Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 106 ... 501 502
Poeksel

Ook nog eerste in het teamklassement! Niet echt belangrijk, maar het zegt wel iets.

kelderfan

'@ghostwriter
Dat dacht ik ook een beetje. Maar meneer Dylan 14 Groenewegen doet 't weer; maar dit keer een echte om in te lijsten.
Als TJV nog een potje heeft dan is die Iván García een hele goede kandidaat. Alleen nog een jaar wachten dan.

kelderfan

'@vlek
Goed dat je Maarten Wynants noemt, want die zat er weer bij en heeft echt berenwerk geleverd. Ook die Amund Jansen laat zich steeds meer gelden en wordt niet voor niets door Merijn Zeeman genoemd. Die zorgde voor de laatste waaier met Luke Rowe. Maar chapeau# het hele team heeft zich prima geweerd. Ook Pascal Eenkhoorn liet zich niet onbetuigd.

KissMyAce

'@kelderfan
Eenkhoorn komt binnen op liefst 1.19. Met afstand de slechtste van het team, na Lindeman

kelderfan

'@jessevdalen
Bedankt voor 't delen. Die Strade vind ik hele een mooie koers en de beste renners blijven over.
Dat Tolhoek dit kan, had ik niet verwacht. Ik dacht toch eerder aan Danny van Poppel. Maar, ja dit is geen Vlaanderen.

S. Morgenstern

Eenkhoorn lijkt me hier de renner die het vroegste werk voor zijn rekening moet nemen. Dat hij dan toch nog bij die eerste zeventig in koers binnen komt, lijkt me inderdaad een prima prestatie.

kelderfan

'@KissMyAce
Lindeman kreeg kramp en dat kan gebeuren na zo'n epische rit. Pascal is hier om te leren en doet 't al een stuk beter als gisteren toch.
@vlek
Mike had gelijk, dat Dylan Groenewegen stappen heeft gezet in dit werk met waaiers. Ik zou op basis van gisteren en vandaag het programma aanpassen. Want Dylan lijkt mij kandidaat winnaar voor een aantal Vlaamse koersen zoals Gent-Wevelgem en de Driedaagse Brugge - De Panne.

Yeez

Heel dw ploeg rijdt uitstekend. Groenewegen 2 op 2 en bennett staat nog goed.

@kissmyace er kwamen nog veel slechtere renners na Eenkhoorn dan? Zoals Yates ;)

Yeez

'@kelderfan probleem is dat Dylan dan ook over kasseien en heuvels moet.

KissMyAce

Yates is een vlieg

Yeez

Kissmyace bernal ook

S. Morgenstern

Ik zie Groenewegen de laatste keer Kemmel niet meekomen en voor De Panne ga je een goed uitgedacht programma niet omgooien.

Rawolf

Voor gent Wevelgem is van poppel er nog als sprinter, kijken wat hij kan klaarspelen

kelderfan

'@jessevdalen
Dat klopt maar in deze epische rit zaten ook wat klimmetjes en hij zat er toch weer bij met 1x hulp ploegmaats.
In rit 4 Vichy › Pélussin zitten er een aantal heuvelklimmen in. Kijken of hij er dan weer bij zit of is dat een deur te ver.
@Random wielerliefhebber
Ik weet niet of Danny van Poppel Wevelgem op zijn programma heeft en niet volgens PCS dan.

Yeez

'@kelderfan ik denk zelf dat voor Groenewegen en Kittel en co. De laatste kans morgen is. Rit 4 is meer iets voor types Trentin of zelfs klimmers

S. Morgenstern

De klimmetjes van vandaag zijn natuurlijk totaal niet te vergelijken met het opknallen van meerdere Vlaamse hellingen.

Etappe vier lijkt me een dag om de kaart van Teunissen te trekken.

Laatst gewijzigd
wieler4live

Eens met vlek teunissen die vandaag ook gewoon nog top10 sprint voor oa een degenkolb

Mr10B

Etappe 4 wordt door de organisatie een lbl etappe genoemd. Die is zeker niet voor de sprinters. Hooguit dat colbrelli en misschien trentin het aan kunnen. Maar ik schrijf kwiatkowski op voor die rit

Romāns Vainšteins

Teunissen steekt in uitstekende vorm Die moeten ze zo wat rust gunnen en loskoppelen van de bowlingbal om in ieder geval de kans op een 2e meespeler voor de kasseien te behouden.

Turtlehead

Deze eerste etappes zijn juist uitstekende laatste-training voor de klassieke mannen. Niet te lang, wel loeihard tempo en nog snellere finale; daar wordt je alleen maar beter van. Zie ook Gilbert en Kwiat. Later deze week één of twee etappes in de bus en dan ben je klaar voor Vlaanderen en de rest.

Rawolf

Kwiato gaat gewoon voor eindwinst, die zit niet in de bus haha

Fanny

De Plus beschouwd Roglic als een goede vriend.

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/algemeen-nieuws/218485/droomstart-de-plus-bij-jumbo-visma-roglic-en-ik-hebben-geen-woorden-nodig

Yeez

Even zitten kijken. Er zijn na al het waaiergeweld nog 12 man over voor het klassement.

Kwiatkowski 12sec
LL Sanchez 13sec
Bernal 19sec
Gallopin 22sec
Bardet 23sec
Grobschartner 25sec
Quintana zt
Kelderman zt
Zakarin zt
Bennett zt
Haig zt
Jungels 35sec

Voor Bennett gaat veel van de itt afhangen. Anders zit top 10 er gegarandeerd in

Mr10B

Het zou zondag ook zo maar weer vroeg los kunnen gaan met de mannen die nu "uitgeschakeld" zijn voor het klassement

S. Morgenstern

Zondag zal inderdaad weer genieten worden. Volgens mij moet zo'n korte rit waarin het de hele dag los gaat op de klimmen Bennett redelijk goed liggen.

1 2 ... 106 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.