Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 60 ... 125 126
Connotador

'@siets,

Knechten voor Zakarin lijkt me ook plausibele verklaring?

De finishpercentages voor vandaag zijn zeer onduidelijk. Heb er meerdere voorbij zien komen. Lastige dit.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

2 plekken voor I Izagirre, Bilbao en Uran.. neig naar de eerste 2

siets

Hmm.. allicht. Wordt voor vandaag maar kop of munt denk ik met Kelderman.

Platje

Lastige etappe maar dat wisten we van te voren.. laatste plekje voor goncalves, benoot of lambrecht

Neig naar benoot maar goncalves was in eerste instantie de eerste keus maar geen idee wat zijn vorm is..

ronvisser

Ik heb mezelf met een luxeprobleem opgezald, en begin me steeds meer af te vragen of ik niet gewoon beter iets meer had kunnen investeren in een pure tijdrijder. In ieder geval klimmers en punchers te over. Mijn bank is vandaag o.a. gevuld met Quintana, DLC, Keldermans, Lopez, Bennett en Buchmann. Als we straks de bergen in gaan, moeten er ook nog wat lastige keuzes gemaakt worden. Alhoewel na vandaag meer duidelijkheid zal komen over hoe de renners zich voelen. Ben benieuwd in hoeverre Trentin en Sagan vandaag een rol gaan spelen.

TomTriomfeertTour

Nu is het allemaal nog lastig natuurlijk. Dat was ook de verwachting van tevoren. Je gaat alleen over een paar dagen al zien dat bepaalde klimmers en punchers tegenvallen en dan wordt de keuze steeds makkelijker, maar je hebt nog steeds 9 goede renners klaarstaan

Mollemaaktmenietuit

2 plekken open voor Mas, Buchmann, DLC, Trentin, Uran, Kelderman of Goncalves. Iemand suggesties hoe die te verdelen?

Goncalves meegenomen voor gister en vandaag maar begin mezelf toch enorm te verwijten dat ik niet Teuns i.p.v. Goncalves heb meegenomen.

ronvisser

Ik zou voor DLC (wellicht teampunten) en Trentin gaan dan.

Casey

Goncalves moet erbij zitten vandaag, valt weinig te knechten voor zakarin vandaag. Of zeg ik nu hele gekke dingen? ; )

zeewolde

Goncalves bij tussenpunt 41 seconden achter.
Aan de streep 78 seconden achter. Beide delen dus even slecht.
Dus hij is niet gevallen, of het moet precies bij het tussenpunt zijn geweest. Sparen in een proloog lijkt mij ook zinloos.
Conclusie: hij is gewoon slecht, en zit vandaag bij mij op het bankje.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Raar dat Scorito verrast was, staat vrij duidelijk in de regels:

"To compete for this classification, the rider must figure in each of the three classifications mentioned. If no rider classifies in each of the three, those classifying in two of the three will apply. In the case of a tie, the winner will be the rider with the best classification in the General Individual Time Classification."

Karperdrol

Padun of trentin?

ronvisser

Gisteren overigens een pijnlijke fout gemaakt. Last minute Thomas in mijn team gefietst vanwege zijn sterke tijdrit, maar blijkbaar had ik m voor etappe 2 in mijn opstelling opgenomen. Doei punten.

Treenert

Michal Kwiatkowski
Rohan Dennis
Wilco Kelderman
Dylan Teuns
Fabio Felline
Alejandro Valverde
Simon Yates
Peter Sagan
Matteo Trentin

Garantie voor punten hoewel ik wel sterk twijfel bij de laatste 2.
Als ze dan in ieder geval in de finale er nog maar bij zitten zou al oké zijn.

Laatst gewijzigd
Sloddies

Ongeveer 100 hoogtemeters de laatste 2 kilometer. Dat is ongeveer 5% gemiddeld en te steil voor de sprinters muv Sagan en heeel misschien Trentin. Vrees echter dat hij Yates voorin af zal moeten zetten. Goncalves niet gekozen omdat hij al meer dan 10.000 km op te teller heeft en de afgelopen tijd echt niet meer in vorm. EK tijdrijden bijvoorbeeld slechts 22ste. Baal er wel van dat ik mijn laatste miljoentje niet in Teuns heb gestoken.....

fringale

Wat een bevalling...uiteindelijk toch Mccarthy en Trentin aan de kant gelaten, tvv Sagan en Bilbao...

@Treenert : wat een team !

Ajvenema

Mensen zijn ineens helemaal het vertrouwen in goncalves kwijt na 1 tijdrit? Waarom zou zijn seizoen te zwaar zijn? Heeft de giro gereden, en daarna alleen Zwitserland en een handvol dagkoersen...

klumper

Kwiatkowski (c)
Valverde
Teuns
S Yates
Benoot
Formolo
DLC
Sagan
Trentin

Op het bankje, Goncalves, Bennett, Quintana, Buchmann, Zakarin, Mal en De Plus.

Karsten

Nog niet aan toegekomen om te posten, maar het team waar ik het deze Vuelta mee ga moeten doen:

Klimmers: S. Yates, López, Quintana, Valverde, Zakarin, Bennett, De la Cruz, Buchmann, I. Izaguirre, Kudus
Tijdrijders: Dennis, Campenaerts
Sprinters: Sagan, Viviani, Trentin, Sarreau, Aberasturi
Aanval/punch/overig: Teuns, Kwiatkowski, Benoot

Zelf eigenlijk best tevreden. In voorgaande rondes liep ik vaak al in de eerste week al veel punten mis, daarom nu niet bezuinigd op tijdrijders en puncheurs (en andere kanshebbers in de eerste ritten).

Voor vandaag:

Kwiatkowski (C)
Dennis
I. Izaguirre
Teuns
Valverde
S. Yates
Sagan
Benoot
Trentin

We gaan zien wat het brengt. Veel succes iedereen!

snoek1974

'@ treenert

Alleen De La Cruz ipv Kelderman , voor de rest hetzelfde team , Kelderman vandaag nog bankie , krachten sparen voor etappe 4

Dupoepin

Dan ben je Visser en vis je nog achter het net. Niet zo slim meneer... :P

Laatst gewijzigd
Treenert

'@Fringale/Snoek: idd aardig team maar zowel Woods als Benoot moeten banken, had ze er eveneens graag bij gehad vandaag. Team van de lange adem (lees: 3 weken) hoop ik.

Bilbao, Buchmann, Pinot, MAL en DLC mogen iets voor hun zelf doen vandaag ;)

Laatst gewijzigd
soj

Ploeg voor deze Vuelta, met ster geselecteerd voor vandaag..
M.Lopez Kwiatkowski *
N. Quintanna R.Dennis*
Zakarin I Izagirre*
DeLaCruz W.Kelderman*
E.Mas Felline*
Carapaz S Yates *
Buchman G.Bennet*
S.Kuss M.Trentin*
Castroviejo J.Goncalves*
Viviani
vAsbroeck

hittema

Succes in de sprintetappes..

Zwaluw

Bij eerste doorkomst Formolo op 2de plek in Peloton. Effe komen piepen om de aankomst goed te kunnen opnemen. Gaat volgens mij veel beter op zo'n positie dan midden in het peloton.. [hoop ik in ieder geval].

Kan me niet voorstellen dat Formolo moet gaan werken.. Bora actief, ook in Duitsland (2 koersen tegelijk kijken).. Vermoeiend :-)

1 2 ... 60 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.