Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 6 ... 125 126
koen22

Hoe kunnen mensen hun team nu toch al af hebben als de helft van de selecties nog niet bekend is?
Lijkt mij dat veel afhangt van wie bijv de kopman van Sky of Bahrain wordt.
Ook zijn sprinters als Viviani toch nog niet bevestigd?

pierlo12

'@Primavoormij, Valverde neem je uiteindelijk toch echt wel mee met dit budget.. (als in, ik hou steeds 4-5m over). Die heeft zich bovendien zitten sparen in de Tour om hier nog één keer groot uit te pakken. Daarbij "is het parcours hem op het lijf geschreven!"

Mollema leuke prijs hè, kan je eigenlijk niet laten liggen. Geldt ook voor van Gard... *wrong way* *wrong way*

Zwaluw

Iemand al gezien of ze opnieuw die sprintpunten op dezelfde manier verdelen als in 2017? Als niets verandert is, krijg je ws weer een rare sprinter in die trui :-)

WCEendT

Tijdens de Giro & Tour 2018 hebben Jorik112 en ik een betaalde poule georganiseerd genaamd FlitsWiel. Met 65 deelnemers bij de Tour en een prijzenpot van meer dan 300 euro is dit zeer succesvol gebleken.

Voor de Vuelta a España organiseren Jorik en ik dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule, met een inleg van 5,- euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.

Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Thomas

__

@Zwaluw
Zover ik weet is het precies hetzelfde gebleven.

nathancouw

Barbero legt ze er grandioos makkelijk op in Burgos, die gaat 3 etappes winnen in de Vuelta.

04398

'@nathancouw, in de vorige etappes werd hij ook grandioos makkelijk geklopt

Papa Bart

Ja hoor, het scorito forum is al weer paraat. En dat terwijl niet alleen ik nog niet compleet ben vanwege afkickverschijnselen uit een recent tourverleden, maar ook dat de ploegen zich nog niet georganiseerd hebben.

Toch maar vast een teampje bij elkaar gerommeld. Maar dat past nog niet helemaal. In tegenstelling tot velen heb ik budget te kort voor wie ik er bij wil hebben. Hoe dan ook, met dit parcours blijven vier hele dure mannen er sowieso in: Valverde, Yates, Martin en Porte. 8 berg op aankomsten, te beginnen met de tweede etappe, nou dan weet je het wel..

Wie gaat de proloog winnen denken jullie? Campenaerts?

hartstikkebedankt

Schrijf hem maar vast op voor de Barbero Award, toch alweer goed voor 20 top-10 plekken dit jaar. Je gaat hem toch overwegen, mocht ie de Vuelta rijden.

Dumoulist

'@bartje, Zo'n proloog (of was het nou een tijdrit vanaf 8 km) is een aardige gok. In de Dauphine was Kwiat de baas op een vergelijkbaar parcours maar dat scheelt allemaal natuurlijk niet veel. Wel zie ik zo'n Kwiatkowski de eerste week zijn trui succesvol verdedigen als hij die pakt. Alleen dat ligt natuurlijk ook aan de kopman die zij meenemen. Valverde zou dat eigenlijk ook wel moeten kunnen voor een goede top 10 plek alleen zal die niet meer zo voluit durven gaan door de Tour van afgelopen jaar.

https://www.procyclingstats.com/race/dauphine/2018/prologue

Laatst gewijzigd
Karsten

Na vorig jaar in de Vuelta mijn eerste score boven de 97% te halen, gevolgd door een seizoen met alleen maar eindscores boven de 96% (en in de Tour het eerste bekertje), ligt er toch wel wat (gezonde) druk op deze Vuelta.
Ziet er in ieder geval bijzonder interessant uit gezien het grote aantal 'subtoppers' aan de start. Heb er weer zin an, veel succes iedereen met het leggen van dit puzzeltje.

WCEendT

'@Kevinraar stuur eens een bericht naar @Karsten

Rawolf

Met de voorlopige scorito namen kan ik geen team maken. Eerst maar is de selecties afwachten

WCEendT

Helemaal mee eens Random. Toch knap dat sommige hun team al klaar hebben.

ditisdavid

De voorbije week ben ik bezig geweest met het verzamelen van de hoogteprofielen van (vrijwel) alle beklimmingen komende Vuelta. Een overzicht van alle beklimmingen is via deze link te vinden. Enjoy.

Laatst gewijzigd
Karsten

'@WCEendT, mag ik vragen; vanwaar die opmerking?

WCEendT

Omdat Kevinraar opzoek is naar een echte kenner die hem kan helpen met zijn selectie.

Karsten

Ik ga maar uit van het beste in de mens en veronderstel dat dat geen sarcasme was ;)

Er zijn echter aanzienlijk vaardigere Scoritospelers hier aanwezig.
Desalniettemin sluit ik me aan bij wat al gezegd is: het spelletje is leuker als je het zelf uitvogelt, Kevin!

kevinraar

ik heb 6 renners die ik zeker weten neem

Ajvenema

Welke dan, Kevin? Hier hebben we niks aan;)

kevinraar

wie denk je?

Tommytom

Kevin, ik denk - jou kennende (en wie kent jou na al je bijdragen niet een beetje?) dat je de volgende 6 namen hebt;

Sagan, Quintana, Yates, Viviani, Nizzolo, Lopez,
Ik denk dat ik er minstens 4 goed geraden heb.

kevinraar

Fout je hebt er maar 3 goed ik heb sagan Lopez kruiswijk kwiatkiwski viviani en van poppel

Valvuillerdemoz

Geen Mollema deze keer, Kevin?
Behalve van Poppel heb ik dezelfde.

kevinraar

Voorlopig nog niet kan nog

WCEendT

Waarom Van Poppel, Kevin?

1 2 ... 6 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.