Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 94 ... 125 126
Ajvenema

Bij mij is het op dit moment een beetje kiezen tussen de niet-fitte Benoot, en de onzichtbare Zakarin:) Allebei vind ik een beetje teveel van het goede, en dan moet ik ook gaan snijden in de zekere puntjes.

Orange

Ik voorzie wel een grote groep vooruit blijven vandaag, waardoor de AK mannen niet tot nauwelijks in de punten zullen rijden.
Benoot, Formolo en Bilbao alle drie verwezen naar de strafbank, maar neig ze er vandaag alle drie weer af te halen. Ook Zakarin is zomaar weer een optie voor de rit van vandaag. Verder mijn team aanvullen met AK mannen met zekere punten.

user26858

'@Kevinraar,

Is dit wat, Kevin?

Sagan Yates Quintana Valverde Teuns De Gendt Brambilla Fraile De Marchi

Op dit moment 99,7 op plaats 55.

Ajvenema

'@frank renting, is dat jouw opstelling als nr 55? Gewaagd, Trentin, Lopez, Kwiatkowski op het bankje...

ditisdavid

Bij gebrek aan Fraile, Teuns kopman gemaakt. Verder toch besloten Benoot niet mee te nemen.

Van de rest van de top-20 overall hebben er 4 Sagan en de rest Valverde kopman. Do or die!

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik heb 8 van de 10 meest gekozen renners in mij team alleen valverde en teuns heb ik niet maar hopen dat fraile wint is mij enige renner die niet zoveel mensen hebben

Laatst gewijzigd
ivo001

Mijn opstelling voor deze rit:
P Sagan (C)
A Valverde
D Teuns
M Kwiatkowski
S Yates
T Benoot
M Trentin
J McCarthy

Plek 9 was ik lang aan het wikken en wegen tussen J Aberasturi en T van der Sande, die zouden vanuit een vlucht misschien nog kans kunnen maken.
Echter besloten te gokken op een man die er niet veel zullen opstellen vandaag, namelijk V Campenaerts.

Treenert

Spreek toch de verwachting uit dat het een klassementsmannendag wordt + Teuns en Sagan.

Kwiato thuislaten vind ik ook gewaagd.

Ab Normaal

Als je je aanvallers deze rit niet opstelt heb je ze echt voor Jan met de korte achternaam meegenomen.

kevinraar

ik heb 2 aanvallers heb er maar 1 opgesteld

JimKro

Hopen dat mijn aanvallers het vandaag eens gaan doen!

Teuns (captain), Benoot, Bilbao, Geoghan Hart, Trentin, Valverde, Quintana, S. Yates, Buchmann

Trentin mee voor de teampunten mocht het rood niet worden weggegeven. Daarnaast kan hij het in goede vorm natuurlijk aan om zelf een uitslag te rijden maar daar heb ik weinig vertrouwen in. Alternatief was 3 punten en kans op teampunten met Lopez.

Ajvenema

Zakarin vandaag lekker mee, Teuns is captain. Als je op plek 119 in de subpoule staat kun je maar beter een beetje lef tonen!

user26858

'@ajvenema, een zwaar gokje inderdaad. Wie weet wat het oplevert... kan ook zakken naar 500...

Starlynk

Kopman Teuns in de verkeerde vlucht.. helaas :p hopelijk krijgt ie nog een tweede kans!

Ajvenema

'@starlynk, vertel mij wat! Hij wil iig mee, hopelijk heeft ie zich een beetje gespaard. Zonde dat je in dit soort etappes de start nergens kunt bekijken.

ditisdavid

Sagan al gelost.

YungNikopolidis

Richard Carapaz (Movistar) and Bauke Mollema (Trek-Segafredo) join the leading group.
The bunch is only at 9''. Peter Sagan (Bora-Hansgrohe) came back.

ronvisser

In tegenstelling tot Soto gisteren, krijgt Benoot van mij vandaag geen nieuwe kans. Heeft nog op geen enkele manier laten zien dat hij op niveau is. Mijn team:

Alejandro Valverde (C)
Simon Yates
Nairo Quintana
Emanuel Buchmann
Ion Izagirre
Wilco Kelderman
Michal Kwiatkowski
Dylan Teuns
Peter Sagan

kevinraar

wat is er met lopez gebeurt rijd 1.30 achter het peleton

Imbatido

Dat wordt geen kopgroep vandaag als MAL eraf is. Die willen ze niet laten terugkeren lijkt me.

Pietje Precies

Dan komt er denk ik alsnog wel een kopgroep, maar pas na 120 km ofzo als MAL de hoop heeft opgegeven. Hopelijk kwam het door een lekke band en gaan de andere ploegen niet vervelend doen.

siets

Volgens scorito niet in goede doen, volgens de NOS pech.. we zullen het merken. Lijkt wel in zijn eentje te rijden? Vreemd dat er geen knechten komen helpen..

Pietje Precies

https://twitter.com/Ciclismoafondo_/status/1037300169543434240

Starlynk

Wat denkt die Kwiatkowsi nou? Dat ze een onstnapping met hem gaan laten rijden?

Ajvenema

Wat denkt Movistar nou? Dat ze met zn allen een stuk vooruit mochten?

1 2 ... 94 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.