Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 93 ... 125 126
Treenert

Ik had eigenlijk de kop:
"Venema stuurt Goncalves en Zakarin naar huis en halveert door gebrek aan inzet hun maandsalaris"
al eerder verwacht maar je overweegt ze nog?

Kun je net zo goed Dan Martin opstellen, scoor je nl. evenveel punten.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@treenert hahaha! Ik ben vast te soft om de echte top te halen... zakarin zelf is overigens pp zn instagram nog strijdlustig, en van plan voor stage wins te gaan. Vraag is natuurlijk of en wanneer ie dat dan gaat doen.

TomTriomfeertTour

En hoe staat het er met Benoot voor? Nog een optie of is dit nog te vroeg?

Ik zou zeggen dat deze gewoon weer voor Valverde is

user26796

Het verbaast mij dat zo veel mensen denken dat het niet voor de vluchters gaat zijn eigenlijk

Threeohthree

Er is geen kip die voor deze etappe gaat rijden. Mitchelton of Astana mby, die hebben vaker van dat soort dubieuze acties, maar als ze slim zijn doen ze het niet want de finale is lastig genoeg.

kevinraar

Ben gestegen van 2078 naar 1856 voor morgen heb ik dit team
Yates
Lopez
Quintana
Bennett
Kruiswijk
De la cruz
Kwiatkovski
Kelderman
Izagirre

Twijfel over kopman laaste keer koos ik yates waren quintana lopez en Kelderman beter

Denk dat van die 4 yates dit het beste kan of heb ik het mis?

Op de bank fraille Woods Benoot sagan Trentin

Laatst gewijzigd
Lassayd

Kevin ik zou Fraille zeker opstellen want ik denk echt dat het een vlucht gaat worden die wint morgen. Thank me later ;)

Gids03

Ik heb teuns erin gezet voor bennet moet er iemand uit halen ๐Ÿ™‚

kevinraar

Lasnaad wie zou ik er voor hem eruit doen? Wat denk je van sagan voor morgen?

Jori

Grootste dilemma is het inschatten van de grootte van de kopgroep:
grote kopgroep betekent dat je vooral voor truipunten moet gaan en een gokje รก la De Marchi/Teuns/Fraile gaat lonen
kleine kopgroep lijkt Valverde als kopman ideaal en dan uiteraard je gc mannen voor plek 6 tm 20.
Valverde kan met bonificaties aan de leiding komen, maar movistar lijkt het eigenlijk wel prima zo te vinden en wil er niet de ploeg voor offeren en Michelton gaat het laten lopen, de hele vuelta zijn die al zuinig aan het koersen.

Voorlopig neig ik dus naar Teuns + De Marchi (c) en truipunten (Yates, Valverde, Quintana, Buchmann, Sagan, Trentin, Izagirre) Izagirre ipv MAL omdat Izagirre ook nog goed kan finishen, mocht ik mij vergissen

EDIT: Het zijn van dit soort uitspraken (van Valverde) waardoor je toch automatisch gaat twijfelen:
"Of course I want to be a leader, of course, but it will not be an obsession. I hope tomorrow can be a good day for it, although it will be a difficult stage."
en 3755 hoogtemeters, dat is natuurlijk loodzwaar, waardoor je gaat twijfelen hoeveel vluchters er echt weg blijven

Laatst gewijzigd
Lassayd

'@kevin: ik zou de la cruz en een van de jumbo mannen eruit halen en sagan en fraille erin zetten.

Drollema

'@Kevinraar, Bennett en DLC eruit, Sagan en Fraille erin.

Zwaluw

Kevin, Wordt gewoon een strijd uit peloton om de winst.

