Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 42 ... 125 126
Twaburov

Hoeveel teampunten zijn er voor etappe 1 voor de klassementen? 14 toch? AK+Punt. Combi nog niet omdat er geen bergpunten zijn.
Die kan Teuns dan mooi even ophalen.

Phoenix0000

geen teampunten in etappe 1. Alleen truipunten.

kevinraar

yates werd wel 7de in de tijdrit van de giro

thewout79

kelderman of zakarin

Stuff

'@Phoenix0000

Wel teampunten voor de truien.

Phoenix0000

'@stuff

Kan me niet herinneren dat dit ooit zo was bij proloog. Maar ik kan me vergissen.

kevinraar

ik doe benoot erin voor eventuelen trui punten dan kan ik sagan of trentin erin doen voor benett wie geven jullie meer kans sagan of trentin?

Ab Normaal

Sagan

kevinraar

ok bedankt

ronvisser

'@Roeland: Ik zou optie 2 sws boven optie 1 kiezen. Twee knechten vs. twee kopmannen. Van Mas heb ik echt geen idee wat ik kan verwachten en gaat dus ook niet mee.

user26813

'@Ron Dankjewel :)

thompiej

Na uren puzzelen staat mijn team bijna! Nu heb ik nog 500.000 over en wil ik een sprinter updaten. helaas heb ik niet heel veel kijk op de 2de rangs sprinters iemand een tip hoe ik dit slim kan aanpakken. ik zat te denken om Consonni er in te fietsen, gevolg is Restrepo eruit. Wie kan mij helpen of heeft een tip hoe ik dit zelfstandig kan onderzoeken.

Ab Normaal

'@thompiej
Procyclingstats.com

Bidonhouder

Na de ploegenpresentatie heb ik ineens het licht gezien en een prachtige wissel doorgevoerd. Porte en Ion hebben mijn team verlaten voor de twee Nederlanders Kelderman en Kruiswijk. Verwachten jullie ook dat dit een goede wissel is?

leonstar

Wat verwachten jullie van Dan Martin?
Een vuelta die perfect voor hem is qua ritten en een van de beste punchers van het deelnemersveld maar aangezien hij geen kopman is en aangegeven heeft alleen als ritten kaper mee te doen vindt ik het toch erg lastig of ik m nemen moet of niet. Hij is namelijk best prijzig!

Matt89

Nogmaals het parcours bestudeerd en een top 3 per etappe neergezet. Dat geeft wel weer een ander beeld waardoor ik mijn team op de schop ga gooien. Iemand die ook een overzicht per etappe heeft van de mogelijke top 3 en daarmee eens wil vergelijken (pm graag)? Benieuwd of ik het aantal sprintkansen totaal verkeerd heb ingeschat. Heb nu een lijstje met onmisbare renners en twijfel of dat echt zo is.

04398

Laatste wijzigingen Sagan en Mollema out. Mollema gaat 100% ritzeges en niet voor klassement en Sagan is nog niet 100% fit en ziet Vuelta als training voor het WK.

Jopster

Ik ga er deze poule niet uitkomen. Te veel etappes die niet te voorspellen, te veel renners waarvan de vorm gissen is en de vraag is wie heeft wat als doel. Dit gaat dus genieten worden.

Joachim

Het zal er in de Scoritotopics al wel over gegaan zijn, maar vinden jullie ook dat er voor het Algemeen Klassement bijzonder weinig punten te verdienen zijn? 100 voor de eindwinnaar, dat is maar dubbel zoveel als de etappewinnaar. Ter vergelijking: voor de CQ-ranking is die verhouding 700-50. Dat zet me er toch toe aan om renners die in een paar etappes dichte uitslagen kunnen rijden en ik aanvankelijk niet gekozen had (Sagan, Teuns... ) er in te zetten voor klassementsrenners die misschien zelden de top 10 zullen halen in ritten (Izagirre, De La Cruz... ).

Vanaf de 9e plaats is het zelfs gelijk?! :o

@ 04398, voor zover ik het spel goed begrijp is wat je zegt dus net een reden om Mollema er in te houden. :p

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Nou jongens, Valverder erin ipv Sagan. Voelt ineens als een prima optie. Wat jullie?

Matt89

Sagan rijdt de bergetappes als training voor het WK. Perfect toch? Dat betekent dat hij de Vuelta gaat uitrijden. En een Sagan die niet 100% fit is wint hier nog 2 etappes en eindigt nog 6 keer in de top 5.

Shimmy88

Mijn team staat! Heb alleen 500k over.
Heeft er iemand vertrouwen in de kansen van Nibali? Ik kan een 2.5M renner upgraden naar Nibali maar weet niet of ik daar goed aan doe. Heb nog nooit een grote ronde zonder Nibali gespeeld.

user26809

Heb Nibali eruit gegooid voor Zakarin. Toch teveel twijfel over fitheid, en hij gaat voor etappes.

Wat vinden jullie, Kelderman of Quintana?

kasjaar

Quintana is het meeste zekerheid. Kelderman haalt potentieel het meeste punten, Quintana is niet zo'n puntenpakker op Scorito.

Laatst gewijzigd
Shimmy88

Maar Nibali staat er altijd in grote rondes. Ik denk dat ik eruit ben! Ik ga Nibali meenemen, maar nu nog de keuze wie ik ga upgraden, dus eigenlijk wie gaat eruit
Bennett (kopman, is nig fris)
Carapaz (zie ik zo top 5 rijden + teampunten quintana)
Formolo (zie ik samen met buchmann top 10 rijden + teampunten sagan)

1 2 ... 42 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.