Morgen wordt een interessante dag. Dan wel bijna alle sprinters in de punten (denk Giro 2017 etappe 2), dan wel een paar sterke sprinters, punchers en allrounders die de punten verdelen (denk Vuelta 2016 etappe 7), dan wel vluchters (denk Vuelta 2015 etappe 13). Lastig weer. Viviani, Van Asbroeck (jawel) of Kwiatkowski kopman denk ik bij gebrek aan Trentin en vorm bij Sagan.
Ik heb gelukkig geluisterd naar ons alles forum en alsnog Kwiat opgesteld, maarrrrr tegelijkertijd Valverde ipv Yates kopman gemaakt. Al met al heb ik iets van 20 punten laten liggen ten opzichte van het maximaal haalbare, hetgeen het mijn positie desondanks toestond om door te stijgen.
Ik had hem al niet opgesteld maar wat valt D.Martin me tegen. Jammer is dat.
Wat is het ook morgen weer een onmogelijk te voorspellen etappe zeg. Ik speel het denk ik op safe en maak Valvere kopman, eens kijken wat de diverse voorbeschouwingen aan info oplevert..
Team Zadelpen gisteren: "Buchmann selecteren lijkt wel alsof je voor een peseta eerste rang wil zitten." Wellicht toch gewoon een blijk van inzicht, Buchmann selecteren. In ieder geval zit ik voor evenveel pesetas als de rest van Scoritorend Nederland al akelig dicht bij de eerste rang inmiddels. Jammer dat de ontsnapping vandaag standhield, anders had ik nog flinker huis kunnen houden.
Morgen weer een lastige op het programma. Ik ga toch wat sprinters van mijn bank aftrekken, denk ik.
Dat is wel een hele oude koe die daar tussengaats opgegraven wordt. Gisteren zei u? Wij van team Zadelpen herkennen ons zelf niet in dergelijke uitspraken. Wij kijken liever vooruit. En zoals de Spaanse overlevering ons leert: de grootste vissen vang je op het laatst.
Deze eerste beschietingen zullen kinderspel blijken eens wij de echte mannen sierras aan gaan doen. Maar ere wie ere toekomt, het is vooralsnog een uitstekende keuze. En daar feliciteren wij uw allen mee.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.