Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 113 ... 501 502
Witte Trui

Zit die BJ Lindeman nu zijn waarde te bewijzen door als enige bij Bennett te zitten... ;-)

S. Morgenstern

Lindeman is al de hele week goed aan het rijden.

Yeez

Lindeman is heel de week al sterk inderdaad.

xistnc

Lindeman doet het inderdaad uitstekend. Hij leest hier natuurlijk hoe er over Bouwman gesproken wordt ;)

S. Morgenstern
Laatst gewijzigd
kelderfan

Lijkt mij een goede zaak om Maarten Wynants de E3 te laten rijden. Wout Van Aert krijgt nu wel de sterkste ploeg mee voor dit werk. Van Aert met Jansen, Roosen, Teunissen, Van der Hoorn, Van Poppel en Wynants ziet er op papier goed uit.
Oh, ja Dylan Groenewegen is niet meer van start gegaan in Parijs-Nice. Is dat verstandig met 't oog op Catalunya?

S. Morgenstern

Wat zou anders de reden zijn?

kelderfan

Als 't om de km's gaat in de bergen had hij ook Parijs-Nice kunnen afmaken. Met als voordeel de Franse bodem met oog op de TdF. Maar goed hij mag 't laten zien in Catalunya. Gisteren was 't nog een heuvelrit en was de conclusie, dat Dylan nog een weg had te gaan.

Rawolf

Experts hier toch ongelijk, Bouwman afgestapt

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Blijkbaar rugproblemen....

S. Morgenstern

Dat verklaart dus mede waarom hij als eerste klaar was met zijn werk. Wordt wel zaak richting de Giro nu een goede voorbereiding te kunnen draaien en zijn klimmersbennen weer terug te vinden. Het is in ieder geval wel een voordeel (zeker ook voor zijn rug) dat hij nu geen uren meer op zijn tijdritfiets hoeft te maken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Dat betekent dat dat Koen ook geen Milaan-San Remo kan doen. Jammer dat hij door rugproblemen moet opgeven.
Wat een dag voor TJV. Primož Roglič doet goede zaken en is echt goed in orde op weg naar de Giro.
Verder was 't heel jammer van die valpartijen van Tony Martin en even later ook van Laurens De Plus. Daardoor heeft Primož Roglič een belangrijke pion minder. Anderzijds laat Robert Gesink zien, dat hij wel in orde is. Die wordt nog heel belangrijk voor Primož Roglič.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ondanks dat Bennett moest lossen sluipt hij toch weer de top 10 in van het AK. Blijft toch een prima renner om er bij te hebben. Geen absolute topper maar pakt toch de nodige mooie uitslagen mee.

S. Morgenstern

Bennett goed op weg om ergens tussen plek vijf en acht uit te komen. Lijkt me in deze koers meer dan uitstekend voor hem.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Bennett nu op plek 7 in het algemeen klassement op 2'20'' van Bernal. Eigenlijk is hij als zesde van de klimmers omdat Gilbert in de vlucht zat.

kelderfan

Wat te denken van Pascal Eenkhoorn 49e. die met Tao Geoghegan Hart over de meet komt. Wat hij in o.a. Utah al liet zien, wordt hier toch bevestigd.
Wat betreft de T/A. Is er al nieuws over Martin en De Plus?

wieler4live

Misschien dat Gilbert en kwiat er nog tussen uit gaan vallen dan is top 5 dat zou wel heel straf zijn + 2 rit overwinningen

Romāns Vainšteins

Roglic smijt zo enorm hard met zijn krachten dat ik hem na de Tirreno (die ik hem zeker zie gaan winnen) echt tot rust zou manen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@RV ik denk dat hij je advies gaat opvolgen ;)

S. Morgenstern

Wat te denken van Pascal Eenkhoorn 49e. die met Tao Geoghegan Hart over de meet komt.

Eenkhoorn zat in de kopgroep. Prima rit gereden natuurlijk, maar deze uitslag kun je niet zonder die context bekijken.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Is er nog info over Tony Martin en Laurens de Plus na die tuimelpartijen? Vooral bij Tony Martin zag het er niet lekker uit, als daar een doos stond in plaats van een vangrail hadden ze de panzerwagen gevangen

Gesink trouwens wel weer top vandaag daardoor had Roglic nog bijna gewonnen

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@random wielerliefhebber heb deze vraag uitgezet bij de ploeg, hopelijk krijg ik binnenkort antwoord.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Beide zijn in ieder geval fysiek in orde om morgen er weer volle bak tegenaan te gaan (bron: Ard Bierens)

xistnc

Liever net ietsje minder volle bak dan.

Rawolf

Dat is fijn, ik zie roglic nog steeds een goede kans maken op eindwinst, Zal de ploeg nu wel nodig hebben, nu is het duidelijk dat hij, yates en de astana mannen de sterkste zijn en zal de hulp waarschijnlijk beperkt zijn

1 2 ... 113 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.