Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 95 ... 125 126
siets

Thanks Pietje :)

Mollemaestro

Ik vind de kwaliteit van de opmerkingen wel wat achteruit gaan sinds de eerste week Tour

Gladiool

Eigenlijk was die eerste week Tour iets meer niveau dan normaal :p.

Ajvenema

Eigenlijk vind ik het niveau wel aardig. Zat een tijdje terug even te googelen op 'Vuelta Forum' en kwam op FOK uit. Wat een nare plek is dat wat betreft het wielrennen:)

Starlynk

1e week Tour? Dan gaat het toch meestal om "Moet ik Kittel of Kristoff captain maken?!?!?!?!?!?"

Starlynk

We hoeven iig geen vragen meer te verwachten of Bouhanni kopman moet worden want die is abandon :)

Pietje Precies

Dat is alvast een dilemma minder voor Kevin.

Diede34

't schijnt dat Soto ook mee doet, dus genoeg dilemma's over.

Ik verwacht (helaas) niet zo veel meer van mijn kopman Fraile vandaag...

Laat MS gewoon lekker Trentin meesturen en opzij sturen zo

Laatst gewijzigd
BarryE1

'@Pietje Een kopman-dilemma minder maar een selectie-dilemma meer ;) Wie neemt kevin nu mee i.p.v. Bouhanni?

Pietje Precies

Mollema! Die zit tegenwoordig iedere keer mee.

Laatst gewijzigd
user26842

'@ronvisser

Ik heb precies dezelfde opstelling.
Hopen op een mooie uitslag dan haha

ditisdavid

Dit dreigt een dag voor de klassementsrenners te worden.

Starlynk

Ja, als mannen als Kwiatkowski en Pinot denken dat ze wel mee mogen in een vlucht dan wordt het lastig..

Ajvenema

Ja, ik snap daar ook niks van. Zo'n Pinot mag wel even het fatsoen hebben om een minuut of 10 te pakken voordat ie dit soort dingen gaat proberen...

Diede34

Toch een groep!

T. Pinot 16e op +2:33
J. Haig 20e op +4:29
R. Majka 23e op +5:44
B. Mollema 27e op +10:12
S. Henao 31e op +12:03
N. Roche 35e op +13:57
M. Bizkarra 39e op +15:51
D. Teuns 51e op +29:00
S. Pardilla 52e op +29:46
W. Anacona 53e op +29:46
F. Pellizotti 54e op +30:42
R. Gibbons 63e op +35:09
L. Vincent 64e op +36:14
P. Rolland 80e op +45:41
A. De Marchi 87e op +48:17
O. Fraile 90e op +52:40
N. Peters 92e op +55:06
T. Benoot 118e op +1:10:54

ditisdavid

Kan me niet voorstellen dat deze vlucht ver genoeg mag rijden. Zou wel prettig zijn, want hoewel ik Benoot niet heb opgesteld alsnog twee renners (De Marchi en captain Teuns) mee.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Tiesj!!!! ..oh.. die zit op het bankje :p Gelukkig Teuns ook mee!

zeewolde

'@jeroen @ronvisser hier idem dito. Zelfde 9 , zelfde kopman

Jori

Persoonlijk geloof ik eigenlijk niet dat Pinot erbij zit, dat zou Michelton toch nooit laten rijden? Of vinden ze vanwege Haig dat nu anderen hun verantwoordelijkheid moeten nemen op kop? Van mij mag iig de groep geheel wegblijven, met De Marchi (c) en Teuns 2 man in de kopgroep. Benoot op het bankje, maar goed om hem in aktie te zien en in te schatten of ik hem later in de vuelta nog kan gebruiken

Diede34

16 ploegen mee, dus wie moet ze terug gaan halen?

Burgos, LottoJumbo, UAE, QuickStep, Sunweb en Cofidis missen...

Pietje Precies

Hele sterke kopgroep. Echter wel een hoop renners met een kopman. Dus het lijkt mij dat de categorie Haig, Fraile, etc, etc de benen stil moet houden en lekker achterin de groep moet gaan zitten. Dan is het aan Pinot/Vincent, BMC, Mollema en de kleinere teams om vooruit te blijven.

Jori

Haig staat natuurlijk ook niet zo verkeerd geklasseerd, dus op zich wel slim om hem mee te laten schuiven. Maar Pinot mee, dat lijkt me een doodsteek voor de groep. Dan komt er controle vanuit achteruit en uiteindelijk Sky en Movistar die ws nog wel met Valverde en Kwiat voor een ritzege willen gaan

Treenert

Ik heb geen beelden gezien nog maar die Haig heeft wel een relaxed dagje zo. Niet in de achtervolging en niet meedraaien nu. Hup Pinot!!

Zwaluw

3 bora's opgesteld. Helaas Majka net niet. Ook Pinot op de bank. Fraile (c) en Benoot mee.

Zadelpen

Wat een sensatie! Mooie aanval hoor.

1 2 ... 95 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.