Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 101 ... 501 502
ghostwriter

'@jessevdalen
Ook voor de Vlaamse klassiekers is het extra gewicht aan spierkracht wat Van Aert heeft bijgetraind gunstig. Van Aert had eerst het lichaam van een veldrijder en nu een van een klassiekerrijder.

kelderfan

'@Elvs
"Als ik echter naar de etappes kijkt zie ik toch 2 mogelijkheden om te sprinten (etappe 5 & 6)."
In etappe 5 is er een mogelijkheid; alleen wie helpt hem over die 1e. hoge berg. Want wordt er aan getrokken, dan krijgt Groenewegen het probleem om terug te komen, want wie gaat hem helpen. In etappe 6 wordt 't een nog groter probleem.
@Fanny
Ik ben 't met je eens, dat de Tour of Alps een gemiste kans is om daar niet te starten.
Maar wat de TdS betreft zie ik Tolhoek en De Plus ver komen met de steun van Bouwman en De Tier.

Mr10B

Wat zie jij als ver komen? Top 15? Top 10? Top 5 lijkt me onhaalbaar

kelderfan

'@rahimns
Je hebt gelijk met Primož Roglič dat hij met Tour de Romandië die Luik-Bastenaken-Luik laat vallen.

S. Morgenstern

@vlek nee als ik dit zo lees is het een persoonlijk interview met Roglic zelf.

Ja, maar de interviewer schrijft vervolgens een artikel rond dat interview en het valt niet op te maken of hij die passage heeft gebaseerd op een uitspraak van Roglic of op hetgeen hij op het internet kon vinden over zijn programma.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan welke grote berg, 21km a 3% daar komt hij echt wel overheen. Zeker aan het begin van een etappe. Ook etappe 6 is niet heel schokkend qua percentages. Er zijn daar best mogelijkheden voor de sprinters.

S. Morgenstern

Want wordt er aan getrokken, dan krijgt Groenewegen het probleem om terug te komen, want wie gaat hem helpen.

Ze hebben in die selectie toch genoeg knechten die hem daar terug kunnen brengen? Behalve misschien wanneer er een ploeg de hele dag aan wil trekken op zo'n parcours, maar dat lijkt me uiterst onwaarschijnlijk. Leezer, Hofstede en eventueel nog De Tier bij Groenewegen zetten in het begin van die ritten is hoe dan ook geen enkel probleem.

Die vijfde en zesde rit zijn gewoon hele reëele sprintkansen. Groenewegen, Greipel en Hodeg worden niet voor niets meegenomen naar zo'n koers.

Laatst gewijzigd
tdola

Roglic in romandie lijkt me nog steeds onwaarschijnlijk, artikel waarin genoemd wordt is roglic niet zelf aan het woord.
Maar nogmaals deze discussie schiet niet op. Afwachten maar tegen die tijd.

Op naar pn en tirreno.
In 1e 1 etappe overwinning doel, meer zou super zijn.

In 2e weer topresultaat voor roglic, en 1 of 2 overwinningen? (Ttt en itt?).
Verwachtingen liggen nu ook hoog. Ben benieuwd.

Yeez

'@vlek cyclingnews is doorgaans zeer betrouwbaar, dus lijkt mij niet zomaar overgenomen

kelderfan

'@rahimns
Het zal niet heel schokkend zijn, maar gezien het deelnemersveld zal er hard aan getrokken worden en vanaf Valls gaat alleen maar omhoog. Dus ja jij hebt gelukkig vertrouwen, maar ik zie 't minder rooskleurig.
@Mr10B
Ik zie Laurens De Plus en Antwan Tolhoek ver komen in de TdS en dat zal gezien de tegenstand wel rond plek 10 zijn.
Alles wat hoger ligt lijkt mij meegenomen. Antwan heeft in de TdF laten zien, dat hij echt wel wat kan.

S. Morgenstern

vanaf Valls gaat alleen maar omhoog.

