Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 75 ... 125 126
user26808

Hoewel de laatste klim veel te zwaar lijkt, heb ik Viviani toch maar meegenomen :)

Starlynk

'@Sam Verkuil: haha ik ben uiteindelijk ook zo laf geweest om toch maar Viviani er in te klikken "voor het geval dat" ipv de 6 "zekere" puntjes van S. Yates.

user26808

'@Starlynk Tja, hij verkeerd in bloedvorm. En Quick-Step offert de hele ploeg op als hij nog binnen een minuut bovenkomt

user26808

De juiste groep lijkt weg.. Mét Trentin, zonder andere veel-genoemde scorito-renners

kielabokki

3000 hoogtemeters, echte sprinters + Viviani gewoon op de bank vandaag.

Starlynk

haha de ironie.. Trentin op het bankje omdat je verwacht dat het geen sprint gaat worden, zit ie in de kopgroep :p

Zwaluw

vlucht lijkt weg, met oa Trentin en De Marchi, Lammertink en Kuss. 22 man

hartstikkebedankt

'@Starlynk, helemaal als je verwacht dat het geen sprint gaat worden neem je dan toch Trentin mee in plaats van Viviani? Klimt beter en grotere kans dat hij in de kopgroep meegaat (zie vorig jaar)?

@Piet, Zakarin zat gisteren braaf op de bank dus ik heb zeker geluisterd. Hopelijk herstelt hij en probeert in de derde week nog wat

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Au, dit zijn etappes waarin je het verschil kan maken. Mede door de bizarre voorbeschouwing van Wielerflits is de grote meute voor de sprinters gegaan. En zelfs als kopman.

Zit je mooi met je zekere punten en maar liefst 4 potentieel fraaie aanvallers (Benoot, de Gendt, Bilbao en Teuns). Maar zijn het uiteindelijk toch de lui die op de sprint hebben ingezet met Trentin die het beste scoren. Normaliter had ik Trentin in een etappe als vandaag wel het 9e plekje gegeven, maar die oogde zo matig tot dusver... hopelijk lost ie op de slotklim!

jsprunk

Kudus op de bank uit de kopgroep, maar kan niet zeggen dat ik hem heel erg overwogen heb. Trentin er wel bij voor damage control.

Starlynk

'@harstikkebedankt: Eerst had ik helemaal geen sprinters en uiteindelijk toch maar Viviani er in voor damage control als het toch een sprint zou worden.. Trentin had ik eigenlijk helemaal niks van verwacht aangezien ie er maandag bergop afgepierd werd toen andere sprinters er nog aan hingen. Dus had eerlijk gezegd verwacht dat Viviani er nog eerder bij zou zitten (en mogelijk ook zou willen sprinten voor plek 12 ofzo) dan Trentin.

Achteraf geen goede afweging, maar ach, denk dat ik desalniettemin toch bovengemiddeld ga scoren als deze groep weg blijft ;)

Treenert

Heb Trentin er wel bij maar we zijn nog lang niet aan de finish hé

Wielerfan999

Is het dan al zeker dat Sky dit ver laat wegrijden met Molard en Pernsteiner die erin zitten en kort staan? Zo niet dan gaat Quickstep ze vroeg of laat gewoon terughalen gok ik.

Papa Bart

Dusssss een kopgroep van het halve peloton en zit er helemaal niemand van me bij. Sterker, al had ik ze alle twintig op kunnen stellen, dan nog zou er geen één in de kopgroep zitten. Ach ach ach en ik was net de top 500 binnengestormd......

Starlynk

Sky zal het wel op een minuutje of 3/4 houden denk ik idd, maar dat gaat Quick-Step niet dichtrijden zonder Viviani er af te rijden op die klim.. En morgen moet Quick-Step ook al de hele dag aan de bak vermoedelijk dus die zullen het wel prima vinden zo.

Imbatido

Dit lijkt me ook een gelopen koers voor het peloton. Sky zorgt gewoon dat ze binnen 2-3 minuten van Molard binnen komen uiteindelijk. Kopgroep kan nog wel in twee scheuren, nog maar afwachten wat Trentin hier dan voor resultaat uit sleept. Hij kan winnen maar net zo goed 16e worden. Voor de rest zullen er weinig teams zijn met renners vooraan lijkt me. Zonde dat Benoot, Goncalves en Bilbao hier niet bij zitten.

Ajvenema

Dit gaat pas echt pijn doen als er een stuk of 10 van de kopgroep winnen, en de andere 10 plekken voor de klassementsmannen zijn:)

wesley1983

Trentin kopman gemaakt hier omdat die in het verleden al in de vlucht zat in zo’n etappes. En heel eerlijk ook door het niet hebben van Sagan. Ik kan gouden zaken doen, sta nu 18e algemeen. Enkel nummer 12 ook Trentin kopman maar ik heb een Sky meer opgesteld. Duimen maar dat het goed komt en dat Trentin zo hoog mogelijk eindigt. Er zijn betere klimmers dan Trentin in de kopgroep dus zal wss wel niet winnen maar hij kan wel uitstekend dalen.

Laatst gewijzigd
user26821

Trentin gelost uit de kopgroep :o

Starlynk

Matteo Trentin (Mitchelton-Scott) and Lukas Pöstlberger (Bora-Hansgrohe) have been dropped from the break and are now waiting for the bunch.

Pfiew :p

jelle013

Hahaha mensen kunnen zo heerlijk speculeren (met hun eigen team natuurlijk in het achterhoofd).. Voor mij is de kopgroep nog niet los hoor, kan echt nog wel gaan rommelen hier en daar.. Kopgroep breekt misschien nog wel, dan blijven er maar 2 over en wordt de rest terug gepakt.. Blijft er nog een kansje over om te sprinten.. Niet allemaal te voorbarig allemaal ;) rond 18.00 weten we de uitslag wel:)

wesley1983

Jammer, was het proberen waard.

kielabokki

Nou ik wilde het net zeggen: verwacht dat Trentin er af waait. Die is helemaal zo goed niet dit jaar. En ja hoorrr. Wel enige renner die nog punten kon scoren hier.

Jori

GO De Marchi! Sagan als logische kopman, De Marchi was mijn 2e keuze, maar dat telt uiteraard niet.
Maar 60 km voorop met 1 minuut voorsprong, dat lijkt me toch veel te veel, hij heeft een grote motor en daarom hem juist meegenomen, omdat hij kan blijven gaan en daarmee de juiste ontsnapping kan vinden. Ook BMC dus truipunten voor Dennis voor proloog en had verteld dat hij aan zijn tijdrit had gewerkt (waarmee ik in de proloog een plek rond 16-20 had verwacht, dus vooral Dennis punten).

Maar hij moet nu wel winnen, ook om Teuns ook nog maar even 10 puntjes te geven :p

EDIT: Oef, gebrekkige regie. Wist geen eens dat Mollema en Clarke eraan kwamen en De Marchi duidelijk ook niet

EDIT2: Clarke, Mollema, De Marchi, dat blijft wel vooruit. Maar qua sprintje is De Marchi toch wel het minst, die moet nog een slim foefje vinden!

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Als Mollema en Clarke een minuut houden op die achtervolgende groep als het klimmen echt begint, dan heeft Bauke een mooie kans vandaag

1 2 ... 75 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.