Sagan is op die aankomst sneller dan Valverde

kevinraar

Bedankt yates kopman? In 2016 was de etappe het zelfde en toen won yates

Laatst gewijzigd
jelle013

Mijn Vuelta gaat als een speer tot nu toe! Een prachtige 98.7% in het algemeen klassement.. We hopen hier natuurlijk te stijgen naar de magische 99% grens echter zal dit echt afhangen aan de 3 bergetappes die eraan zitten te komen. Het teampje voor vandaag staat in ieder geval:

Valverde(c)
Quintana
Sagan
Kwiatkowski
Kudus
De Plus
Izagirre
Buchman
Yates

Op de bank de onzichtbare Gonsalves en Zakarin... Laten we hopen op niet teveel verliespuntjes vandaag.

Enjoy the course today!

BrackenRidgeCycling

ik zie heel wat andere namen op bet365, dan ik hier voor bij zie komen

jelle013

'@brackenridgecycling Dat valt behoorlijk mee toch. Bet365 zegt:
Sagan
Fraile
Valverde
Teuns
Izagirre (G)
De Gendt
Kwiatkowski
Brambilla
Bennoot
Cummings
De Marchi
Conti
Herrada
Mollema

Ik heb die namen hier ook voorbij zien komen hoor, het is maar de vraag of mensen zoveel vluchters in hun team hebben zitten. Daarnaast gokken de betsites altijd sneller op sprinters. (volgens mij zaten ze bij etappe 4 of 5 er ook compleet naast). Belangrijk is gewoon en routeboek en je gevoel volgen, en beetje de koers in proberen te schatten..

siets

Vandaag een lastige inderdaad.. ik denk dat ik een gokje waag met Teuns als captain. Heb tot dusver wel weinig succes met de beste man. In de proloog gelukkig wel opgesteld, maar in de andere ritten waar hij in de punten reed niet. Daarentegen wel vaak in de ritten waar hij het zwaar liet afweten..

ivo001

Voor mij Sagan als captain, omdat hij het zowel vanuit de vlucht als peleton aan zou moeten kunnen.

Starlynk

Bij de betsites nooit vergeten dat de kans die je daar ziet de kans op een overwinning is en niet de kans op Scorito punten ;)

Als er 10% kans is dat het een massasprint wordt en 80% kans dat Viviani die wint, dan is er dus 8% kans dat Viviani de etappe wint. En 90% kans voor de vlucht, maar misschien wel 30 man die vanuit de vlucht kunnen winnen, dan hebben die 30 man gemiddeld maar 3% kans om te winnen en heeft Viviani dus veel betere odds bij de betsites dan de vluchters. Maar toch zou ik dan de vluchters opstellen bij Scorito als er 90% kans is dat een vlucht om de overwinning strijdt ;)

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Mensen nog met Benoot in het team vandaag? Knie zag er behoorlijk slecht uit, maar reed aardig mee, en leek zelf te vinden dat het allemaal wel meeviel... Is natuurlijk een beetje een wielerkwaaltje, maar het wordt zo ondertussen langzaam al tijd om iets meer risico te gaan nemen als je niet bovenaan staat...

kevinraar

niemand hier yates als kopman won in 2016 dezelfde rit

BarryE1

Speel een beetje paniekvoetbal hier, wissel continue mijn 9e renner van Benoot weer terug naar Kelderman en vice versa. Voor etappes als deze heb ik eigenlijk juist een type Benoot geselecteerd maar hoe fit is Benoot? Hink een beetje op 2 gedachten, beetje wat Jori zegt, als ik Benoot selecteer dan neig ik naar Valverde kopman. Selecteer ik Kelderman dan neig ik naar Teuns als kopman. Als ik nog langer van die als/dan formules in mijn hoofd maak dan heb ik straks koppijn en de verkeerde kopman ;)

Starlynk

Tsja, ik weet ook niet zo goed wat ik aanmoet met Benoot. Heb hem in principe mee genomen voor dit soort etappes, maar na die val durf ik het eigenlijk niet meer aan om hem op te stellen.... Aan de andere kant is een 0-punter in zo'n etappe als vandaag niet echt een probleem waarschijnlijk

BarryE1

'@Starlynk Maar wat zegt Excel? ;)

1 2 ... 93 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.