'@Elvs
"Als ik echter naar de etappes kijkt zie ik toch 2 mogelijkheden om te sprinten (etappe 5 & 6)."
In etappe 5 is er een mogelijkheid; alleen wie helpt hem over die 1e. hoge berg. Want wordt er aan getrokken, dan krijgt Groenewegen het probleem om terug te komen, want wie gaat hem helpen. In etappe 6 wordt 't een nog groter probleem.
@Fanny
Ik ben 't met je eens, dat de Tour of Alps een gemiste kans is om daar niet te starten.
Maar wat de TdS betreft zie ik Tolhoek en De Plus ver komen met de steun van Bouwman en De Tier.
Ja, maar de interviewer schrijft vervolgens een artikel rond dat interview en het valt niet op te maken of hij die passage heeft gebaseerd op een uitspraak van Roglic of op hetgeen hij op het internet kon vinden over zijn programma.
Ze hebben in die selectie toch genoeg knechten die hem daar terug kunnen brengen? Behalve misschien wanneer er een ploeg de hele dag aan wil trekken op zo'n parcours, maar dat lijkt me uiterst onwaarschijnlijk. Leezer, Hofstede en eventueel nog De Tier bij Groenewegen zetten in het begin van die ritten is hoe dan ook geen enkel probleem.
Die vijfde en zesde rit zijn gewoon hele reëele sprintkansen. Groenewegen, Greipel en Hodeg worden niet voor niets meegenomen naar zo'n koers.
Roglic in romandie lijkt me nog steeds onwaarschijnlijk, artikel waarin genoemd wordt is roglic niet zelf aan het woord.
Maar nogmaals deze discussie schiet niet op. Afwachten maar tegen die tijd.
Op naar pn en tirreno.
In 1e 1 etappe overwinning doel, meer zou super zijn.
In 2e weer topresultaat voor roglic, en 1 of 2 overwinningen? (Ttt en itt?).
Verwachtingen liggen nu ook hoog. Ben benieuwd.
'@rahimns
Het zal niet heel schokkend zijn, maar gezien het deelnemersveld zal er hard aan getrokken worden en vanaf Valls gaat alleen maar omhoog. Dus ja jij hebt gelukkig vertrouwen, maar ik zie 't minder rooskleurig.
@Mr10B
Ik zie Laurens De Plus en Antwan Tolhoek ver komen in de TdS en dat zal gezien de tegenstand wel rond plek 10 zijn.
Alles wat hoger ligt lijkt mij meegenomen. Antwan heeft in de TdF laten zien, dat hij echt wel wat kan.
Volgens het lijstje van @rahimns blz1 staan Kruijswijk, De Tier, Hofstede, Kuss, Olivier, Tolhoek, Groenewegen en Leezer op de rol. Dat zijn 8 deelnemers en gezien 't uitvallen van Timo Roosen zal Tom Leezer wel de afvaller zijn.
De Tier, Hofstede en Olivier moeten Kruijswijk, Tolhoek en Kuss uit de wind houden. Dus mocht Groenewegen de rol moeten lossen dan zie ik jongens toch echt niet op hem wachten en dan.
Ik blijf het apart vinden, dat Dylan daar moet starten.
'@kelderfan ik moet nog wat aanpassingen doen aan sommige startlijsten.... sommige data is alweer achterhaald. Ik heb thuis een excelbestand die up to date is. Van het weekend pas ik aan wat veranderd is.
@Kissmyace op dit moment is dat de rol die hij zichzelf heeft aangemeten. Hij ziet geen kansen meer voor zichzelf in kleinere rondes, daar mist hij explosiviteit voor (zijn eigen woorden) en in de grote rondes zou hij in staat zijn om top 10 te kunnen rijden maar daar ziet hij (op dit moment) niet de uitdaging in, dus heeft hij ervoor gekozen om Roglic en Kruijswijk bij te staan in hun doelen en als de gelegenheid er is voor etappewinst te gaan. Hij voelt zich op dit moment daar lekker bij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.