Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 78 ... 125 126
kevinraar

zwaluw voor de rest heb ik toch niemand die punten kan halen dan gewoon bouhanni mee

wesley1983

Mooi Kevin, lekker zelf kiezen. Je team voor morgen ziet er goed uit, zal je vast en zeker mee stijgen!

kevinraar

Hoop het sta op 77 procent wil echt de 90 procent halen

Treenert

Er zijn mensen vandaag die Mollema als kopman hadden. Zie ranking ronde en de nr. 3 heeft vandaag Clarke, Mollema en Villella in zijn team; wat een kennis!

Stanro

Ik had Villella, maar niet opgesteld... Daarom neem ik in principe nooit aanvallers mee, je weet nooit wanneer ze eens punten gaan pakken. Maar voor een half miljoen kon ik hem niet laten liggen.

bartje

GEWELDIG!! Er zijn sommige weersites die zelfs windkracht vijf voorspellen. Dan wint Viviani nog steeds gezien de onverslaanbare ploeg in zulke omstandigheden, maar wat gebeurt daarachter, als het hele zootje uit elkaar lazert na de laatste pukkel?

Laatst gewijzigd
bartje

Overigens, doet IL DON niet mee?

Zwaluw

Cofidis sprinter Nacer Bouhanni was also handed a time penalty on Wednesday, which was 30 seconds in his case.

According to Spanish newspaper Diario AS, Bouhanni was given the punishment for having argued with his directeur sportif, Jean-Luc Jonrond, and then apparently punching – or in some way hitting – his team car, presumably in anger.

master-pieter

Ik heb Bouhanni als kopman haha. Tuurlijk is Vivian logischer (en Bouhanni heel dom) alleen hij zat er goed bij deze week en ik zal af en toe moeten gokken om flink te stijgen..

Stuff

Stel dat Bouhanni wel wint, en Viviani wordt 2e... Dan stijg je nog steeds niet flink, scheelt slechts 6 puntjes.
Daarnaast kwam Bouhanni gisteren als allerlaatste binnen op flink wat minuten achterstand. Als ik jou was zou ik toch een andere kopman overwegen...

Poeksel

6 punten en opschepstatus!

mschuts

Molard achteraf ook nog 20 sec. straftijd voor het aanpakken van een bidon in de laatste 10 km. Ach ja.. 1.01 of 41 sec. zal voor hem wel niet zoveel uitmaken. Zal de trui t/m zaterdag wel vasthouden om hem vervolgens op zondag aan bijv. S. Yates (als ik nu mag gokken) kwijt te raken.

Zwaluw

Verschil maak je normaal in etappes zoals gisteren, als in ieder geval dan mensen meezitten uit je ploeg. Had je de Marchi kopman gemaakt, had je 84 punten gehad en op bijna 95% van het pak 50 punten alleen met hem goedgemaakt.

Je moet met Nacer als kopman hopen dat Viviani dan niet meesprint. Elia lijkt me veel beter in orde dan Nacer. raar om in een etappe zoals gisteren op 8m achter de bus binnen te komen. En overigens wachtte niemand op hem.. Ook raar

jelle013

Verschil maak je door gewoon constant te presteren en niet te falen met je captain punten. Vandaag volle bak op mijn sprintteam. De vorige sprint etappe ben ik algemeen in de top 100 geëindigd dus laat dit nog maar eens gebeuren!
Mijn team vandaag:
Nizzolo (C)
Valverde
De Plus
Viviani
Kwiatkowski
Sagan
Trentin
Consonni
Soto (soep)

Ik gok eens op Nizzolo vandaag, Viviani heeft al zoveel gewonnen, en daarnaast zat hij er supergoed bij de vorige keer! De plus puur voor Viviani mee..

Veel plezier vandaag en succes iedereen weer!

BarryE1

'@Jelle013 Contradictio in terminis!

