Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 76 ... 125 126
Pietje Precies

'@jelle013, jouw post is anders ook behoorlijk speculatief :p

Sky wil puur de trui houden, andere ploegen hebben de krachten niet / willen die niet verspelen voor een kleine kans op een ritzege.

En ik weet de uitslag dik een uur eerder al ;)

rkmmr

Hm, toch jammer dat ik uiteindelijk heb besloten Mollema op het bankje te zetten..

elstupidoloco

Mollema vooraf selecteren als aanvaller, volop inzetten op een kopgroep die vooruit blijft, en dan vervolgens mollema niet opstellen. Dan gaat er best iets fout

jsprunk

Dat je vrede hebt met Clarke vanwege de tien punten voor Van Asbroeck, in plaats van volledig supporteren voor Mollema. Scorito doet rare dingen met je :)

rkmmr

Had ik maar vol ingezet op een kopgroep.. Nu een beetje teveel twijfel, kansen spreiden, bah :P

Ajvenema

'@jsprunk, haha, ik zat precies hetzelfde te denken!

BarryE1

'@jsprunk Eigen schuld, had je gewoon Nizzolo moeten kopen + selecteren vandaag. Dan had je gewoon voor Mollema kunnen juichen ;). Qua teampunten mogen wat mij betreft vrij veel renners winnen, behalve Clarke. Trouwens ook wel kenmerkend voor scorito vandaag, zo'n etappe dat je al moet hopen op 10 teampunten.

Starlynk

Sky moet wel een beetje vaart gaan maken om tijd op Molard terug te pakken.. Kost me anders weer minimaal 30 punten :p

Laatst gewijzigd
jsprunk

'@Barry: helemaal waar. Ik had achteraf heel graag Trentin ingeruild voor Nizzolo.
Maar verder denk ik dat deze situatie niet heel ongunstig is voor mij; heb alle "zekere" punten opgesteld.

Pietje Precies

Ja, dat kost zeker veel truipunten. Immers zijn het punten die je morgen ook weer misloopt.

ditisdavid

De Marchi opgesteld, dat zullen ook zowat mijn enige punten zijn. En Sarreau de enige sprinter die niet mee is :p

Laatst gewijzigd
BarryE1

Het was grotendeels als grap bedoelt @jsprunk maar ik kan me er na vandaag iets bij voorstellen.

Overigens wordt dit waarschijnlijk wel een vrij bizarre scorito-dag. Vooral benieuwd wat straks de stand van zaken gaat zijn in de diverse trui-klassementen. Eén ding lijkt duidelijk, die zekere punten zijn de zekere punten niet meer ;). En juist die punten hebben de meeste teams morgen vermoedelijk nodig. Zelf heb ik sowieso 3 plekken op te vullen.

Kloppen de verschillen tussen de tussenliggende renners allemaal nog wel? Anders had die groep van 11 ook nog ingelopen kunnen worden, wat het voor scorito natuurlijk nog weer vreemder had gemaakt.

Pietje Precies

Het verschil tussen groep Molard en groep Kwiatkowski klopt in ieder geval. Geen idee wat er nog tussenrijdt.

marconeuvel

Volgens mij ga ik hier bijna op 0 punten eindigen. Geen mannen vooraan in mijn team en de Skypunten bestaan aan het einde van deze etappe ook niet meer vermoed ik.

Jasperdewaal11

Als die Clark niet wint heb ik iig teampunten voor een overwinning :(

Ajvenema

Goh, dit wordt huilen zometeen. Nog een klassements sprintje van 11-20 en heb ze bijna allemaal op de bank:)

vevie

Haha, ziet eruit dat ik vandaag 0 punten heb gepakt. Wow

Jeffrey81

Nee hoor, zelfs dat niet AJ ;)

bartje

Hahaha 0 punten en toch maar 13 plaatsjes gezakt. Bestaat niet :-)

vevie

Ook een unicum voor mij: 0 punten. Haha! Hoewel, ik ga ervanuit dat velen geen punten hebben gepakt, dus de schade valt mee.

Ajvenema

Nou, dat viel weer mee uiteindelijk, met de klassements sprint! Mensen met de Marchi en Mollema doen leuke zaken, Clarke heeft volgens mij helemaal niemand:)

soj

1 renner bij eerste 20 ( kuss) en zelfs die niet opgesteld.

kielabokki

Denk dat hoop mensen niet mogen klagen met deze uitslag, vooral zij die sprinters opgesteld hadden.

bakfiets

Ik zit hier ook op nul punten. Op sprinters gegokt en op teampunten sky. Dat wordt hem beide niet. Alleen voor het puntenklassement geloof ik. Zeldzaam dat ik zo weinig punten in een etappe heb gehaald. Maar dat maakt het ook wel weer leuk.

BarryE1

Uiteraard heb ik Sarreau geselecteerd omdat ik die dan in etappe 6 kan opstellen + de teampunten van Molard waarvan je kon verwachten dat ie na etappe 5 in de rode trui rijdt ;)

1 2 ... 76 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.