Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 40 ... 125 126
Vjatsjeslav

Twijfel: 250k over, Soto upgraden naar vd Sande of houden zo?

zeewolde

'@vjatsjeslav En Mas is geen Spanjool, zoals jij het noemt ?

Vjatsjeslav

'@zeewolde
Heb je gelijk in, even overheen gekeken

mcnuggets

upgraden naar vd sande, leuk voor onze sporza commentatoren.

TomTriomfeertTour

'@Vjatsjeslav, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kies dan toch voor vd Sande denk ik.

Ik heb nog weinig gehoord over Trentin. Is dat voor iedereen een zekerheidje? Ik twijfel er nu toch aan om hem te vervangen door Nizzolo. Goedkoper en misschien nog wel wat sterker in Polen zelfs.

En dan bestaat er ook nog een kans dat Mezgec ook een keer mag gaan ipv Trentin. Dat gebeurde in Polen dacht ik ook.

Laatst gewijzigd
user26798

'@tom. ik twijfel niet aan sprinters die ook een heuvel op komen. Om eerlijk te zijn begin ik heel erg te twijfelen of viviani zn geld wel waard is.

jsprunk

Viviani gaat 4 etappes winnen ;)

user26796

Ik vind 4 nog best laag ingeschat voor Viviani;)

Ik heb inderdaad ook geen hoge pet op van de van de vorm van Trentin. Bij het ek toevallig in de goede ontsnapping en ja dan kan hij het in zo'n groep wel afmaken. Maar in Polen was hij niet heel best. Ook zie ik Mezgec nog wel 1x voor zn eigen kans mogen gaan. Het persbericht van de ploeg liet ook al doorschemeren voor beide te gaan rijden. Buiten dat is Yates ook nog eens het hoofddoel van de ploeg. Vorig jaar toen hij het zo geweldig deed reed hij bij Quick Step.

Laatst gewijzigd
TomTriomfeertTour

'@Jim, dat geld ook voor Nizzolo. Ik vind zelf Sagan, Trentin, Viviani en Nizzolo allemaal in het team iets teveel van het goede. Sagan durf ik er niet uit te laten, maar Viviani zou natuurlijk ook nog het kind van de rekening kunnen worden.

@bryan, Precies dat ja

TourdeRobin

De laatste keuze.. Bilbao of Hart?

user26796

Pello, Robin

Iedereen die twijfelt over Viviani moet Hamburg van een paar dagen geleden maar even terugkijken. En dan te bedenken dat Demare in de beste vorm van zijn leven verkeert gezien zn winst in de tijdrit van vandaag en de 3 sprintetappes ervoor

TourdeRobin

Toch voor Pello gekozen.. Hart of Teuns? :D :D

user26796

Ik ben fan van Hart. Maar zie hem geen Bernaltje uit de tour doen. En stel stel dat de maagproblemen van Porte echt zijn en het geen dingetje is om de druk er af te halen, dan is Teuns helemaal vrij in de punchetappes en de sprints in kleine groepen. Maar vergeet niet dat Polen altijd leuk bij hem gaat. Maar grote rondes wil nog niet helemaal bij hem lukken

Michel091

Kunnen we wat verwachten van schwarzmann? Vo4ig jaar best aardig kan ik me herinneren en teampunten natuurlijk. Of slaan jullie vd sande aberasturi etc allemaal een stuk hoger aan?

Martijn76

Het wordt óf teampunten, óf (af en toe) zelf sprinten. Niet beide...

Dupoepin

Dat hangt er maar helemaal vanaf of Sagan gaat afstappen natuurlijk. In het geval van afstappen zijn beide scenario's mogeijk. Daarbij zie ik een Schwarzmann Sagan nog wel helpen bij een vlucht waardoor hij automatisch kans heeft op een top 20 notering

Imbatido

Het is voor m'n gevoel wel weer erg lastig om het geld op te krijgen zonder het enorm uit te smeren over alle klimmers. Daarom zit ik nu met Porte, hoewel ik sterk aan hem twijfel. Maar ik heb nu al veel opties om op te stellen in de bergritten, laat staan als ik hem opsplits. Je kunt er uiteindelijk toch maar 9 opstellen.

user26798

OK, ik kom toch ook met een dilemma. Ik zoek de juiste 1 mln renner. Twijfel nu tussen felline en roche.
Andere optie is een 750 renner nemen en dan aberasturi of vd sande upgraden naar v asbroeck of restrepo.
Advies?

pierlo12

Ligt eraan wie je andere 750.000 en 1.000.000 al zijn he..

Mindless

Hoe serieus is die ziekte van Porte?
Kan ik MAL er in elk geval in fietsen en Goncalves -> Dennis doen ofzo, niet onaardig. Ben je ook weer van dat risico van die gekke Porte af.

Anderzijds zoveel mensen durven em niet te kiezen. Als hij blijft zitten en een beetje zn niveau haalt ben je spekkoper.

Maar laat hem maar ziek zijn

user26796

Denk dat het puur is om de druk er af te halen

04398

Waarom zou Porte de druk eraf willen halen, hij roept zelf al jaren dat hij een keer groter ronde kan/wil winnen. Dan moet je niet gaan lopen huilen en zeggen dat je maagproblemen hebt of niet helemaal fit bent of je voorbereid op een grote ronde. Dan moet je ook een grote man zijn en uitspreken dat je voor de overwinning gaat en ook lekker naar die presentatie gaat, bij komt hij er in elk geval niet in.

user26798

'@pierlo Fair enough, maar zoek meer second opinion over de namen die ik hier genoemd heb. Is het de moeite waard om een van de sprinters te wisselen en anders roche of felline.

Wielerfan999

'@jim Ik hoop dat je die vraag niet serieus bedoelt.

steefje9

Zakarin zekerheidje?

1 2 ... 40 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.