Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 96 ... 125 126
Zwaluw

Eens Zadelpen.. Actie in een grote ronde. Movistar nu aan de bak.

Super Marco

Vervelend dit, Bennoot, Pinot en Restrepo alledrie op het bankje vandaag... Hopelijk worden ze nog teruggepakt! (op Mollema na dan)

ditisdavid

Volgens mij neem ik de eerste plek algemeen over vandaag.

Rawolf

Restrepo en benoot niet opgesteld. Het is weer zo'n dag

user26858

Netjes, heer Snippe. Ik fladder dankzij De Marchi en Teuns ook de top 15 in. Was de grote gok waard.

Ajvenema

Ondanks m'n bovengemiddelde scores, daal ik de laatste dagen toch telkens een paar plaatsen in de wielerflits-pool. Stevige concurrentie:)

JimKro

Mooie score David, spannend! :D

Voor mij ook een mooie uitkomst met Teuns als captain en Benoot. Ik was nog even bang dat de rest van de kopgroep nog net zou worden bijgehaald.

Laatst gewijzigd
kielabokki

Gelukkig toch nog wat puntjes voor Benoot en Teuns. David, gedurfd gespeeld en verdiend beloond! Zo'n Teuns kopman maken, daar moet je best cojones hebben als je hoog staat. Ik heb toch wat meer aan risico spreiden gedaan vandaag.

En jij natuurlijk ook Jim, proficiat.

Laatst gewijzigd
Jori

Lekkere dag! De Marchi (c) en Teuns heerlijk uit de kopgroep, Benoot er bewust naast gelaten, maar prettig dat die weer in orde is. Verder nog de juiste trui-punt opvullers gekozen met Trentin, Yates, Valverde, Izagirre, Sagan, Quintana. Enkel Buchmann is jammer door het verlies van de groene trui van Sagan en zijn kleine tijdverlies, maar in principe zijn zijn punten minus 2 naar anderen gegaan

Guido73

Sagan net niet gewonnen vandaag! :p

Pietje Precies

Teuns captain en Benoot ook dik in de punten is erg lekker.

Echter is het verschil tussen Teuns of Valverde als captain slechts 14 punten. En heb ik ook 0-punters van de Gendt en Bilbao, waar ik anders voor Ion en Wilco had gekozen a 18 en 12 punten.

Dus al met al een mooi bovengemiddelde dag, maar geen extreme winst geboekt op mensen die vol voor GC gingen. Wat er trouwens opvallend veel waren. Teuns, Fraile en Mollema waren bijvoorbeeld gezamenlijk slechts door 5.7% van de deelnemers captain gemaakt. Ten opzichte van 41% die Yates als captain had, 24% Valverde, 4% Kwiat, 4% Kelderman.

zeewolde

41% die Yates als kopman hadden hebben alleen de Scorito voorbeschouwing gelezen.

kevinraar

109 punten gescoord ben helaas gezakt van 1856 naar 2046 had benoot niet opgesteld had wel de nummer 13 14 15 16 17 komend weekend geen vluchter vooruit valverde die er door heen zakt dan haal ik veel punten stijg ik kom ik boven de 90 procent

kevinraar

word het morgen een sprint of niet?

Ajvenema

'@kevinraar moet ik morgen Sagan als kopman doen? Of weer Benoot of Teuns? Of een klassementsman?

Papa Bart

De enige aanvaller die ik had opgesteld EN kopman had gemaakt was Fraile, en die redde het niet, dus zakken geblazen.

De finish morgen is een heel bijzondere, want het is een heel smal weggetje van een kilometer of zes, zeven waardoor je eigenlijk geen behoorlijke lead out kunt organiseren en dus geen massa sprint op de finish. Het zal wel een sprint worden naar de toegang tot dat weggetje maar dan moet je daarna dus nog die afstand als een soort tijdrijder afleggen. Kijk maar eens op streetview. Wat een gekkigheid: Als het peloton aankomt, rijdt de voorste zomaar aan het hoofd van een langgerekt lint van 200 meter of meer, zit er misschien wel een minuut tussen de eerste en de laatste terwijl ze toch in dezelfde tijd finishen. Alleen in de Vuelta!

Ik zou ook niet weten hoe ik mijn team voor morgen moet samenstellen. Het is tot dat weggetje eigenlijk een heel goed te controleren rit. Maar dan? De zekere puntjes gaan in ieder geval mee, maar dan houd ik nog twee of drie plekken over, en die kunnen een groot verschil maken. Toch een sprinter er in? misschien wel een tijdrijder. Kwiat? Dennis misschien zelfs?

@David Hou vol gozahr!

kevinraar

is inderdaad lastig kiezen voor morgen is het wat om mij 6 sprinters te doen en dan de rest opvullen met zekere punten van yates quintana en izagire?

verwachten jullie gewoon een sprint?

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Ik zie Pöstlberger morgen wel een Pöstlberger doen. Hij was gisteren al aan het oefenen. Het wordt trouwens pas op anderhalve kilometer smal, daarvoor is het een keurige tweebaansweg.

Anderzijds is het ook een mooie dag voor vluchters, maar de meeste obvious picks hebben vandaag veel gegeven. Zou dus best een toptien vol C-renners die niemand heeft kunnen worden, zoals deze redelijk vergelijkbare etappe.

Laatst gewijzigd
snoek1974

Maar gaan ze morgen controleren als er geen normale lead out kan uitgevoerd worden , dus in die logica zou het een machtsprinter Sagan of een v Poppel of een puncher Valverde , Kwiatowski of wordt het een aanvalt groepje die de vrijheid krijgt omdat een sprint met lead out lastig is of wordt het oorlog tussen de klassement renners .

Dus kortom weer een typische Vuelta waar je dus een mix dient te maken in je selectie van 9 .

Sagan. Kwiatowski , Valverde , V Poppel en Yates gaan iig mee , nu nog ff nadenken over de andere vier

kevinraar

ik heb nu dit voor morgen
sagan
viviani
van poppel
trentin
van der sande
aberasturi
yates
quintana
izagire

op de bank
kwaiatkovski
de la cruz
benett
kruiswijk
kelderman
lopez
fraile
benoot

Guido73

lol kevinraar, Quintana? Seriously?? :-)

user26796

Quintana pakt veel trui en teampunten

RemcovanderMaas

Morgen wordt weer zo’n dag .....
We gaan er maar wat van maken en hoop er het beste van.

user26858

Kevin, wie moet ik morgen opstellen?

kevinraar

frank als jij zegt of mij 9 goed zijn zo niet wie zou jij nog wisselen post je team dan kies ik die ik zou doen

1 2 ... 96 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.