Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 90 ... 125 126
Masterw

Quintana is inderdaad sarcastisch bedoeld.

Kies gewoon een sprinter en kijk ff vorige uitslagen terug.
Volg anders gewoon de wielerflits voorbeschwouwing.

Als je ooit top 10 scoort en bv een boek wint ben je denk iedereen onderhand wel een bladzijde verschuldigd. :-)

JANTHEMAN

Dan Martin stapt morgen niet meer op

Jasperdewaal11

Je zij al ? Sorry hoor eerst even lezen voor je op verzenden drukt

kevinraar

Wint de top 10 een boek?

Mollemaaktmenietuit

Haha het stijgt Kevin naar zijn hoofd. Kevin zal ik morgen Tosh van der Sande of Kwiato er in doen, wat zeg jij?

zeewolde

Kevin, oppassen he, of ik zeg de volgende keer ook Quintana !

De bookies geven Viviani een vier keer zo grote kans als Bouhanni.
Als je de ene keer Bouhanni neemt en de andere keer Viviani en dan weer een keer Van Poppel, dan heb je kans dat je steeds net de winnaar mist.
Altijd gewoon Viviani gokken levert je volgens mij onderaan de streep dan meer op.
Tenminste, dat is wat ik zou doen.

Overigens het verschil tussen 1 en 3 is maar 10 puntjes. Het gemis van Sagan lijkt me zwaarder wegen :p

Poeksel

Maar toen iemand (PP geloof ik) in de zesde etappe Bouhanni wilde kiezen, werd hem ook geadviseerd gewoon Viviani te kiezen....

JimKro

Het gemis van Sagan haal je er gelukkig met wat goede keuzes ruim uit ;)

wesley1983

Na etappe 12 heb je geen Sagan niet meer nodig als je 6 andere sprinters hebt voor etappe 18 en 21. Ik doe het voorlopig niet slecht zonder Sagan in mijn ploeg maar wel de goedkopere Nizzolo.

@Kevin: gewoon Viviani nemen als kopman, de rit waar hij 3e werd was hij duidelijk ook terug de snelste maar zat hij te ver.

Pietje Precies

Hoho, ik heb niet eens Bouhanni. Daar had ik bijzonder weinig vertrouwen in en is voor mij dan ook één van de verrassingen deze ronde. Opvallend dat hij zijn contract daar ook heeft verlengd.

Ik had Viviani zelfs als captain in de etappe die Valverde won (voor Sagan en v Poppel). Zo groot is mijn vertrouwen in hem en Quick-Step. Helaas pakte dat erg slecht uit, maar morgen is het gewoon weer 'grande Elia' richting de tv schreeuwen!

Poeksel

Oja, het was niet Pietje maar Pieter. Zou hij het voor morgen weer aandurven?

TomTriomfeertTour

Zal een renner als Kwiat nu weer voorin meedoen? Het is Kwiat of het 'koopje' Soto

Threeohthree

Zou ik eerder voor teampunten Nairo gaan (groen en wit). Of uiteraard een Quick Step renner.

Edit: Al kan Sagan bij een 1ste of 2de plek in het puntenklassement over Valverde heen gaan mocht Valverde niet bij de beste 9 (Wanneer Sagan 1ste wordt) of 14 (mits 2de) eindigen. Wanneer je dat verwacht is Buchmann de betere keuze.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ik mis eigenlijk één prima sprinter op de plek van Soto. Bijvoorbeeld een van Poppel. Daardoor heb ik nu elke keer maar 4 sprinters en dat blijkt er net eentje te weinig te zijn. Maar ik heb er totaal geen moeite mee om renners als Quintana op te stellen.

bart1e

Soto morgen weer proberen, of toch maar voor de zekere punten van Lopez, en hopen dat hij ook weer mee zal sprinten. Toch de 7e plek de laatste keer, alleen toen wel waaiers. Lastig! Zal je zien als ik nu net als bij Teuns een keer geen Soto opstelt en hij nu punten pakt.

JimKro

Voor Soto is het vandaag wel dé kans om er bij te zitten in deze Vuelta. Voor het eerst onder de 2000 hoogtemeters? Hoewel dat laatste klimmetje niet heel makkelijk is, helemaal wanneer BOHRA daar druk gaat zetten.

dazzler2120

Voor mij is de keuze tussen Soto en Quintana redelijk snel gemaakt. Soto acht ik weinig kans in de sprint en hij lijkt het deze vuelta niet geweldig te doen.
Quintana krijgt wss teampunten voor 2 truien valverde, en als valverde ergens nog bonnificatie pakt voor het GC. Wie had dat gedacht, quintana meenemen voor de teampunten.

Nu ga ik overigens wel twijfelen tussen mas, met potentieel 10 teampunten en zelf een plekje tussen 15 en 20 en Soto...

Laatst gewijzigd
soj

'@pietje precies , van avermaet rijdt zeker wel mee in klassement vd tour de france .
Zeker zn gele trui vergeten in de eerste week ?
Carapaz is gewoon een goede renner die we de komende week vaak gaan zien, verdiend zeker zn waarde terug .Bennoot , teuns leuke renners voor gent wevelgem etc.

Poeksel

Ben je wel op de hoogte van de resultaten van Benoot in de drie rondes die hij dit jaar uitgereden heeft, soj?

Om je het makkelijk te maken: https://www.procyclingstats.com/rider.php?id=153344

Ajvenema

Het zit hem een beetje in de details vandaag.

Buchmann met een paar te verwaarlozen vaste punten, en een klein kansje op punten voor Sagan.
Carapaz met 2 waarschijnlijke truien voor Valverde, en het zou me niks verbazen als ie probeert de leiderstrui te pakken.
Kwiatkowski die in de vorige sprints 13 en 14 rijdt, maar nu waarschijnlijk wel wat minder lekker in zn vel zit...
Mas met kans op 10 puntjes Viviani. Kans is groot, maar zoals we vorige x zagen, het kan ook zomaar mis gaan en dan levert ie helemaal niks op.

Ik kan er maar 2 meenemen helaas:) Buchmann zal wel buiten de boot gaan vallen, maar over die anderen ben ik nog niet uit...

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik denk dat ik voor mijn 9e renner maar op eventuele teampunten van Sagan inspeel.
Zou ik dan McCarthy, Buchmann of Formolo pakken?
Of toch gewoon S yates?

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@ivo001, Yates pakt iig die 10 truipunten als het goed is... Buchmann pakt er maar 4, tenzij Sagan hier wint.

zeewolde

Voor mij is het duidelijk
6 spinters
Valverde voor 22 truipunten
Quintana voor 15 team- en truipunten
Yates voor 11 truipunten

Treenert

Dan Martin wil de bevalling van zijn as. tweeling meemaken. Dat dat hier niet voorbij is gekomen of heb ik dat gemist?

dazzler2120

'@treenert Volgens mij heb je dit gemist, het is iig eerder besproken.

1 2 ... 90 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.