Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 114 ... 501 502
TLJCAMPS

Denk wel dat Roglic morgen nog wat proberen om nog wat seconden af te snoepen van de achterstand op Yates. Yates is nou ook niet bepaald een een slechte tijdrijder. En overigens is de afstand maar 10KM. Wel echt onder de indruk van George Bennett vandaag. Denk dat Bennett morgen nog wel opschuift naar plek 6 want Gilbert gaat het morgen toch lastig krijgen in de slotetappe van Parijs-Nice.

kelderfan

'@Random wielerliefhebber
Die Primož Roglič is dik in orde; dat wordt nog een leuk duel tussen hem en Adam Yates. Je ziet nu dat Primož Roglič geen ondersteunende renner bergop minder moet hebben, want nu heeft Robert Gesink met een lange beurt zijn kopman goed kunnen afzetten bij afwezigheid van de gevallen De Plus en de uitgevallen Bouwman.
@rahimns
Goed om te horen dat Martin en De Plus er morgen weer bij zijn, al zal dat dan geen volle bak zijn.
Maar met Van Aert, Martin en De Plus heeft 't team goed gescoord. Het team is echt sterker geworden in de breedte.

TLJCAMPS

Roglic weer sterk vandaag om de hele slotklim voor zijn rekening te nemen samen met Robert Gesink. Ik herkende vandaag weer de Gesink die ik ook in de Tour van vorig jaar zag. Overigens had Roglic wel die bonificatieseconden op de meet op 2 rondes van het eind moeten pakken... Yates kon die zonder tegenstand oprapen.

tdola

'@tijmen
Roglic pakte vorige edities 36 en 22 sec op yates.
Die heeft dan ook aangegeven morgen te proberen tijd te pakken op Roglic.
Normaal gesproken pakt Roglic die 7 sec in tijdrit zonder echte problemen op yates.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Denk ook dat het eerder andersom zal zijn, Yates gaat nooit genoeg hebben aan die 7 sec op Roglic.

ti-raleigh

Ik denk dat Roglic dat klusje wel zou moeten kunnen klaren. Ook zonder De Plus. Het is aan Yates en Mitchelton. Roglic snapt zoiets wel. Zie vorig jaar Bernal en Romandie.

Sebas

Pffff, goed om te lezen dat de schade bij T. Martin meevalt. Dat zag er echt heel vervelend uit.

kelderfan

Quote: "66 riders were stopped from racing the final hilly circuits around Fossombrone and given carefully calculated virtual times for the stage."
Waaronder dus ook een groot aantal renners van TJV die het laatste rondje rond Fossombrone niet hebben kunnen afmaken t.w. Van Emden, De Plus, Martens en Martin.

Turtlehead

Ik vroeg me gisteren al af hoe ze een rondje van 10 minuten konden inplannen als finale. Vandaag hebben ze het weer spannend gemaakt, met een slotrondje van 10 km over hele smalle straatjes. Ben benieuwd.
Voor het wedstrijdverloop niet zo erg, maar wel oneerlijk ivm herstel voor volgende dagen als die achterblijvers minder ver/zwaar hoeven te rijden.

Rico.

Het plaatselijke rondje is 22.8km vandaag, wel in een soort 8-vorm, maar volgens mij niet over hetzelfde parcours in het centrale plaatsje.

kelderfan

Tony Martin en Laurens De Plus zullen wel in herstelmodus rijden; dus als zij dat laatste rondje moeten missen, dan is 't voor 't team minder erg, want morgen is er nog bergrit Matelica › Jesi en dan zijn die jongens weer aan de beurt {hoop ik} om de kopman bij te staan. Hopelijk zijn Martens en Van Emden goed in orde om Primož Roglič uit de wind te houden.
Dan kan Robert Gesink bij zijn kopman blijven als de finale gaat losbarsten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Morgen gaat het voor de sprinters zijn, de laatste 90km zijn vlak met wat vals platte stukken.

kelderfan

Dat is dan een goede ontwikkeling, want hoeft TJV niet op kop te rijden. Alleen de eerste 90km is niet vlak met wat vals plat. De finish gaat wel vals plat omhoog en die wordt een paar keer geslecht. Dat lijkt mij wat voor Sagan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Verkijk je niet op het profiel... het is allemaal niet zo heel indrukwekkend in dat eerste deel en de sprinters die aanwezig zijn in de T-A kunnen dit echt wel aan. Morgen gaat denk ik gewoon een gecontroleerde koers worden en de sprintersploegen hebben genoeg tijd om eventuele achterstanden te corrigeren. Vandaag is de etappe waar het om gaat.

S. Morgenstern

Morgen is vanuit Jumbo oogpunt inderdaad geen interessante rit.

Laatst gewijzigd
tdola

Roglic had het zwaar vandaag en moet nu in itt 25 sec goed maken. Niet onmogelijk maar geen zekerheid.
Kwam er op 25 km voor finish in, geen steun voor roglic gezien!? De plus en gesink snel uitgepiert?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Yates lijkt me met deze benen de meeste kans te maken. Roglic maakt nog kans, maar dan moet hij een weergaloze tijdrit rijden.

Gesink ging eraf bij de versnelling van Cataldo. De Plus heeft er daarvoor nog een tijd bij gezeten, maar had het al vroeg moeilijk. Hij zat bijvoorbeeld al redelijk ver in de groep, toen Van Emden er nog bij was.

Laatst gewijzigd
xistnc

Te vroeg iig. De Plus heeft zijn val van gisteren als excuus, Gesink moet te vroeg aan de bak. Ook omdat Bouwman al is afgestapt. Het houdt niet over.

S. Morgenstern

Te vroeg inderdaad, maar het heeft verder totaal geen invloed gehad op de koers van Roglic. Zoals de aanwezigheid van Gesink gisteren prima was, maar ook de strijd tussen de kopmannen niet heeft beïnvloed.

tdola

Bennett verdienstelijk 6e in pn

klassementsrenner

Ervan uitgaand dat als je de etappe van Tirreno van morgen ziet dat er niet veel veranderd in ak. Wordt het dinsdag toch nog lastig voor Roglic om nog te winnen. De tijdrit van dinsdag is namelijk maar 10km en dan 25 sec goed maken kan, maar wordt niet heel makkelijk.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Ik vrees dat Yates dinsdag een verrassend goede tijdrit neer gaat zetten net als zijn broer afgelopen week.
Ik ben bang dat Roglic dan ook tekort gaat komen voor de winst

simonvanrijthoven_617880

Adam yates denkt zelf dat 25 sec niet genoeg is om te winnen. wat denken jullie

S. Morgenstern

Ik denk het wel. Volgens mij heeft hij al eens minder verloren in die tijdrit en met de huidige verhoudingen zou hij dat moeten kunnen herhalen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ook wel eens meer ;)

1 2 ... 114 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.