij goed kan scoren voldoende alternatieven heb, dan is het gemis niet zo groot.

Silent Hill

Een vuelta die perfect voor hem is qua ritten en een van de beste punchers van het deelnemersveld

Net zoals Alaphilippe vorig jaar dus.

Laatst gewijzigd
ivo001

Ellendig dat Kelderman zegt zich goed te voelen. Ik wil niet meer mijn teams gaan schuiven zodat hij erin past..

Bidonhouder

Ik heb door de uitlatingen van Kelderman wél mijn hele team overhoop gegooid :(

Dupoepin

Nibali is inderdaad een hoofdbreker, hij zegt dat hij fit is, maar zijn ploeg neemt Ion Izagirre mee als schaduwkopman en dat zegt dan weer wat over het vertrouwen. Normaal gesproken is Nibali echt de uitgesproken kopman. Voor mij een reden om hem niet te nemen al zie ik Nibali wel een rit pakken.

Sagan is voor mij geen twijfel, zelfs als hij op 80% presteert heeft hij genoeg potentie om hoog in de punten te rijden als je kijkt naar zijn concurrentie. Dat hij voor de 4e keer op rij wereldkampioen wil worden is een naief streven. Daar komt hi deze Vuelta nog wel achter wanneer hij probeert een bergetappe aan te vallen. Als hij echt serieus is, heeft hij meer aan een hoogte stage en training dan meedoen aan een 3 weekse ronde.

@leonstar Zoals je zelf al zegt, te duur voor een rittenkaper. Je moet niet vergeten dat hij in de tour al enorm met krachten heeft gesmeten.

user26798

'@dupoepin. Nibali idd een hoofdbreker, maar heb ik wel definitief naast me neergelegt. Twijfels heb ik nog meer bij pinot. In eerste instantie aangegeven alleen voor enkele ritten te gaan, maar de ronde van polen was weer erg sterk. Nu schemert er in zijn opmerkingen toch weer door dat hij wel het AK in zn achterhoofd heeft zitten. Daartegenover staat weer dat ik zijn ploeg niet erg sterk vindt. Bij mij is het, zoals ik eerder al las, ook Kelderman -> Pinot, Pinot -> Kelderman, etc.

Gids03

Mijn enigste twijfels zijn
Nizollo en en dennis
Of
Viianni en campenaerts .

En of ik sotto zal vervangen voor een 750. Sprinter die vlak en heuvel mee sprint? aberausturi heb ik al kom er niet uit

Nylz

Gids03

Ik kan je niet helpen, ik heb ze allevier.

Tvitesse

Kelderman lijkt mij toch een renner die het verschil kan maken voor een team. Een uitstekende tijd- en proloogrijder, waardoor hij in ieder geval wel kort zal staan na dag 1. Goede kans dat hij in het verloop van de week de rode trui gaat pakken (ditzelfde geldt uiteraard ook voor een Kwiatkowski en Dennis). Voor de twijfelaars tussen Pinot en Kelderman zou ik dus Kelderman meenemen.

1 2 ... 43 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.