Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 97 ... 125 126
Ajvenema

Ik vind dat Kevin zijn verantwoordelijkheid moet nemen en ons gewoon moet vertellen wie we op moeten stellen!

kevinraar

ok help mij eerst en post je team hier

barceman

Verwachten jullie dat consonni en sareau het morgen aankunnen?

user26809

Denk ik niet. Verwacht echt geen sprint. Die twee puisten onderweg en de finale maken dat onwaarschijnlijk.
De klassementsmannen gaan de rit ook niet controleren.
Dus: de vroege vlucht gaat het halen morgen. Totale loterij wie daar in zitten.
Team: De Gendt (c), Teuns, Goncalves, Benoot, Sagan, Trentin, Valverde, Quintana, Kwiatkowski

Gokje! ;)

user26808

Finale lijkt me te doen voor de sprinters. 2x een soort Loorberg omhoog op een brede weg en een stuk veredeld vals plat. De finale van de Giro 2018 rit 12 had ongeveer hetzelfde profiel. De laatste 1,5 km vraagt wel echt om valpartijen. Weg 4 meter breed, bochtig en 7% naar beneden. En dan moeten er nog dranghekken worden neergezet.. Gekkenwerk

snoek1974

'@ Daniël

Ook de vraag wie er wil en wie er kan , zou ook een aankomst voor Rohan Dennis zijn , maar die wil alleen nog een goede tijdrit rijden en twijfel nog over keuze tussen Felline en Trentin , neig nu nog naar Felline .

Ga toch maar voor Sagan (c) , v Poppel , Kwiatowski , Valverde , Yates , Teuns , de Gendt , Viviani en Felline

kevinraar

Ik twijfel of ik Kwiatkovski in me team moet v doen weet niet wie ik er voor hem eruit moet doen

Heb dit team
Sagan kopman
Viviani
Van poppel
Trentin
Van der sande
Aberasturi
Quintana
Yates
Izagire

Het team zo laten of Kwiatkovski erin voor Izagire?

Laatst gewijzigd
Treenert

'@Kevin: Aberasturi eraf, Kwiato erop. Die kan hier zelfs gewoon winnen.

Felline ook een gevaarlijke klant, maar ja dit soort avontuurlijke finishes vindt Peter grappig dus vandaar dat hij deze heeft verkend. Doet ie niet voor niets!!

Laatst gewijzigd
Lassayd

Kwiat kan echter alleen winnen als ze de kopgroep terugpakken en ik denk echt dat de vluchters vooruit blijven.

Ajvenema

Ik hink ook op meerdere gedachten. Denk dat Sagan hier misschien wel zn grootste en laatste kans ziet om te winnen, dus Bora zal wel controleren. Valverde zal hem ook wel willen, dus movistar helpt vast ook... aan de andere kant zegt iedereen dat het de vluchters worden. Wat is wijsheid:)

joern00

Ik zie wel enkele sprinters in staat om hun ploeg de wedstrijd te laten controleren. Sagan inderdaad, maar Trek en QS hebben het ook gedaan in de zaterdag etappe die Valverde won, en die leek ook op voorhand te zwaar voor hen. En een team als QS of Trek moet toch bij machte zijn om op die smalle stroken respectievelijk Viviani en Nizzolo zodanig gepositioneerd te houden dat die nog aan spurten toekomen.

user26809

Bij Unibet staan alle sprinters bovenaan. Ga ik toch weer twijfelen aan mijn opstelling...

Starlynk

Het zou zo maar kunnen dat die laatste km's te zwaar zijn voor de sprinters, maar Bora zal zeker voor Sagan gaan rijden aangezien de verwachting is dat ie na vandaag afstapt dus die zal zijn laatste kans wel willen pakken. Ik vermoed dat de sterkste sprinters wel mee kunnen doen om de overwinning en de vroege vlucht zie ik niet winnen. Misschien een late vlucht.

ditisdavid

Na nadere bestudering van het parcours en het weer heb ik in plaats van vier sprinters alleen Sagan mee en in plaats van Sagan Valverde kopman. Link dagje dit.

Laatst gewijzigd
Rechter K

'@Starlynk:

Hoe kom je aan de info dat Sagan na vandaag afstapt?

Jasperdewaal11

'@ Kevin Sagan wel of niet kopman maken ?

Ajvenema

Ja, ineens lijkt de algemene opinie dat Sagan na vandaag afstapt:)
Zelf heeft ie daar volgens mij niks over gezegd. Maar als hij van plan is af te stappen (en dat geld voor alle sprinters) kun je het beter na vandaag doen dan over een paar dagen, want de volgende kansen komen pas in etappe 18 en 21...

