Pff heb eindelijk naar mijn idee een goed basisteam staan. Had liever 2 extra plekken voor extra aanvallers maar helaas. Heb nu alleen 500k over..
Ik kan sarreau upgraden naar gibbons
Of formolo of carapaz upgraden naar nibali. Ik neem normaal altijd nibali als ie meedoet maar denk dat formolo of carapaz frisser zijn op 1 of andere manier.
Buenos diaz zeg.... Wij dachten gevechtsklaar te zijn. Krijgen we ineens te maken met de iets te rap ratelende derailleur van Porte. Het loopt de spuitgaten uit zo. De immense druk die er bij komt kijken als je voor een gerenommeerd team, zoals in dit geval team Zadelpen, mag uit komen, wordt onze symphatieke capitano te machtig.
Hoe nu verder? Want als wij hem achter laten, gaat het budget sowieso omhoog. Pak ik de eerste ak kandidaat op mijn kieslijst, dan nog kan ik met gemak alsnog Peter inpassen. Dit zou ik dan naar buiten kunnen communiceren als overmacht ivm lafheid. Daar moeten we wel mee weg zien te komen.
Ik krijg er zowat Iberische koppijn van. Ik denk dat ik het nog even een nachtje laat rusten.
Ik vind de renner Aru niks en hij valt op 2015 na eigenlijk altijd tegen. En van de eerste renners die ik sowieso niet ging kiezen.
Thibaut in, Wilco out. Wilco in, thibaut out. Thibaut in, Wilco out. Wilco in, thibaut out. Thibaut in, wilco out. Wilco in, thibaut out. Hoe lang ga ik dit nog doen.....
Ik hield stug vast aan Porte. Ondanks die paar kratjes op de plaat. Ik zag de punten met bruut geweld binnenrennen.
Porte uit mijn team betekent een compleet nieuwe puzzel. Alleen al om de poen. Hele team overnieuw. Leuk, maar zo kort voor het begin ook wel een beetje een zenuwtoestand. Wordt morgen duidelijk dat het hem echt dun door de broek loopt, dan gaat dat met die hitte en uitdroging ook niet zo maar weg, en kun je hem afschrijven. Altnatief strijdplan; 4 x Bora in het team.....
Dit is mij team voor de tijdrit
Kwiatkovski
Kelderman
Izagirre
Yates
Lopez
Quintana
Bennett
Kruiswijk
De la cruz
Overige renners
Woods
Fraile
Benoot
Bol
Sagan
Viviani
Trentin
Van poppel
B ou hand
Van der sande
Aberasturi.
Vinden jullie mij team voor de tijdrit goed of zouden jullie iemand anders erin doen zo ja voor wie?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.