Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 41 ... 125 126
Kris Vroem

Ik ben vooral benieuwd naar iedereen zijn verdeling. Ik denk vooral veel mannen voor ak en mannen voor de vele heuveletappes. ik heb op dit moment 9 ak mannen, 6 sprinters en 5 allround/aanvallend ingestelde renners. die 5 zijn vooral aanvallers voor in de heuvels en bergen.

user26798

'@wielerfan, is wel een scenario dat ik overweeg. mss beetje risicovol, maar heb toch ergens een gokje nodig.

user26796

Zakarin zeker een zekerheidje steefje

Shimmy88

Pff heb eindelijk naar mijn idee een goed basisteam staan. Had liever 2 extra plekken voor extra aanvallers maar helaas. Heb nu alleen 500k over..
Ik kan sarreau upgraden naar gibbons
Of formolo of carapaz upgraden naar nibali. Ik neem normaal altijd nibali als ie meedoet maar denk dat formolo of carapaz frisser zijn op 1 of andere manier.

Zadelpen

Buenos diaz zeg.... Wij dachten gevechtsklaar te zijn. Krijgen we ineens te maken met de iets te rap ratelende derailleur van Porte. Het loopt de spuitgaten uit zo. De immense druk die er bij komt kijken als je voor een gerenommeerd team, zoals in dit geval team Zadelpen, mag uit komen, wordt onze symphatieke capitano te machtig.

Hoe nu verder? Want als wij hem achter laten, gaat het budget sowieso omhoog. Pak ik de eerste ak kandidaat op mijn kieslijst, dan nog kan ik met gemak alsnog Peter inpassen. Dit zou ik dan naar buiten kunnen communiceren als overmacht ivm lafheid. Daar moeten we wel mee weg zien te komen.

Ik krijg er zowat Iberische koppijn van. Ik denk dat ik het nog even een nachtje laat rusten.

Rebellin

Voor mij is Aru een zekerheidje. Heeft de vuelta al eens gewonnen en wil nog iets van zijn jaar maken. Als het moet staat Fabio Aru er vrijwel altijd.

wesley1983

Aru is een no-brainer!

user26796

Ik vind de renner Aru niks en hij valt op 2015 na eigenlijk altijd tegen. En van de eerste renners die ik sowieso niet ging kiezen.

Thibaut in, Wilco out. Wilco in, thibaut out. Thibaut in, Wilco out. Wilco in, thibaut out. Thibaut in, wilco out. Wilco in, thibaut out. Hoe lang ga ik dit nog doen.....

Papa Bart

Ik hield stug vast aan Porte. Ondanks die paar kratjes op de plaat. Ik zag de punten met bruut geweld binnenrennen.

Porte uit mijn team betekent een compleet nieuwe puzzel. Alleen al om de poen. Hele team overnieuw. Leuk, maar zo kort voor het begin ook wel een beetje een zenuwtoestand. Wordt morgen duidelijk dat het hem echt dun door de broek loopt, dan gaat dat met die hitte en uitdroging ook niet zo maar weg, en kun je hem afschrijven. Altnatief strijdplan; 4 x Bora in het team.....

Gids03

Ik zoek nog een sprinter die ook over een heuvel kan van 7.5 ik heb nu soto voor 500.000 en heb dus nog 2.50 over aberausturi heb ik al of gewoon soto er in laten die kan ook wel aardig een heuvel over toch wat verwachten we van hem ? Iemand een tipje bij voor baat dank u.

kasjaar

'@gids, Cortina, Tosh of Morkov

user26796

Ik heb Soto Tosh en Aberasturi alle drie

SvenVDB

Hier wordt zo weinig over woods gepraat? Toch ook heel wat mogelijkheden voor 2M?

Ik had na de tour gezegd dat ik Quintana nooit meer in mijn scorito team ging zetten.. helaas staat hij er nu toch weer in.. 🧐

bakfiets

Ik heb valverde op het laatst uit de selectie gelaten. Om toch een wat breder ak team te hebben. Dat is nu nog mn enige twijfel.

kevinraar

Voor de tijdrit van morgen gewoon al mij klassements renners opstellen?

sjappie

Doe maar Kevin.

Twaburov

Trentin kan ook een behoorlijke tijdrit rijden toch? Zie bijv. Dusseldorf

kevinraar

Dit is mij team voor de tijdrit
Kwiatkovski
Kelderman
Izagirre
Yates
Lopez
Quintana
Bennett
Kruiswijk
De la cruz

Overige renners
Woods
Fraile
Benoot
Bol
Sagan
Viviani
Trentin
Van poppel
B ou hand
Van der sande
Aberasturi.

Vinden jullie mij team voor de tijdrit goed of zouden jullie iemand anders erin doen zo ja voor wie?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Kevin,
Yates en Quintana er uit, Sagan en Trentin er in.

kevinraar

Is yates hier echt slecht in van quintana weet ik dat van yates niet

Mindless

Ik zou dan eerder Bennett eruithalen.

Ab Normaal

Ja, Yates is hier echt niet goed in. Haalt de top 20 niet.

Mindless

Trentin gaat trouwens niet scoren verwacht ik, misschien kun je nog beter Benoot erin fietsen, die doet nog wel eens gekke dingen en heeft kans op teampunten.

Ab Normaal

Benoot zou het moeten kunnen maar met zijn doelen, gaan voor etappes, denk ik niet dat hij hier voluit zal gaan.

user26813

selectie wel zon beetje rond, alleen nog laatste twijfel:

Formolo + Carapaz

of

Buchmann + Uran

of

Mas + Bennett + sprinter upgraden

Meningen? :)

1 2 ... 41 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.