Ach, ik weet de schade gelukkig te beperken.
Viviani en Nizzolo leveren weer puik werk. Consonni beetje matigjes, maar dit is niet zijn werk. Trentin werd helaas gehinderd door Cortina. Verder sprokkelen Valverde, Quintana, Yates en Buchmann prima punten. Alleen Kwiatkowski i.p.v. Soto is pijnlijk.
Oef, heerlijke sprint! Soto toch er halstarrig ingehouden, daarnaast Aberasturi, Garcia, Sarreau en kopman Sagan allemaal voortreffelijk. Trentin ook wel ok, zeker als je al de klassering van de anderen ziet.
Valverde mooie opvulpunten en yates ook gewoon 10, prima
Quintana is beetje jammer -> Sagan neemt puntenklassement nu over van Valverde (krijgt er 20 punten bij), dus achteraf Buchmann was beter. Maar had niet direct Sagan bij top 2 sprinters verwacht, was met een 3-5 al realistisch tevreden
Positie geconsolideerd, doordat ik gewoon niet zo'n sterk sprintteam heb. Wel Viviani als kopman uiteraard. Verder Sagan, Trentin en Consonni en Mezgec als sprinters. Teampunten en klassementsmannen zorgden voor punten, dus nog steeds op 99%! (171). Forum-poule nr. 13.
Benieuwd of Kwiatkowski morgen nog iets kan betekenen met deze aankomst. Ik twijfel of ik hem opstel....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.