Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 124 ... 501 502
kelderfan

Ik vind die beurt van Hofstede bergop toch echt goed. Ik dacht even he, De Plus. Die Lennard Hofstede lijkt toch wel een goede renner om erbij te hebben. Voor de ToC heeft Bennett met Kuss, Hofstede en Olivier een prima groep om er voor te gaan.
Tolhoek en Leezer komen op grote achterstand over de meet. Dat zal niet alleen met sparen te maken hebben.
Opgehouden door valpartij?

Laatst gewijzigd
wieler4live

Bij de valpartij van Froome zie je op tv een klein mannetje van TJV weg rijden met problemen aan de fiets dat zal tolhoek zijn geweest misschien zelf ook gevallen maar in iedergeval opgehouden. Wel jammer wat kan me een interview herinneren aan het begin van het seizoen waar hij aan gaf hier voor een klassement te willen gaan en te kijken hoever er kon komen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tolhoek is inderdaad over Froome heen gevallen

Yeez

Klopt inderdaad. Tolhoek gevallen. @rahimns weet misschien of hij veel schaafwonden heeft?

kelderfan

Dus toch die valpartij met Froome, die Tolhoek op achterstand heeft gezet. Tolhoek is een harde. Zie Vuelta 2 jaar terug.
Dus hopelijk is hij morgen weer ok.

tdola

Hopen dat tolhoek zijn valpartijen nu wel gehad heeft. Viel in de strade en 1 van die koersen in Spanje volgens mij ook al.

Yeez

Al drie keer gevallen ja

Yeez

Hopelijk is tolhoek in goede doen vandaag op deze zware dag.

Yeez

Eenkhoorn gewerkt en houd het voor bekeken

xistnc

Dan loopt mijn stream achter, want ik zie hem nog op kop van het peloton.

Edit: nu dan toch (weer) achteraan het 'uitgerokken' peloton.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Het plan om Groenewegen toch niet in Catalonië te laten rijden heeft goed uitgewerkt!

Laatst gewijzigd
Yeez

De Tier vandaag wederom goed

S. Morgenstern

Op de afspraak in ieder geval, maar het peloton is nog niet eens gehalveerd. Mocht hij er nog bij zitten nu Sky is gaan rijden, dan kunnen we wel positief zijn over zijn vorm.

Laatst gewijzigd
Yeez

Kruijswijk ook weer beter dan vorig jaar, helemaal in dit veld. Ik moet nog zien of hij er af was gereden als hij niet op het steile stukje moest passen.

kelderfan

Zeker goed dat TJV met Groenewegen een andere route heeft ingeslagen. Mooie zege natuurlijk met een sterk blok. Want Mike scoort toch nog een top tien.
Kruijswijk heeft 't goed gedaan en schuift weer 1 plek op naar boven.

S. Morgenstern

Sterke sprinttrein gezien inderdaad, met prima werk van Eenkhoorn, Wynants en Van der Hoorn en in de finale (naast Jansen en Teunissen) ook een overtuigende bijdrage van Van Poppel.

Kruijswijk vandaag prima gereden. Het zou mooi zijn mocht hij er morgen nog een tandje bij kunnen doen. Ik denk dat de rit hem in ieder geval beter moet liggen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik vind dat kruijswijk hier sterk bezig is, voor Simon Yates, Bardet, Pinot, Porte, Froome, Mas en Zakarin. Dan ben je geen pannekoek, al wisten we dat al.

Groenewegen vandaag ijzersterk, in tegenstelling tot andere ben ik minder positief over de sprinttrein. De laatste 3 hebben groenewegen iets naar voren gebracht maar er is geen enkele vorm van een lead-out geweest in deze. Heb die sprinttrein wel eens beter werk zien leveren.

xistnc

Volgens mij rijdt Kruijswijk al behoorlijk groot. Prima niveau voor het moment.

S. Morgenstern

Teunissen deed een uitstekende leadout, nadat de andere twee Groenewegen vooraan hadden gebracht. Dat de sprinter zelf voor een andere route koos en Teunissen niet besloot te volgen, maakt de leadout nog niet onbestaand.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Kruijswijk rijdt niet alleen groot maar is ook een grote jongen. De Tier is ook weer redelijk goed bezig. Tolhoek toch nog een beetje in de lappenmand. Wat te zeggen van Sepp Kuss.
Ja Groenewegen heeft ook geen treintje nodig; want hij is de rapste chapeau#Dylan

S. Morgenstern

Groenewegen heeft vandaag meer aan zijn ploeg gehad dan Kruijswijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat valt er te zeggen over de knechten die zich laten uitbollen.... niets toch. De enige uitslag die belangrijk is, is die van Steven. Waar zijn knechten in de daguitslag eindigen is verder totaal ondergeschikt en onbelangrijk. Ga daar ook geen beoordeling aanhangen zou ik zeggen. Als zijn hun opdracht hebben uitgevoerd dan is het toch prima. Morgen is er weer een dag waar zij hun werk moeten doen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ze waren vandaag allemaal meteen zoek toen er door een ploeg tempo werd gemaakt op de slotklim. Wat dat betreft is de toegevoegde waarde van die lichtgewichten nog minimaal geweest in Catalonië. Ik denk niet dat ze vandaag überhaupt verschil hadden gemaakt, maar met deze benen gaan ze dat morgen ook niet doen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja lichtgewicht Tolhoek is gevallen en een dag erna in herstelmodus toch.
Natuurlijk is het belangrijk dat de klimmers zich laten zien, juist in zo'n bergrit.
Maar waarom zit Leezer erbij. In de UAE-tour was hij goed, maar in dit rondje heb ik hem alleen achterin gezien.

S. Morgenstern

Die klimmers rond Kruijswijk zijn momenteel dus niet goed genoeg om hun stempel te drukken*. Tolhoek waarschijnlijk door zijn val, Kuss en De Tier omdat ze het niveau (nog) niet hebben. Wanneer je dit een rit vond voor de klimmers, dan zou ik me verder niet druk maken over Leezer.

Die laatste zal vandaag in de vlakke aanloop overigens genoeg nuttig werk hebben verzet, zodat de klimmers zich konden sparen. Hetgeen hij in de twee sprintritten van vrijdag en zaterdag nog eens over kan doen in de finale van de rit.

*Kruijswijk kan het ook alleen zal dan waarschijnlijk jouw conclusie zijn!? Kruijswijk heeft geen klimtrein nodig!? Of zijn dat gedachten die alleen opkomen als het over Groenewegen en zijn ondersteuning gaat...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 124 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.