Ik voorzie wel een grote groep vooruit blijven vandaag, waardoor de AK mannen niet tot nauwelijks in de punten zullen rijden.
Benoot, Formolo en Bilbao alle drie verwezen naar de strafbank, maar neig ze er vandaag alle drie weer af te halen. Ook Zakarin is zomaar weer een optie voor de rit van vandaag. Verder mijn team aanvullen met AK mannen met zekere punten.
Mijn opstelling voor deze rit:
P Sagan (C)
A Valverde
D Teuns
M Kwiatkowski
S Yates
T Benoot
M Trentin
J McCarthy
Plek 9 was ik lang aan het wikken en wegen tussen J Aberasturi en T van der Sande, die zouden vanuit een vlucht misschien nog kans kunnen maken.
Echter besloten te gokken op een man die er niet veel zullen opstellen vandaag, namelijk V Campenaerts.
Hopen dat mijn aanvallers het vandaag eens gaan doen!
Teuns (captain), Benoot, Bilbao, Geoghan Hart, Trentin, Valverde, Quintana, S. Yates, Buchmann
Trentin mee voor de teampunten mocht het rood niet worden weggegeven. Daarnaast kan hij het in goede vorm natuurlijk aan om zelf een uitslag te rijden maar daar heb ik weinig vertrouwen in. Alternatief was 3 punten en kans op teampunten met Lopez.
In tegenstelling tot Soto gisteren, krijgt Benoot van mij vandaag geen nieuwe kans. Heeft nog op geen enkele manier laten zien dat hij op niveau is. Mijn team:
Alejandro Valverde (C)
Simon Yates
Nairo Quintana
Emanuel Buchmann
Ion Izagirre
Wilco Kelderman
Michal Kwiatkowski
Dylan Teuns
Peter Sagan
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.