Starlynk

Het is nergens officieel bevestigd voor zover ik weet, maar genoeg goed geïnformeerde wielervolgers die er van uit gaan dat hij niet uitrijdt. En als aan Bora gevraagd wordt hoe lang Sagan in de Vuelta blijft dan is het antwoord "We will see". Als het plan is dat hij in Madrid nog om de overwinning gaat sprinten zouden ze dat wel antwoorden ;)

Maar goed, ook al zijn de geruchten niet waar en rijdt ie wel gewoon uit, dan is deze etappe misschien wel zijn beste kans op een ritoverwinning, dus dan zal Bora alsnog rijden denk ik!

Rechter K

Aha, gewoon een aanname dus. :)

Ik heb namelijk ook ergens gelezen dat hij de bergen als training voor het WK wil gebruiken. De 'echte' bergen moeten nog komen, dus wat dat betreft kunnen we dan weer aannemen dat hij nog even in koers blijft.

Maar laten we ons bij de ploegleiding aansluiten en het afdoen met de dooddoener "we gaan het zien".

Ajvenema

'@Frank renting, gister zat je er goed bij met je gewaagde opstelling, wat wordt het vandaag?:)

Hier voorlopig: Sagan (c) Yates, Kelderman, Teuns, Kwiat, Benoot, Viviani, Trentin, Nizzolo

Twijfel: Campenaerts, consonni, v Asbroeck, evt Mas

Bank: lopez, zakarin, DLC, Carapaz, Buchmann, Dennis, Goncalvez

Imbatido

Ik zie het wel gebeuren dat veel teams vandaag een 'rustdagje' inplannen na het geweld van gisteren en met drie lastige ritten op komst. Van de sprinters heeft alleen Sagan de garantie dat hij dit kan overleven. Maar of Bora hier werk van gaat maken is de vraag, denk het eerlijk gezegd niet. Zijn ook weer 3000 hoogtemeters vandaag. Denk dat het een kopgroep van 20 gaat worden, daar kan Sagan natuurlijk zelf ook bij zitten.

Over het uitrijden van Sagan denk ik dat hij dit weekend nog wel meepakt en op de rustdag uitstapt. Het is natuurlijk niet chique om te zeggen dat je de Vuelta niet uit gaat rijden. Als hij wel uitrijdt was dat wel een behoorlijke misrekening voor mijn team.

user26809

Heb toch maar Sagan in elk geval kopman gemaakt voor vandaag. Een willekeurige vluchter is wel heel veel risico. Trentin erbij, de rest vd sprinters op de bank. Twijfel nog of ik voor de zekerheid Poppeltje of Viviani erbij gooi, bv in plaats van Goncalves (die niks doet).
Maar hoe ik ook naar het parcours kijk en de verwachte tactieken, zie ik dit niet in een sprint eindigen. 60 en 40 km voor de streep klimmetjes, plus lastige en omhoog lopende laatste kilometers.
Veel renners zijn nog moe van gisteren en zullen hun rust willen pakken. Er komt een vlucht, die zal (als peloton al controleert) een minuut of 4 pakken. Maar het lijkt me sterk dat die vlucht al op 60 km vd streep wordt ingehaald. En ik zie echt geen jagend peloton voor me in die laatste zware 60 km. Te zwaar. Geen garantie op een sprint.
Bora zal de enige zijn die echt wil vandaag. QS en Jumbo halfslachtig; hebben ook reden om een beetje de krachten te sparen voor de komende dagen.
Als ik Bora was zou ik Sagan gewoon in de vlucht meesturen

Grouse

Benoot of kelderman ?
Ik kan geen keuze maken, kelderman rijd eigenlijk altijd top 20 en dus zekere punten maarja benoot kan maar zo weer meezitten in de vlucht en op die manier top 5 rijden, lastig lastig haha

Ajvenema

'@grouse Kelderman is 1 van de weinige klassementsmannen die ik mee heb vandaag. Zit idd elke keer goed van voren, wil ook graag wat tijd terugpakken zo mogelijk. Benoot heb ik ook mee voorlopig, al wordt dat waarschijnlijk een 0-punter. is er geen andere klassementsman die je kunt banken?

Grouse

Dat zou dan quintana, yates of valverde moeten zijn en die laat ik liever niet op de bank zitten vanwege de zekere puntjes ;)

1 2 ... 97 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.