Zo'n 600 meter in een kilometer of vijftig.

TomLaser

Als Roglic in dezelfde vorm steekt als in de zandbak zie ik hem een eenvoudige overwinning boeken in de Tirreno. Zeker als ze weer zo'n weergaloze TTT rijden. Alleen Geraint Thomas en Tom Dumoulin lijken een klein gevaar.

kelderfan

Volgens het lijstje van @rahimns blz1 staan Kruijswijk, De Tier, Hofstede, Kuss, Olivier, Tolhoek, Groenewegen en Leezer op de rol. Dat zijn 8 deelnemers en gezien 't uitvallen van Timo Roosen zal Tom Leezer wel de afvaller zijn.
De Tier, Hofstede en Olivier moeten Kruijswijk, Tolhoek en Kuss uit de wind houden. Dus mocht Groenewegen de rol moeten lossen dan zie ik jongens toch echt niet op hem wachten en dan.
Ik blijf het apart vinden, dat Dylan daar moet starten.

S. Morgenstern

Wanneer je denk dat ze Groenewegen opstellen voor de sprintritten en vervolgens niet zijn kaart gaan trekken in die sprintritten, dan kan ik me je verwondering over zijn opstelling goed voorstellen..

Misschien een idee het probleem bij je analyse te zoeken!?

TomLaser

Ik wil nergens suggereren dat ik fan ben van Tom Leezer, maar ik vind het toch wel jammer en raar dat hij niet mee doet. Ik denk dat hij waardevoller is voor het team dan De Tier, Hofstede en Olivier.

S. Morgenstern

Olivier rijdt volgens mij overigens geen Catalunya en de logische vervanger van Roosen zou ik zoeken tussen Wynants en Van Emden.

Mr10B

Leezer gaat echt niet afvallen uit die selectie voor Catalunya.

kelderfan

'@Mr10B
Tom Leezer is ook op gewicht; die hoeft echt niet af te vallen.
@vlek
Waar rijdt Daan Olivier dan volgens jou?

S. Morgenstern

Baskenland en Californië. Ik meen dat dat voorbij kwam in een krantenbericht in een foto op Twitter. Daarnaast voor de zomer vast nog Dauphine of Zwitserland en mogelijk Romandië.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@vlek @kelderfan kelderfan en aannames. Praat zichzelf aan dat olivier catalonie rijdt en dat leezer daardoor afvalt. Olivier rijdt baskenland en californie

kelderfan

'@jessevdalen
In dit geval geen aannames maar zie blz.1 en waarom zou @rahimns dat vermelden.
@vlek
Dat betekent voor Daan een lange pause, want hij heeft de Ruta gereden en zou nu pas in april weer aan de bak komen.

KissMyAce

Even iets anders; gaat Gesink inmiddels door het leven als knecht? Of gaat hij ooit nog voor eigen kansen rijden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan ik moet nog wat aanpassingen doen aan sommige startlijsten.... sommige data is alweer achterhaald. Ik heb thuis een excelbestand die up to date is. Van het weekend pas ik aan wat veranderd is.

@Kissmyace op dit moment is dat de rol die hij zichzelf heeft aangemeten. Hij ziet geen kansen meer voor zichzelf in kleinere rondes, daar mist hij explosiviteit voor (zijn eigen woorden) en in de grote rondes zou hij in staat zijn om top 10 te kunnen rijden maar daar ziet hij (op dit moment) niet de uitdaging in, dus heeft hij ervoor gekozen om Roglic en Kruijswijk bij te staan in hun doelen en als de gelegenheid er is voor etappewinst te gaan. Hij voelt zich op dit moment daar lekker bij.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Gesink zal dit seizoen, buiten een enkele dag in de kopgroep en wat najaarskoersen, knecht zijn van Roglic, Kruijswijk en Groenewegen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het zou nog kunnen dat Olivier Roosen vervangt in Milaan-San Remo

1 2 ... 101 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.