Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 59 ... 125 126
Lassayd

Hmm twijfel tussen mogelijke teampunten met De la Cruz of toch Trentin. Verder ga ik voor een handjevol punchers

Karperdrol

Ik twijfel tussen G. Bennett of DLC

Lassayd

Dan zou ik Bennett kiezen die heeft een prima punch. dlc heeft mogelijk teampunten van Kwia maar maakte zelf een zwakke indruk in de proloog.

Phoenix0000

Hier kun je al lekker de mist in gaan Scorito-wise.
Welke rappe mannen blijvende nog aan?

Van Asbroek bijvoorbeeld bleef er redelijk bij in BinckBank Tour, een bouhanni in vorm rijdt ook redelijk bergop. Sagan als captain kan wel eens 0 punten zijn als ze Schwartzman uitspelen of McCarthy.
En wat kunnen mannen als Consonni?

Jasperdewaal11

Enige twijfel: kwiat of teuns captain

ditisdavid

Ik laat uiteindelijk toch al mijn sprinters behalve Sagan thuis. Verwacht dat Sky tempo zal willen maken om Kwiatkowski in het rood te helpen, en anders zal het tempo door anderen wel voldoende verhoogd worden. Zal dan net te zwaar zijn voor een Consonni, Van Asbroeck of Nizzolo denk ik.

tobyhazenberg

Wie kan mij vertellen wat er gisteren met José Gonçalves is gebeurd? Ik heb gisteren niet kunnen kijken, maar hij kan toch een goede tijdrit afleggen, daarnaast heeft hij een goede Giro gereden en ook daar de tijdritten goed gedaan.

Is hij gevallen? Ziek?

sjappie

Ik heb mezelf nu alweer een lastige puzzel bezorgd. 2 plekkies voor castrov, buchmann, mas, bennett, de plus en izagirre. Heb nu Buchmann en Mas erin. Castro verwacht ik op tussen de 17 en 27 punten met kwiat als topfavoriet... Iemand een zinnig advies mbt opstelling? Trentin zet ik er sowieso wel in trouwens evenals De la Cruz

snoek1974

Lastige etappe morgen maar ga voor de volgende en ga ervan uit dat de meeste sprinters eraf worden gereden en dat de vroege groep in de aanval niet vooruit blijft en dat Sagan en Trentin er wel aan blijven hangen

Kwiatkowski (c)
Valverde
Teuns
Dennis
Sagan
de la Cruz
S yates
Trentin
Felline

kevinraar

Ik ga het vandaag met dit team doen
Kwiatkovski
Sagan
Trentin
Quintana
De la cruz
Benoot
Kelderman
Woods
S. Yates

Op de bank kruiswijk benettt Lopez izagirre fraile

snoek1974

'@ Kevin raar

Prima team , alleen Quintana verwacht ik hier nog niet , zou dan eerder voor Izagirre of Fraille gaan

siets

Toch opvallend: op Unibet worden viviani en nizzolo bij de 6 grootste kanshebbers gezet..

kevinraar

Snoek in de tiur einnige hij is zo etappe gewoon in de top 20

fringale

Weinig eensgezindheid rond de steilte van de klim, maar onderstaande link geeft toch wel een goed beeld vind ik :

http://www.cronoescalada.com/index.php/puertos/view/15617

Laatste km een gemiddelde van om en bij de 6,2%. De finish is op het sterke lijf geschreven van een Sagan in vorm, maar een 58e plek in de proloog getuigt niet echt van een goede vorm, en vorm is alles, ook voor de 3-voudige wereldkampioen.

TomTriomfeertTour

Ja, een Sagan en Trentin zet je er sowieso in, maar captain lijkt veel te veel risico op dit moment.

EDIT: Wat verwachten we van Kelderman? Kan hij hier kort eindigen?

Laatst gewijzigd
Casey

Wat moeten we met Goncalves? Ik heb hem onder andere meegenomen voor deze etappes.
Tijdrtitje was matig...

snoek1974

'@ siets

Ze houden blijkbaar rekening met rustige etappe waardoor het een massa sprint kan komen .
Je verwacht toch eigenlijk een flinke strijd waardoor alleen Sagan en Trentin er aan kunnen blijven hangen .

@ Kevin raar

Dan hou je Quintana erin als jij daar in gelooft zo hoort het ooo , zou ook kunnen dat die bij de eerste 20 komt als het gelijk echt los gaat

fringale

Voor de geïnteresseerden, het antwoord op mijn vraag waarom er reeds een combinatieklassement werd aangemaakt :

Beste,

Dat klopt inderdaad​, wij zijn ook verrast​ dat de Vuelta-organisatie een combinatieklassement heeft toegekend, terwijl er geen bergpunten zijn.

Vooralsnog houdt de Vuelta dit aan en wij volgen uiteraard de Vuelta hier in. Mocht het een fout zijn bij de Vuelta, dan zal dit alsnog teruggedraaid worden.

We houden het in de gaten.

Sportieve groet,
Team Scorito

Laatst gewijzigd
Koenniiee

Teuns kopman. I’m safe! ;)

Rawolf

Voor vandaag:

Kwiatkowski (C)
Teuns
Dennis
S. Yates
Felline
I. Izagirre
Sagan
Goncalves
Benoot

Met Uran, kruijswijk, Bennet, DLC, kelderman, Lopez en Zakarin op de bank die hier waarschijnlijk ook gewoon top 20 gaan rijden keuze zat

Mooie_Mario

3 plaatsen, 4 renners.
Mas, De la Cruz, Sagan, Kelderman.

Op dit moment neig ik om Sagan uit de selectie te laten.

Kaassoufflé

Mijn team voor vandaag:

Kiatkowski (C)
Yates
Uran
DLC
I. Izagirre
Dennis
Benoot
Sagan
Trentin

Op de bank: Mollema, Quintana, Pinot, Lopez, Buchmann.

Hebben jullie nog wellicht suggesties?

Laatst gewijzigd
IL DON

Hierbij ook mijn team mensen:

Porte
Quintana
Lopez
Kelderman
Bennett
De la Cruz
Buchmann
Izagirre
Mas

Sagan
Viviani
Trentin
Bouhanni
Van der Sande
Soto

Dennis
Kwiatkowski
Teuns
Benoot
Goncalves

Last minute wissel: Felline out, Teuns in

Voor de rest heel lang geen Sagan gehad, maar uiteindelijk toch gewisseld met Pinot en nog een kleine wisseling.

Wilde ook graag S. Henao in mijn team, maar die kreeg ik er niet meer in gefietst.

Succes mensen!

Primavoormij

Voor vandaag:

Kwiatkowski (c)
Valverde
Sagan
S. Yates
Trentin
Bilbao
Benoot
Goncalves

en de laatste plek gaat naar Prades of Bennett

siets

Goncalves hier toch wel een risico lijkt me.. kan nergens iets vinden over waarom hij zo ontzettend tegenviel in de proloog. Neem aan dat katusha het zou melden als hun grootste kanshebber van gister was gevallen.
Enige logische verklaring is dan een (flink) gebrek aan vorm.

1 2 ... 59 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.