Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 79 ... 125 126
Pietje Precies

Fraaie, BarryE1!

Ajvenema

Haha, ik zou ook iedereen afraden om Viviani niet als kopman te nemen, qua risk-reward niet de beste optie om niet op hem te gokken. Maar mensen, ga vooral je gang, Nizzolo heeft absoluut een aardig kansje om te winnen!

En inderdaad, zul je net zien dat dit die ene x is dat Viviani er niet goed bij zit...

@fringale, Sagan en Van Poppel zullen vast hun kans op een van de weinige sprints niet hoeven laten lopen voor hun kopmannen...

Rebellin

Zulke onzin dat je 'zonder risico's te nemen' niet wint.

Je moet gewoon de juiste keuzes maken. That's it. Als Viviani vandaag wint (wat hoogstwaarschijnlijk is), dan moet je gewoon viviani als kopman hebben. Punt uit.

Sterker nog: Ik denk dat je door zonder risico's te nemen juist wint. Al helemaal omdat er ontzettend veel van die 'risico-nemers' meespelen.

Risico's nemen wordt pas een paar dagen voor het einde interessant als je b.v. zesde staat en je het niet erg vind om je plek te verliezen om een kans te hebben op de eindzege.

Pietje Precies

Trouwens opvallend dat de dure mannen zeer vaak gekozen zijn en de categorie eronder niet zo vaak. Althans, ik had de percentages dichter bij elkaar verwacht. Ik vond Nizzolo niet slechter geprijsd dan Sagan, Viviani en Trentin bijvoorbeeld.

Vandaag in top-10 gekozen renners:
Sagan 82%
Viviani 81%
Trentin 69%
v Poppel 34%
Nizzolo 29%
Bouhanni 21%

Verder Kwiatkowski, Yates, Valverde en Kelderman in deze lijst.

Laatst gewijzigd
Marco241

'@Pietje Precies
Komt waarschijnlijk ook omdat veel minder mensen die in d'r ploeg hebben. Kun je ze ook niet mee nemen.

Pietje Precies

Haha Porte vandaag in de kopgroep. Hij probeert wel heel hard in te wrijven wat voor miskoop hij is.

@Marco, ja, dat snap ik en bedoel ik natuurlijk ook. Vandaag is een goede afspiegeling van hoe vaak renners daadwerkelijk gekozen zijn, daar zal weinig verschil tussen zitten (enkel wat onoplettende deelnemers).

Laatst gewijzigd
Abdoe

Nog iemand Porte gespeeld vandaag? :D

Starlynk

Niemand Porte opgesteld vandaag? :p Overigens heb je denk ik toch echt te weinig sprinters in je team als je in deze etappe Yates of Kelderman moet opstellen... Of geen Valverde/Kwiatkowski/Quick-Step, maar dan heb je ook een probleem ;)

Marco241

'@Pietje ah ok, ik snap 'm
OT: nog een minuutje of 39 erbij voor de kopgroep en Porte doet weer mee \o/

ivo001

Wacht maar tot Porte het hele peloton buiten tijd fietst!

user26808

Eerste wapenfeit van een 5 miljoen renner:
Mee in een kansloze vlucht tijdens sprintetappe :D

jsprunk

Echt ontzettend kansloos van Porte dit :)
Ik ben blij dat ik vooraf al 20 redenen had bedacht om hem niet te nemen.

Zadelpen

Wielerflits en team Zadelpen werden zojuist in 1 adem genoemd op Sporza als ik het goed hoorde. Leuk! Vandaar dat die altijd zo goed op de hoogte zijn haha.

Zegt wel iets over deze site denk ik. Kan wielerflits best als een compliment opvatten. Goed bezig.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Wellicht kan Zadelpen even toelichten waarom zijn pupil Porte vooraan rijdt, een strafdag zeker hmm?

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Ik heb hem uiteindelijk niet geselecteerd. Snap ook niet wat vandaag het plan was.

soj

lekker dan , twee blauwe paaltjes in een bocht .
Felline vol erop , die kun je strepen voor vandaag, tjonge jonge

fietsliefhebber

Auw, kelderman

user26808

Prima Scorito-dagje met Viviani, Trentin, Sagan, Nizzolo, van Asbroeck, Aberasturi, Kwiatkowski en Van der Sande.
Heel zuur voor Kelderman...

Ajvenema

Respect voor de mensen die Bouhanni als kopman hebben gespeeld vandaag:)

user26808

Felline hard onderuit gegaan, die kan je morgen wel thuis laten. Was een ideale rit voor hem geweest.

Zadelpen

Applaus Master-pieter. Hele toffe en goede keuze.

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb niet zoveel met Bouhanni. Maar mijn sporthart regeert en ik vind dit toch een hele mooie overwinning. Het is hem gegund.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Slechte dag voor mij zo. Heb geen Bouhanni of Van Poppel en wel Kelderman.

Papa Bart

Het verlies binnen de perken gehouden, hetgeen met mijn zwakke sprinters selectie eigenlijk ook ingecalculeerd was, en natuurlijk had ik in de eerste, enige en echte sprint etappe mét kans op waaiers López moeten spelen. Hoe stom kun je zijn om hem er vandaag niet in te zetten.....

Jammer van Felline, hopelijk is de blessure niet te erg, zag er bloederig uit!

Ragnar Lolbroek

218 puntjes. Niet fameus.
Opmerkelijk weetje: de dagwinnaar scoort vandaag meer dan de helft van zijn totaalscore. Zijn 340 punten brengt hem op een totaal van 606.

jsprunk

Soto mag de Barbero-award wel ophalen, lijkt me zo. Keurig 158e!

1 2 ... 79 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.