Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 92 ... 125 126
user26842

Soto! Haha. jeetjemina

Pietje Precies

Ach, ik weet de schade gelukkig te beperken.

Viviani en Nizzolo leveren weer puik werk. Consonni beetje matigjes, maar dit is niet zijn werk. Trentin werd helaas gehinderd door Cortina. Verder sprokkelen Valverde, Quintana, Yates en Buchmann prima punten. Alleen Kwiatkowski i.p.v. Soto is pijnlijk.

Diede34

Soto niet opgesteld, maar wel 1,2,5,8,9,10 met mn 6 sprinters. En de puntentrui gaat naar sagan dus daarmee nog 6 puntjes van quintana naar buchmann.

Met de switch soto--> buchmann per saldo dus 26 punten verloren. Kan ik mee leven...

300 punten vandaag, prima score!

Laatst gewijzigd
Starlynk

Argh, voor Quintana ipv Buchmann gekozen omdat ik niet verwacht had dat Sagan hier top 2 zou rijden.. Baaldagje!

Diede34

Dat kost je precies 1 punt ':)

Jori

Oef, heerlijke sprint! Soto toch er halstarrig ingehouden, daarnaast Aberasturi, Garcia, Sarreau en kopman Sagan allemaal voortreffelijk. Trentin ook wel ok, zeker als je al de klassering van de anderen ziet.
Valverde mooie opvulpunten en yates ook gewoon 10, prima

Quintana is beetje jammer -> Sagan neemt puntenklassement nu over van Valverde (krijgt er 20 punten bij), dus achteraf Buchmann was beter. Maar had niet direct Sagan bij top 2 sprinters verwacht, was met een 3-5 al realistisch tevreden

Starlynk

Ja balen man! :D

Jori

haha, 1 punt, had nog niks gerekend, maar kan er wel mee leven, zeker als die ene punt betekende dat mijn kopman top 2 zou sprinten :p

Jori

Kelderman trouwens 163e tussen 1 minuut 10 en 1 minuut 40? klopt dat?

EDIT: Nvm, lek binnen 3 km van het einde -> geen tijdverlies. toch nog iets geluk voor Wilco :)

Laatst gewijzigd
Rob94

Prima dag, toch kon ik het vanmiddag weer niet laten om een stomme wissel te doen. Kwiat ipv Buchmann, loop ik toch weer 10 puntjes mis.

Chesron21

Zo, 3e keer in 4 dagen dagwinnaar bij Flitswiel. Ga zeer gestaag omhoog nu naar 99,7%. Ik vrees alleen nog maar voor de tijdrit, voor de rest heb ik tot nu toe een superteam.

vevie

271 punten. Kon beter. Kon ook slechter. Morgen wordt een stukken lastigere etappe.

Super Marco

Soto troeft gewoon van Poppel af. Opmerkelijk. Blij dat ik hem een laatste kans heb gegeven vandaag!

arjenzvob

Positie geconsolideerd, doordat ik gewoon niet zo'n sterk sprintteam heb. Wel Viviani als kopman uiteraard. Verder Sagan, Trentin en Consonni en Mezgec als sprinters. Teampunten en klassementsmannen zorgden voor punten, dus nog steeds op 99%! (171). Forum-poule nr. 13.
Benieuwd of Kwiatkowski morgen nog iets kan betekenen met deze aankomst. Ik twijfel of ik hem opstel....

foqu1ta

Best lekkere 330 punten vandaag, jammer van Trentin die opgehouden werd door ik geloof Sarreau. Verder ben ik Arjenzvob voorbij geschoven in de forum poule (nu 12e) en toch weer de 99% ingeslopen.. Ben alleen bang dat het vanaf nu enigzins aftakelen word gezien mijn vrij matige berg team.

Imbatido

Ik denk dat iedereen hier wel een goede score heeft neergezet vandaag. Eigenlijk heeft iedereen wel meegesprint. Prima score voor m'n koopjes Sarreau, Garcia Cortina, Aberasturi en Van der Sande.

steefje9

Toch nog elke keer boven gemiddeld in de sprint etappes zonder viviani. Vandaag voor de 1e keer geen soto opgesteld, das dan wel weer balen. Morgen maar als kopman gaan voor yates, Valverde of sagan.

Drollema

Dankzij een uitmuntende Soto van de 511e naar de 218e plek algemeen gestegen. 349 punten.

zeewolde

Lekker Soto, gewoon meesprinten. 312 punten.

Kevin, uiteindelijk blij met kopman Viviani in plaats van Bouhanni neem ik aan ?

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Soto in de punten ho ho ho ho ho !! Nice

Treenert

Soko Soto: 308 prima punten.

Uuuh Sagan **? Kan hij dit aan, lijkt me een dag die hij laat lopen of toch niet?

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@treenert, tja Sagan... denk dat ie wel meedoet, als er geen vlucht ver weg is. De rit van donderdag lijkt me een betere optie voor hem.

Jun Allrich

Valverde pakt morgen toch gewoon de rit en het rood, niet?

Zadelpen

Lastige fase voor team Zadelpen. Morgen gekozen voor Kudus voor een keurige 12de plaats en bonus van King zijn zege. 89% is ons deel tot nu.

Ajvenema

Tijd om goncalves of zakarin eens van de bank te halen? Zouden die mannen nog iets willen deze Vuelta?

1 2 ... 92 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.