Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 132 ... 501 502
Timothy12

'@ ranfom wielerliefhebber
Roosen staat voor Dwars door Vlaanderen op de voorlopige startlijst, dus wie weet.

kelderfan

'@rahimns
Wie gaat Timo Roosen vervangen in de DDV. Hij heeft kennelijk nog niet veel buiten kunnen trainen.
Wout is vooral blij dat hij ook in 't waaierrijden mee kan doen. Die jongen erbij zorgt ook wel voor die fantastische week.
In Volta Ciclista a Catalunya heeft Steven Kruijswijk toch nog de 5e. plek bemachtigd en dat klinkt wat leuker dan 6e. of 7e.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik zou het niet weten en hij heeft toch best al wat kilometers buiten gemaakt maar of hij al fit genoeg is om te starten zal binnenkort wel duidelijk zijn.

Op de officiële UCI ranking is TJV nu 4e en dus niet 2e zoals bij PCS is vermeld.

Borsje

Volgens strava heeft Timo toch echt wel de nodige km’s buiten getraind.

TLJCAMPS

Ik zag vandaag dat Timo Roosen in Londen is, kan iemand dit bevestigen of is hij op Zwift in Londen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat was Zwift Hij heeft sinds 20 maart 8 ritten buiten gemaakt, dus dat is toch heel behoorlijk

Laatst gewijzigd
tdola

Mocht Roosen wo nog niet rijden, dan zijn de meest voor de hand liggende vervangers leezer, hofstede of van emden lijkt me.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Leezer, Hofstede of Lindeman.

Roosendaal is echter al weer een week of twee behoorlijk aan het trainen, dus zou je verwachten dat hij wel weer aan koersen toe moet zijn.

xistnc

Al is het maar voor de eerste 100km. Het is ook belangrijk om weer bij de groep te zijn.

Lindeman heeft Baskenland voor de boeg, de eerstvolgende koers van Hofstede is wat verder weg. Leezer heeft voorlopig niks meer staan, op PCS althans.

aru123

'@Rahimns ik zou gewoon die van pcs aanhouden de officiële uci ranking houdt de resultaten aan van de afgelopen 52 weken op 31 december 2019 zullen ze gewoon gelijk staan. Dus voor een beter beeld over dit jaar zou ik die van pcs aanhouden.

wieler4live

'@aru123 van daar dat rare punten aantal. Dan gaan we lekker van pcs uit. 😋

Niklas

Opmerkelijk citaat van Michel Wuyts naar aanleiding van het koersen van TJV in Gent-Wevelgem: "Van Aert is nu al de kopman, maar hij doet ook wat voor de anderen. Geven en nemen, dat is de goeie spirit. Jumbo moet verstandig koersen en in de finale de wedstrijd mee in handen nemen. Die ploeg heeft de toekomst voor zich. Ik ben ervan overtuigd dat ze in de volgende 2 à 3 jaar de rol van Deceuninck-Quick Step zal overnemen in het voorjaar."

Rawolf

Op social media lees ik dat van Aert vanmorgen naar terecht is gekomen bij een val, is daar al meer over bekend, @rahimns?

Gaan liggen is nooit fijn en zeker niet in aanloop naar de RvV als je de topfavoriet bent

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zie niets... ik denk dat het om een flauwe 1 april grap gaat.

xistnc

Klinkt meer als een flauw grapje van meneer Random zelf.

kelderfan

Deutschland Tour staat op ´t programma en ´t wedstrijdschema is ook bekend. Mannen als Matej Mohorič, Nils Politt en Maximilian Schachmann zijn weer favoriet voor dit rondje. Wie gaan er voor TJV in de slag.
Naast Martin en De Plus zijn de kandidaten? Wout Van Aert zou dit werk ook moeten kunnen.

Rawolf

Meneer Kistcnc heeft het bij het juiste eind, iemand moet hem maken.

Op een meer serieuze noot: Als je leest Deutchland tour voor punchers weet je al dat TJV geen favoriet in huis heeft, rijden ze daar überhaupt?

Zoja dan lijkt het me wel wat voor Bouwman, Hofstede, Powless, dat slag gecombineerd met de Plus+Martin blijkbaar

Witte Trui

Martens zal ook wel mogen opdraven. In jongere jaren was hij nog een kanshebber/kopman ook. Ik denk trouwens dat de Plus daar goed voor de dag kan komen.

Henk krab

Prijzen pakken dat is t enige wat telt ,kan wel met 5 man in de voorste groep rijden ,maar uiteindelijk staan ze met lege handen ,er is maar 1 kopman voor de ronde van Vlaanderen en Parijs Roubaix, dat is van Aert,rest moet voor hem werken ,zodat hij niet zelf op alles moet reageren .

Rawolf

In Vlaanderen en Roubaix zal het team ook wel tevreden zijn met een podiumplek.

De jumbos zullen op 4 paarden wedden denk ik, van Aert en in mindere mate van Poppel, jansen en teunissen. Denk dat het ook kan werken kreeft, als Jansen gisteren vooruit had kunnen blijven met dat groepje van 4 had hij zomaar kunnen winnen

kelderfan

'@Randomwielliefhebber
Ja TJV rijdt daar. Volgens PCS Laurens De Plus, Koen Bouwman en Jonas Vingegaard.
Paul Martens en Tony Martin zullen ook wel aansluiten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Eind augustus is nog een eind weg, we zien het dan wel weer...

leegloper

'@Randomwielliefhebber,
Van Aert is toch gewoon de sterkste en dus de kopman? Dat heeft hij wel afgedwongen. Misschien heeft hij in Gent-Wevelgem een keer geknecht, zodat iedereen vol voor hem zal rijden in RVV.

Ik vond Van Aert trouwens een rare jongen met wat onhebbelijkheden, maar sinds hij een jumbo-shirtje aan heeft is dat wedstrijd voor wedstrijd bijgesteld en omgeslagen. Is dat de opportunistische rabo/blanco/belkin/jumbo-bril? Ik dacht bijvoorbeeld dat hij het prima vond om met meerdere kopmannen te starten, maar te beroerd zou zijn om voor anderen te werken. Dat heeft hij afgelopen zondag gelogenstraft.

user27060

In de Ronde en Roubaix zou ik toch ook alle ballen op Van Aert zetten. Hij heeft als enige winstkansen dus dan moet je hem daarin ondersteunen.

Knap hoe de voorjaarskern wedstrijd na wedstrijd groeit, in Gent-Wevelgem hebben ze de wolfpack light gewoon waargemaakt. Teunissen, Jansen en Wijnants staan er. Enkel Taco blijft momenteel eigenlijk wat achter, maar dat zal vast z'n reden hebben.

En wat doet Wout Van Aert daags na een zware Gent-Wevelgem? 6u20min trainen, straffe gast. (Bron: strava)

kelderfan

Lijkt mij ook de juiste keuze om Wout Van Aert als kopman uit te spelen. En ja Teunissen en Jansen zitten er dicht achter. Derhalve zullen Wynants {heel sterk}, Van Poppel, Van der Hoorn en Roosen/Eenkhoorn de heren uit de wind moeten houden.

1 2 ... 132 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.