Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 71 ... 125 126
kielabokki

Allez Tony!

ditisdavid

Waarom heb ik de heren Yates toch alleen als ze niet presteren...

Anderzijds wel 7 man in het pelotonnetje en 3 daar tijd op genomen.

Laatst gewijzigd
vevie

198 punten gescoord. Goed gedaan vandaag, op zich. Jammer dat de favorieten niet streden voor de etappezege, maar genoeg punten behaald. Had alleen Izagirre niet die in de punten is gereden, maar die zit wel nog het bankje. Aardige dag

steefje9

Buchmann eruit gehaald voor carapaz omdat ik hoopte dat Valverde zou winnen. Helaas! Toch 181pnt en gestegen naar 91%. Morgen weer een leuke dag!!

Primavoormij

Morgen is het tijd voor Pello Bilbao

ditisdavid

Morgen wordt een interessante dag. Dan wel bijna alle sprinters in de punten (denk Giro 2017 etappe 2), dan wel een paar sterke sprinters, punchers en allrounders die de punten verdelen (denk Vuelta 2016 etappe 7), dan wel vluchters (denk Vuelta 2015 etappe 13). Lastig weer. Viviani, Van Asbroeck (jawel) of Kwiatkowski kopman denk ik bij gebrek aan Trentin en vorm bij Sagan.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Hier ook Buchmann en Mas op het bankje. Zonde, maar wel weer wat gestegen desondanks en de top 5 GC in mijn team dus dat biedt perspectief!

Jasperdewaal11

En we stijgen door naar 89 %

Gladiool

Heh, alle 11 klimmers gewoon erbij. Izagirre en Mas op het bankje, met Kelderman en Urán op de 20e en 21e plek als slechtst presterende. Kon erger :D.

vevie

Edit, 211 punten gescoord. Nog wat beter, dus. De weg omhoog, hopelijk gaat die vanaf nu beginnen. Al hoewel, morgen weer lastig wordt...

Pietje Precies

Mooie dag die nog veel mooier had kunnen zijn zonder al die vooruitgebleven meuk, maar helaas. Ziet er goed uit voor de rest van de ronde!

Papa Bart

Ik heb gelukkig geluisterd naar ons alles forum en alsnog Kwiat opgesteld, maarrrrr tegelijkertijd Valverde ipv Yates kopman gemaakt. Al met al heb ik iets van 20 punten laten liggen ten opzichte van het maximaal haalbare, hetgeen het mijn positie desondanks toestond om door te stijgen.

Ik had hem al niet opgesteld maar wat valt D.Martin me tegen. Jammer is dat.

Wat is het ook morgen weer een onmogelijk te voorspellen etappe zeg. Ik speel het denk ik op safe en maak Valvere kopman, eens kijken wat de diverse voorbeschouwingen aan info oplevert..

Phoenix0000

Consonni is foetsie. Buiten tijd?
Zowel PCS als Scorito kunnen hem niet vinden.

Niels22

Voorlopig nog negen onzichtbare renners

Starlynk

Consonni gewoon in de bus. Alleen Walscheid en Burghardt nog achter de bus, maar iedereen op tijd binnen.

JellevanderLinden

Wie morgen opstellen, twijfel:
1. Teuns + Benoot
2. Asbroeck + Nizzolo

Mijn best klimmende sprinters opstellen of geen sprinters opstellen en gaan voor de aanval/sprint uitgedund groepje?

user26842

Prima dagje vandaag!
1800 plekken gestegen.
Morgen word weer een lastige keuze.

Poeksel

'@Jelle: Even de EV's berekenen met de formules RIK * KHH * VSP en (1-KHH * VSP) met eventueel een correctie voor resterende punten bij KHH en dan weet je het.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Er zit nog slechts 25% tussen team Zadelpen en eeuwige glorie in. Echt niet normaal hoe wij te keer gaan.

Hulde voor ons! Dat mag ook wel eens gezegd worden.

ronvisser

Team Zadelpen gisteren: "Buchmann selecteren lijkt wel alsof je voor een peseta eerste rang wil zitten." Wellicht toch gewoon een blijk van inzicht, Buchmann selecteren. In ieder geval zit ik voor evenveel pesetas als de rest van Scoritorend Nederland al akelig dicht bij de eerste rang inmiddels. Jammer dat de ontsnapping vandaag standhield, anders had ik nog flinker huis kunnen houden.

Morgen weer een lastige op het programma. Ik ga toch wat sprinters van mijn bank aftrekken, denk ik.

Zadelpen

Dat is wel een hele oude koe die daar tussengaats opgegraven wordt. Gisteren zei u? Wij van team Zadelpen herkennen ons zelf niet in dergelijke uitspraken. Wij kijken liever vooruit. En zoals de Spaanse overlevering ons leert: de grootste vissen vang je op het laatst.

Deze eerste beschietingen zullen kinderspel blijken eens wij de echte mannen sierras aan gaan doen. Maar ere wie ere toekomt, het is vooralsnog een uitstekende keuze. En daar feliciteren wij uw allen mee.

Laatst gewijzigd
master-pieter

Hou je muil asjeblieft..

Zadelpen

Dat is nog eens een symphatiek verzoek. We nemen het in beraad.

Gids03

Ja wat voor rit zou dit nou worden ? Sprinters of niet en dan zit je nog met teuns en goncalves in je team maar ja wel spijt van tot nu toe 😃 en kan een nizollo en een consonni er nog bij zitten keuzes maken nog maar paar uurtjes over slapen

Diede34

Ik mag toch hopen dat Sagan deze wint, anders gaat ie die 4 miljoen never nooit waarmaken

1 2 ... 71 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.