Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 61 ... 125 126
soj

'@ hittema , die 3 vlakke ettapes?
vivianni , v asbroeck, trentin en felline voloende.
sprint bergop zijn er nog wel die meedoen.
vuelta staat niet echt bekend om de sprinters, daarom zijn er maar 3 vlak

Zwaluw

Sagan gelost.. Fraile ook

zeewolde

Dennis ook er af

hittema

'@Josboris. Zowel Felinne als Trentin zijn niet zeker dat ze de vlakke prints gaan doen toch?? Maar idd wss weinig sprintetappes

JapieJapo

Sagan is wel een hele dure dan... maar ik heb geen Dennis en wel 3 man van Sky..

soj

'@hittema lijkt mij wel trentin heeft eerder puntenklassement gewonnen.

Sagan geblesserd kwestie van tijd dat hij afstapt.

RemcovanderMaas

Sagan, Dennis, Teuns .... goede keuzes gemaakt vandaag ...
Hier kan ik S Yates nog aan toevoegen, en dan Kelderman en Buchman niet opgesteld.

Laatst gewijzigd
hupske

Om ziek van te worden.

De plus niet opgesteld. 3e
Buchmann niet opgesteld 7e
Quintana niet opgesteld 9e

Dat zijn jantje veel punten die ik misloop. Gelijk klaar met dit spel.

Primavoormij

Zo, daar ga ik even goed de mist in met mijn opstelling: Buchmann, Uran, Quintana, Izagirre en DLC allemaal niet opgesteld.

vevie

Zelfde geldt voor mij: Bennett, Quintana, De Plus, DLC en Kelderman niet opgesteld. Pijnlijk.

JimKro

Ik denk dat er vandaag een hoop mensen punten zullen mislopen. Het was de hele dag een stuk zwaarder dan het profiel deed vermoeden. In ieder geval zaten mijn renners goed van voren. Ook al had ik er een hoop niet opgesteld vandaag.

ditisdavid

Uran en Quintana niet opgesteld, vier man (Sagan, Benoot, De Marchi, Teuns) buiten de punten, maar de overige vijf (Valverde, Kwiat (C), Wilco, Buchmann, DLC) brengen me naar rond plek 100. Ook blij dat Yates tegenvalt en dat Porte en Dennis weg zijn.

Ajvenema

Nou, het eerste opstel drama is hier ook een feit... wel goed om te zien dat Kelderman scherp is. Keuze voor Sagan i.p.v. valverde lijkt niet goed te gaan uitpakken, en achteraf gezien lijkt het ook zo logisch:)

hupske

Man man, gewoon 92 punten niet! Dat doet echt heel veel zeer. Zeker omdat ik totaal niks mee had genomen voor de tijdrit en alles op dit soort etappes heb gegokt. Dan totaal verkeerd gokken.

04398

Gelukkig geen sprinters gekozen voor vandaag, heeft me heel wat misgelopen punten gescheeld. Alleen jammer dat ik bij de klassementsmannen iets te veel keuze had waardoor ik toch nog wat puntjes ben misgelopen maar schade is beperkt gebleven.

kielabokki

Veel mensen zullen jongens uit de top-10 niet opgesteld hebben.

Maar dan Tony! Mijn Scorito kan al niet meer stuk. Lekker als dat soort voorspellingen uitkomen.

steefje9

Aiaiaia de plus, Buchmann en quintana niet opgesteld. Jammer!! Gelukkig kwia als C en Valverde als winnaar. Bmc valt zwaar door de mand zeg..

JellevanderLinden

Geen Bennett opgesteld helaas, en verder renners als Kruijswijk, De La Cruz, Izagirre. En vandaag een groot verlies voor Zakarin (kan een dure miskoop worden). Maar toch een redelijke 267 punten binnengehaald (door kopman Kwiatkowski en dagwinnaar Valverde)

Laatst gewijzigd
klassikl

Ik denk dat iedereen punten misloopt. Dag als vandaag maakt in ieder geval duidelijk wie er goed zijn en wie niet. We betalen vandaag lesgeld.

Pietje Precies

Poh wat een hoop punten laten liggen. Maar wel veel vertrouwen in mijn selectie voor de rest van de ronde. Achteraf doet het ook pijn dat juist de renners die gisteren een voor hun doen (zeer) keurige tijdrit afleverden vandaag dik in de punten rijden. Helaas die informatie niet goed genoeg verwerkt.

Wel lekker om te zien dat Porte, Sagan, Nibali, Zakarin, Dan Martin, Carapaz en vast nog vele andere nu al dure miskopen lijken... :)

ditisdavid

MAL de laatste van mijn negen (beoogd) klassementsrenners op 19 seconden (en dat viel in te calculeren), al met al heb ik weinig te klagen vandaag.

hupske

Kelderman is overigens erg goed! Daar gaan we veel plezier aan beleven als hij op zijn fiets blijft zitten.

klumper

Echt drama, een heleboel punten laten liggen vandaag.

Geen De plus, Bennett, Buchmann en Quintana opgesteld, tevens Zakarin gevallen.

ditisdavid

'@Pietje
Daar zijn ook de nodige uitzonderingen op: Dennis, Teuns, Hart, Mollema zijn allemaal renners waar mensen (veel) meer van verwacht zullen hebben vandaag en gisteren een goede tijdrit hadden.

soj

4 renners in de punten(197) totaal(475), Maar vertrouwen in mn ploeg 8 renners bij eerste 20, dus 4 niet opgesteld.

Beloofd verrasende vuelta te worden

1 2 ... 61 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.