Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 58 ... 125 126
user26808

Aankomst is te zwaar voor de echte sprinters. Alleen de laatste km zou al te lastig voor ze zijn. Kijk maar naar Touretappe 5 dit jaar

04398

https://youtu.be/K0ChFVVjVc8

Beelden van de finale klim

Laatst gewijzigd
kevinraar

twijfel erg tussen deze 4 renners heb maar plek voor 2

fraile volgens wielerflitser bij de favorieten
de cla cruz kans op teampunten
quintana reed in de tour in heuvel etappes gewoon in de top 20
ion izagire

echt lastige keuze kom er niet uit

hoepelijk iemand die mij help graag erbij zeggen waarom je die gene kiest alvast bedankt?

Laatst gewijzigd
bakfiets

Edit: verkeerd topic

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Weet iemand wat er met Goncalves aan de hand is? Blijkbaar gevallen tijdens de eerste rit? Ik twijfel of ik 'm morgen op moet stellen.

fringale

Vanwaar toch punten voor de combiné ?? Ik dacht dat een renner minstens een bergpunt moest hebben. Ik dacht zelfs dat Scorito in de voorbeschouwing van de proloog ook expliciet sprak van slechts 2 truien ?

Ps : heb mijn dark horse Bookwalter toch op stal gelaten (omdat hij een contract kreeg bij Mitchelton), pikt nu al een beetje (want was goed voor 29 punten), hopelijk kan zijn vervanger Tosh, de komende dagen de pijn wat verzachten

dukeman

'@ 04398 Klopt die laatste kilometer wel? Ik zie op het profiel dat het de laatste 400m nog 10m omhoog gaat, dus 2.5%. Maar in dat filmpje zijn er percentages tot 9% in de laatste kilometer. Lijkt me niet helemaal dat dat klopt.

Viviani en consoorten blijven thuis, enkel nog twijfel tussen Bennett en Buchmann. En misschien ook nog Preidler die in Polen op dat soort aankomsten goeie dingen liet zien.

TomTriomfeertTour

Kevin, je moet oppassen dat je niet steeds dezelfde vraag stelt. Maakt mij persoonlijk weinig uit hoor(je bent ondertussen al een soort legende aan het worden hier), maar ik zie de gefrustreerde reacties al komen. Stel de volgende keer gewoon één keer je vraag en doe met de antwoorden wat je wilt. Samenvatting van wat gezegd is: Fraile kwam je zelf mee en dat zou natuurlijk best goed kunnen uitpakken, maar dat zal denk ik wel vanuit een aanval moeten zijn. DLC kan zelf misschien punten pakken, maar je zou dat vooral doen voor de teampunten. Dat is gewoon een risico. Ion kan prima punchen dus kan vanuit het peleton leuk punten pakken. Quintana zou zelf wellicht wat kunnen, maar is geen erkend puncher naar mijn weten(hoor graag als dat anders is). Hij kan wel teampunten van Valverde pakken. Dit is wat ik weet(en zoveel is dat helaas nog niet, aangezien ik nog niet lang een wielerfan ben) en uiteindelijk moet je zelf de keuze maken. Succes!

TomTriomfeertTour

Zou Goncalves niet meer tijd zijn verloren als hij gevallen was? Ik kan nergens iets vinden helaas

kevinraar

Sorry ervoor zal er op Letten echt super lastige keuze ik denk dat ik er nog een nachtje over slaap morgen ochtend beslis

Freile staat bij de favorieten heeft niet mij voorkeur neem hem denk niet

Word denk quintana en izagirre

Laatst gewijzigd
Treenert

'@ Sam Verkuil: kijk ff wie er toen 8ste werd in die rit.

TomTriomfeertTour

Prima keuze

TomTriomfeertTour

Ik hoop dat die nummer 8 zich morgen even rustig houdt.

04398

'@Dukeman, misschien dat de percentages niet helemaal kloppen aangezien het er ook niet als 9% uit ziet op het filmpje maar het kaartje met de weg erop, wat erbij stond klopt wel

user26796

Iemand ergens informatie over of Goncalves is gevallen in de proloog?

kevinraar

oh wat dom ik heb ook nog lopez wat moet ik daar mee doen?

wissel voor ion izagire

Laatst gewijzigd
Threeohthree

Lopez gaat morgen niks doen. Die heeft een steile klim nodig.

kevinraar

oh ok

user26808

'@Treenert jawel Rohan Dennis!

Dupoepin

Goncalves zal zijn zinnen wel op de etappe van morgen hebben gezet en expres tijd hebben verloren (wishful thinking)

04398

Sagan gaat het denk ik niet worden morgen. I can feel that I still need more time to reach my top form. en hij zegt ook dat het belangrijk is voor hem om Buchmann zo goed mogelijk te helpen deze Vuelta. Hij gaat vast nog wel wat moois laten zien maar of hij die 4 mljn gaat inlossen ik denk het niet.

Treenert

'@ TomTriomfeertTour / Sam Verkuil; daarom zei ik vanochtend dat Dennis t/m etappe 3 wellicht de rode trui aan heeft. Na de 4e zal hij 'm wel kwijt zijn. Alleen Kwiato (6 s) of een ontsnapping kan morgen roet in het eten gooien lijkt mij.

Dennis gaat gewoon mee morgen, en dan mag Teuns wel winnen van mij ;)

Sagan is idd een lastige evenals Trentin trouwens, de overige sprinters zijn m.i. kansloos. Woods, Pinot, Lopez, DLC, Buchmann, Bilbao en Benoot (?) blijven in de bus morgen. Teveel keuze voor morgen.

Laatst gewijzigd
user26796

Ik hoop het dupoepin, zo niet gaat morgen de laatste dag zijn dat ik hem selecteer

Papa Bart

Hij zit erbij hoor, bij papa, die Felline. Die gaat morgen alle twijfel wegnemen. Op dit profiel van de slotpukkel van nog geen 3% gemiddeld gaat Sagan uiteraard mee, maar ik denk dat de LBL ridders hier uiteindelijk de dienst gaan uitmaken, en één van hen is morgen de kopman..

soj

sam verkuil gewoon de kwalificatie van scorito , staat geen vermelding dat hij tijdrijder is.
Is zelfs nederlands kampioen.
Maar dat hebben ze bij meer renners merkte ik al

1 2 ... 58 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.