Ajvenema

Wel lekker hoor, zo'n etappe waarbij je precies weet wie je op moet stellen... Nou maar hopen op geen verrassingen, en een goeie Sagan:)

romanoww

Windkracht 4 vanuit het oosten in zowel Cartagena, La Union, Los Narejos en San Javier. Genoeg voor vuurwerk?

Jasperdewaal11

Laten we het hopen ! Maakt het alleen maar beter voor de Nederlandse Renners ;)

Treenert

'@Jelle013: Nizzolo wordt eerder po 10e dan Viviani. Die is altijd op de afspraak.

jelle013

'@treenert ja klopt, de veilige keuze is Viviani echter met alleen maar veilige keuzes zal je nooit 1ste worden ;)
Een beetje risico nemen maakt het wel leuker vind ik.. Je moet je ergens onderscheiden he, ik schat in dat 80% viviani als kopman gaat kiezen namelijk.. Mocht hij 1ste worden verlies je nooit veel punten, mocht hij een keer (vanwege een waaier o.i.d.) wat plekjes verspelen kan je toch wat extra puntjes sprokkelen..

TomTriomfeertTour

'@jelle, ligt er inderdaad helemaal aan wat je wilt bereiken. Ik wil graag de 99% halen en kies dan toch voor de veilige Viviani. Als je 1e wilt worden, moet je wel zo nu en dan iets proberen wat de rest niet doet.

Matti

Ik zou toch op safe spelen, risico nemen met de kopman heeft mij alleen in etappe 2 al 50 punten gekost :p

Primavoormij

Met alleen maar veilige keuzes kun je prima eerste woorden. Vaak zie je dat de nr. 1. gewoon simpelweg de 20 juiste renners heeft gekozen. Als je echter niet de juiste renners hebt en toch wil winnen dan kun je er inderdaad voor kiezen om te gokken. Maar Nizzolo kopman maken in plaats van Viviani zou ik nou niet bepaald een gok willen noemen maar meer een medium risk low reward beslissing. Eigenlijk speculeer je dan volledig op het uitvallen van Viviani. En zelfs wanneer dit gebeurt moet Nizzolo ook nog eens zelf hoog eindigen om de gok het nog enigszins waard te maken. In alle andere gevallen ga je gemiddeld zo'n 15 punten verliezen (beetje nattevingerwerk maar ik denk dat Viviani vrijwel altijd eerste wordt en Nizzolo gemiddeld 35 punten haalt).
Als je je ergens wil onderscheiden kies dan bijvoorbeeld voor een (nagenoeg) volledig vluchters team en kopman in een etappe zoals gisteren.
Overigens moet je het natuurlijk volledig zelf weten. Dit is meer een reactie op de 'ik moet gokken om te winnen'-denkwijze die regelmatig voorbij komt.

Laatst gewijzigd
Zwaluw

"Verschil maak je door gewoon constant te presteren en niet te falen met je captain punten."

Ik snap niet dat je voor een Nizzolo kiest als je ook Viviani hebt. En dat vooral omdat je weet wat er vandaag kan komen en wie de betere lead-out heeft.... Daarnaast, Nizzolo heeft Viviani nog niet verslagen.

Zul je overigens zien dat Nizzolo vandaag wint.

Overigens, als het waaiers wordt is het onbestaand dat QuickStep er niet bij zit. Andersom, weinig Trek in een eerste peloton zie ik eerder gebeuren. Je kunt als je geflikt wordt door een gatekeeper er gewoon afgereden worden. Dat zal met een Viviani met Morkov bij zich nooit gebeuren.. Zin in de etappe vandaag.. Eens kijken of het gokken op Nizzolo wat oplevert.

fringale

Ps : Nizzolo zat er ook nog bij in de beruchte waaieretappe vorige giro, toen Jungels alles aan flarden reed en Gaviria won...en had toen nog last van de knie...denk ik

edit : als er waaiers komen dan zullen Sagan en Van Poppel mss moeten knechten voor hun kopman

Laatst gewijzigd
1 2 ... 78 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.