Kevin, oppassen he, of ik zeg de volgende keer ook Quintana !
De bookies geven Viviani een vier keer zo grote kans als Bouhanni.
Als je de ene keer Bouhanni neemt en de andere keer Viviani en dan weer een keer Van Poppel, dan heb je kans dat je steeds net de winnaar mist.
Altijd gewoon Viviani gokken levert je volgens mij onderaan de streep dan meer op.
Tenminste, dat is wat ik zou doen.
Overigens het verschil tussen 1 en 3 is maar 10 puntjes. Het gemis van Sagan lijkt me zwaarder wegen :p
Na etappe 12 heb je geen Sagan niet meer nodig als je 6 andere sprinters hebt voor etappe 18 en 21. Ik doe het voorlopig niet slecht zonder Sagan in mijn ploeg maar wel de goedkopere Nizzolo.
@Kevin: gewoon Viviani nemen als kopman, de rit waar hij 3e werd was hij duidelijk ook terug de snelste maar zat hij te ver.
Hoho, ik heb niet eens Bouhanni. Daar had ik bijzonder weinig vertrouwen in en is voor mij dan ook één van de verrassingen deze ronde. Opvallend dat hij zijn contract daar ook heeft verlengd.
Ik had Viviani zelfs als captain in de etappe die Valverde won (voor Sagan en v Poppel). Zo groot is mijn vertrouwen in hem en Quick-Step. Helaas pakte dat erg slecht uit, maar morgen is het gewoon weer 'grande Elia' richting de tv schreeuwen!
Zou ik eerder voor teampunten Nairo gaan (groen en wit). Of uiteraard een Quick Step renner.
Edit: Al kan Sagan bij een 1ste of 2de plek in het puntenklassement over Valverde heen gaan mocht Valverde niet bij de beste 9 (Wanneer Sagan 1ste wordt) of 14 (mits 2de) eindigen. Wanneer je dat verwacht is Buchmann de betere keuze.
Voor mij is de keuze tussen Soto en Quintana redelijk snel gemaakt. Soto acht ik weinig kans in de sprint en hij lijkt het deze vuelta niet geweldig te doen.
Quintana krijgt wss teampunten voor 2 truien valverde, en als valverde ergens nog bonnificatie pakt voor het GC. Wie had dat gedacht, quintana meenemen voor de teampunten.
Nu ga ik overigens wel twijfelen tussen mas, met potentieel 10 teampunten en zelf een plekje tussen 15 en 20 en Soto...
Het zit hem een beetje in de details vandaag.
Buchmann met een paar te verwaarlozen vaste punten, en een klein kansje op punten voor Sagan.
Carapaz met 2 waarschijnlijke truien voor Valverde, en het zou me niks verbazen als ie probeert de leiderstrui te pakken.
Kwiatkowski die in de vorige sprints 13 en 14 rijdt, maar nu waarschijnlijk wel wat minder lekker in zn vel zit...
Mas met kans op 10 puntjes Viviani. Kans is groot, maar zoals we vorige x zagen, het kan ook zomaar mis gaan en dan levert ie helemaal niks op.
Ik kan er maar 2 meenemen helaas:) Buchmann zal wel buiten de boot gaan vallen, maar over die anderen ben ik nog niet uit...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.