Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 45 ... 125 126
WCEendT

Dit is echt de laatste kans! Vandaag is de deadline en er zijn nog ongeveer 10 plaatsen beschikbaar.

____

Tijdens de Giro & Tour 2018 hebben Jorik112 en ik een betaalde poule georganiseerd genaamd FlitsWiel. Met 65 deelnemers bij de Tour en een prijzenpot van meer dan 300 euro is dit zeer succesvol gebleken.

Voor de Vuelta a España organiseren Jorik en ik dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule, met een inleg van 5,- euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.

Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Jorik & Thomas

Nylz

Rooks, Danny Nelissen
Zakarin, Mads Pedersen
I’m a Kelderman in New York 🎶

Chesron21

Ik heb hier gelukkig nog een naam niet zien vallen voor de punchritjes. Houden zo, lijkt mij een parel!

Mindless

Porte + Bennett ingewisseld voor Kelderman + MAL. Ik vind het bijzonder pijnlijk dat ik Bennett nu niet meer weet in te passen.

Threeohthree

Nog even herberekend maar Quintana haalde in de Giro van 2017 398 punten (zonder kopman factor) en in de Vuelta van 2016 548 punten (zonder kopman factor). Dus wanneer je verwacht dat Quintana ongeveer dezelfde prestaties neer zet pakt hij toch behoorlijk wat punten voor een"niet punten pakker". Verder komt daar bij dat Valverde er deze keer ook bij is dus wie weet nog wat extra teampuntjes voor de punch etappes (mocht je daar niet al 9 man hebben).

Nu ben ik het er mee eens dat bijv het punten potentieel van Wilco hoger ligt, maar das niet zonder risico. Nu heb ik zelf altijd de regel dat ik 1 risico'tje mee mag, en deze is helaas al bezet.

Ajvenema

Ik vind het wel leuk dat dit spel wat meer over het opstellen per dag gaat, en niet zoals bij Sportpools over de ronde als geheel. Als gevolg kies ik bij Sportpools vaak wat meer spannende talentjes, en bij Scorito kies ik meer voor mensen waarvan ik weet wanneer ik ze moet opstellen.

Trouwens, als ik Valverde hoor gaat ie iig zelf niet voor klassement, en zou ie ook nog wel kunnen afstappen met oog op WK?

“We want to do well and, in Nairo’s specific case, it’s one big chance to win a Grand Tour again. We want to go for the overall victory and help him wherever possible. The Tour didn’t go bad, since we got some good results, but we went for the win and we didn’t get it. It’s obvious that it wasn’t a good race for us, either. We’ll fight on to turn things around in this Vuelta. When you get into the racing itself, you can only think about the Vuelta, but of course, I’m also thinking about the World Championships. Let’s go step by step, though. "

user26796

Shit laat mij nou niet weer twijfelen over el imbatido jongens....

rkmmr

What about Majka trouwens, lees zijn naam niet zoveel, toch ook wel vaak iemand die veel punten pakt? Of is hij gewoon te duur voor wat hij kan halen?

Mindless

Ja nu roept Valverde weer dat Quintana kopman is en Sagan dat hij echt nog niet in vorm is... Zucht

j.ouwerling_351742

'@threeohthree

Hoe kom je bij die puntenaantallen? Ik heb het ook even nagerekend en ik kom echt minimaal 200 punten lager uit in 2016 en 100 punten in 2017.

pierlo12

hahaha Ajvenema wat een nare nare quote plaats je daar

Nvdb

Ik twijfel nog over plek in mijn team:

Ga ik voor: Valverde/Goncalves(of een andere 1milj renner) of Kelderman/(Mollema/Izagirre/Meintjes)

Ik heb reeds 6 sprinter in mijn team voor bijna 15 miljoen

arjenzvob

Wat betreft Sagan:

https://www.nu.nl/wielrennen/5428796/sagan-ziet-vuelta-harde-val-in-tour-vooral-als-training-wk.html

