Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 39 ... 125 126
Nylz

Benoot heb ik niet overwogen maar is toch wel interessant. Heb nu met wat schuiven weer geld over voor Carapaz of Bennett.. wie o wie?

kevinraar

ik heb voor de tijdrit maar 3 echt goede tijdrijders de rest opvullen met klassement renners?

kan sagan dit ook goed?

Primavoormij

Jongens ik heb nu een 'definitieve' opstelling zonder Teuns en dit voelt toch helemaal niet goed aan. Kunnen alle mensen zonder Teuns zich hier even melden zodat ik mij beter ga voelen?

user26796

Ik meld mij

Nylz

Ik heb Teuns niet, zelfs niet overwogen.

Nylz

'@kevinraar

Volgens mij kan Sagan alles, dus het zou mogelijk zijn. Gezien zijn resultaten in prologen in het verleden zou ik er niet teveel op rekenen.

ditisdavid

Team staat en verwacht er niet meer aan te sleutelen. Heb nu 3 man van Lotto Soudal mee, daardoor dus enige twijfel tussen De Gendt + Van Asbroeck of Goncalves + Aberasturi. De tweede optie heeft meer potentieel denk ik, maar Goncalves is minder in vorm dan voor de Giro en Aberasturi rijdt zelden in een veld met betere sprinters dan hijzelf. Sarreau in plaats van Van Asbroeck is ook nog een optie, maar dat lijkt me op papier lood om oud ijzer. Andere 750k-aanvallers dan De Gendt (Fraile, Preidler, De Marchi, Rolland) hebben allemaal kopmannen, zou nog wellicht voor Brambilla kunnen gaan maar Trek is het hele jaar al niet veel en Brambilla zelf al twee jaar niet.

Nylz

Bjorg Lambrecht is hier trouwens nog nauwelijks genoemd. Wat zou hij kunnen in z’n eerste grote ronde?

04398

Waarom staat erbij Consonni eigenlijk dat hij voriga jaar de Tour heeft gereden en heeft opgegeven, terwijl hij niet eens de Tour heeft gereden. Lekkere research van de stagiair.

Ab Normaal

'@ditisdavid
Dat vind ik zeker geen lood om oud ijzer.
Vind Sarreau veel beter dan Van Asbroeck.

Mindless

Ik twijfel tussen Sagan en Superman. Gekke overweging hè. Maar het komt erop neer: of een sterker sprint/punch team, of sterkere klimmers. Wie van die 2 gaat meer punten halen, is eigenlijk de vraag. Hoewel weinigen twijfelen over MAL, doe ik dat wel. Maar er zijn ook genoeg argumenten tegen Sagan te bedenken. Lastig...

kevinraar

Sagan kan met een goede proloog in de 2de etappe de leiderstrui pakken

Nl dan gewoon al mij klassements renners opstellen?

Dupoepin

Ik verwacht dat Sagan de Vuelta gewoon uit gaat rijden ipv, wat hij zegt, voor het WK te gaan. Hij heeft dit jaar op het WK niks te zoeken als je het parcours bekijkt. Maar zelfs als hij de 3e week niet fietst kan hij in 2 weken genoeg punten bij elkaar fietsen voor je. Ik zie geen andere renner die ik zonder zorgen kopman kan maken in de lastige 'sprint' heuvel ettapes.

Nylz

Theoretisch niet onmogelijk wat je zegt over Sagan, denk alleen niet dat dat gebeurt.

FrankV

nu we het tog over sprinters hebben

Hoe zit het met de vorm van Danny Van Poppel? qua uitslagen is het niks sinds begin juli

Ik overweeg sterk de goedkopere Consonni die wel in vorm is met 5de plek in London en maar 60kg weegt.

DVP in vorm is natuurlijk goed voor minimaal 2 maal 3de plek

Mindless

Ik hoop het Dupoepin, want ik ga hem er ook niet uithalen. Zijn herstel is alleen lastig in te schatten. En dan baal ik wel dat ik in potentie een van de beste klimmers vh peloton niet heb, een extra alternatief in de bergetappes heb ik eigenlijk wel nodig. Nu kan ik maar 1 uitvaller echt veroorloven terwijl Porte volgens mij de Vuelta gaat winnen. Maar goed zonder een beetje gokken haal je de top 10 nooit.

Dupoepin

Ik gun het Porte van harte om de Vuelta te winnen, maar ik neem hem niet. Puur omdat het een te grote gok is voor 5 miljoen. Dat hij favoriet wordt gemaakt is alleen maar een nadeel voor hem in mijn opinie. Zijn beste ronde was toen hij 5e eindigde in dienst van Froome, daarna heeft hij niks meer gepresteerd in rondes. Grote potentie, maar het komt er nooit uit.

De Meesterknecht

Porte schijnt ook ziek te zijn... op de presentatie van BMC zal hij daarom niet verschijnen.... veel te veel mitsen en maren bij hem.

De Meesterknecht

Overigens lijkt het mij dat de keuze voor de sprinters overschat wordt...
wellicht maar 3 echte sprint etappes... als er dan geen aanvallers zijn die het halen....

Blaagstra

Jaha porte is heel ziek....Gaat rijden voor trek...die gaat daar binnenkomen met een grote ronde op zn naam.

De Meesterknecht

We shall see... :)

https://www.fiets.nl/2018/08/23/porte-wordt-bij-trek-ploeggenoot-van-mollema/

TourdeRobin

Mas of De La Cruz?

user26798

de la cruz. heeft naar deze ronde toegewerkt en sky.

Vjatsjeslav

bovendien Spanjool

mcnuggets

mas, de la cruz of A yates... 1 moet naar huis. (en ik heb simon niet)

1 2 ... 39 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.