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/opinie/185216/de-cauwer-ik-denk-niet-dat-de-winnaar-van-de-vuelta-het-wk-gaat-winnen

http://www.cyclingnews.com/news/peter-sagan-aims-for-stage-wins-while-training-for-worlds-at-vuelta-a-espana/

De bergritten zijn trainingen voor hem en verder wil hij voor etappezege(s) gaan. Helder. Die gaat mee.

user26816

Heb even een second opinion nodig voor mijn team. Wat vinden jullie ervan? Wie eruit, wie erin?

S. Yates
M. Lopez
* A. Valverde
* W. Kelderman
S. Kruijswijk
* R. Uran
* I. Zakarin
E. Buchmann
* I. Izagirre

* T. De Gendt
D. Moreno
G. Preidler
* R. Dennis
* P. Bilbao
* J. Concalves

P. Sagan
E. Viviani
M. Trentin
T. Van der Sande
N. Soto

* zijn geselecteerd voor de tijdrit. Dennis kopman.

Ajvenema

'@pierlo12 ik ben er ook niet blij mee, ik had 'm er eindelijk ingekregen, maar nou wordt het misschien toch maar weer Sagan:) Als ik hem goed begrijpt wil ie hem juist wel uitrijden, al is het dan als training.

Imbatido

Ik begin enorm te twijfelen over de sprinters. Sagan is al twijfelachtig genoeg en zie ik er op de tweede rustdag wel de brui aan geven, met nog twee sprints en het puntenklassement in het vooruitzicht. Viviani gaat naar mijn idee nooit aan de heilige 350 punten komen met vijf/zes kansen voor hem, waarvan twee in de laatste week. De kansen voor het puntenklassement zijn daarmee ook niet zo hoog. Trentin en Mezgec gaan een beetje afwisselen ofzo, en hebben met Yates een hoger doel dan sprints en die puntentrui. En de rest is allemaal klote. Man man man.

user26796

Viviani wint gewoon 5 etappes 😉

user26796

Viviani wint gewoon 5 etappes 😉

Super Marco

'@Brian Ras, zou preidler er de gendt sws wisselen voor de proloog.

Elpiedro

Je zou Valverde bijna elke dag kunnen opstellen, maar als het alle ballen op Quintana is....ik ga nog even nadenken

duimp30

Twijfel toch echt steeds meer om Dennis te selecteren ivm tijdrit, tijdje rode trui en eventuele teampunten porte. Die tijdrit zie ik wel goed komen maar de rest heb ik mijn twijfels bij. Lastig allemaal

Threeohthree

'@Jeroen: Mijn wiskunde is niet heel sterk, maar heb alle uitslagen vertaald naar punten plus de 10 punten per dag dat hij de rode trui gedragen heeft plus de punten voor de eindklassering.

tjarkeh

Klaar. Ga er niks meer aan doen. Helaas 250.000 over die ik nergens kan besteden:

Klassementsrenner 8 € 25.000.000
Klimmer 2 € 3.000.000
Tijdrijder 2 € 3.000.000
Aanvaller 1 € 2.000.000
Sprinter 5 € 12.250.000
Knecht 2 € 1.500.000
Totaal 20 € 46.750.000

Tvitesse

Ik denk dat Valverde overall meer punten gaat behalen dan Quintana. Valverde heeft een veel betere punch/eindschot (en tijdrit) dan Quintana en zal daardoor meer punten gaan behalen in etappes. Bovendien zie ik Valverde in deze Vuelta wel in ieder geval de top-10 halen van het algemeen klassement. De schamele etappes dat Quintana in de top-10 eindigt, met een eventuele winst, wegen hier niet tegen op.

Marsthinaikos

'@Tvitesse Schamele etappes dat Quintana top 10 eindigt? Heb je het parcours wel goed bekeken :):):)

1 2 ... 45 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.