Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 134 ... 501 502
horsm

Ik vond het op dat moment in de koers ook geen slechte beslissing om vd Hoorn te laten wachten. Met Van Poppel in de tweede waaier hadden ze nog een extra troef.

Mr10B

Waar zitten de Jumbo's vandaag?

Elvs

Vandaag de eerste koers dat ze echt teleurstellen. Missen elke slag, zitten op alle beslissende momenten niet bij de eerste 30.

S. Morgenstern

Van Poppel, Jansen en Teunissen zitten in het peloton. Wynants heeft de hele dag met de eerste rondgereden, Van der Hoorn met de laatste en Eenhoorn reed bij het begin van de uitzending al met zijn kop in de wind.

Mr10B

Hup Jansen en Teunissen volle bak op kop dan en hopen dat van Poppel naar een ere plaats kan sprinten?

S. Morgenstern

Kleurloze koers met een zevende plek voor Van Poppel.

kelderfan

'@Elvs
Je typeert volledig. Zonder Van Aert is dit team nog niet waar 't moet zijn. Waarschijnlijk nog GW in de benen.
Hopelijk gaat de RVV wat beter en wat Wynants goed aangeeft, dan wordt er voor een kopman gereden.

S. Morgenstern

De koersen zonder Van Aert toch 4de, 1ste en 7de als uitslagen? Het zal niet allemaal geweldig zijn geweest, maar volgens mij geeft het ook weinig aanleiding om ontevreden te zijn over de mannen achter Van Aert.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Lekker belangrijk DDV. Je gaat met een van de beste kopmannen zo de belangrijkste 2 kasseienkoersen aanvangen. In het geval van harde wedstrijden wordt dat 2 x op het podium.

horsm

Tja kleurloos, maar stel het groepje VdP wordt teruggepakt, dan rijdt Van Poppel gewoon podium.

kelderfan

De koersen zonder Van Aert maar wel met Dylan Groenewegen {ook kopman} gingen goed en bijna goed.
Dit was de Vlaamse kern zonder Wout Van Aert en op zich goed om deze koers te laten lopen, maar zij liepen vandaag duidelijk achter de feiten aan. Daar staat tegenover dat die Amund Jansen er aankomt. Hij laat zich steeds beter zien.

xistnc

In een koers waar je als ploeg alles bepaalt, wordt je vijfde in de sprint. In een koers waar je niet aan de debatten meedoet, wordt je zevende in de sprint. Met dezelfde renner.

Na een koers als zondag zit een dag als vandaag er best in en dan kan het geen kwaad om een keer af te wachten. Al zal Van Poppel best teleurgesteld zijn, want die had podium kunnen rijden. Alle ballen op zondag.

Mr10B

'@ Horsm, zeer waarschijnlijk ja. Maar de Jumbo's waren redelijk afzijdig in de achtervolging. Wel iemand die solo probeerde over te steken en ook bij FDJ Demare die op een gegeven moment maar zelf ging. Waarschijnlijk was het beter geweest als ze wat meer hadden overlegd en georganiseerd hadden gereden. Maarja. Niet de belangrijkste koers, toch top 10 it happens.

Overigens wel goed nieuws dat Timo de koers heeft kunnen uitrijden

kelderfan

Ja alle ballen op zondag is 't juiste devies. Maar het is welk eerlijk om te bekennen, dat TJV steeds achter de feiten aanliep.
Zij moesten derhalve steeds de gaten dichtrijden en ja Mike Teunissen had moeten reageren op de aanval van Mathieu van der Poel. Deceuninck - Quick Step wil hem al halen.

Franco Bitossi

Roosen 128e positief. Net voor Ackermann, Hodeg en Philipsen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je kan ook zeggen het is een stap vooruit tov de afgelopen jaren. Ook zonder Van Aert pakken ze een top 10 klassering. Het is een proces voor de klassiekers die dit jaar is ingezet en tot nu toe doen ze dat niet verkeerd. Een mindere dag als ploeg hebben en toch top 10 rijden, dat heb ik ze de afgelopen 2 jaar niet zien doen. Deze renners zijn bijna allemaal mid 20, de komende jaren moet er verder geoogst worden met deze groep. Danny pakt een 5e plek in GW en wordt 7e in DdV, dat is voor hem toch geweldig tov van waar hij vandaan komt. We willen nu misschien in 1 keer weer net te veel.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ja, maar Teunissen had dus gewoon mee moeten gaan met Van der Poel.

Rico.

Iedereen had "gewoon" eerst mee moeten gaan met MvdP of anders "gewoon" mee moeten gaan met Jungels en Benoot. Waarschijnlijk zaten de sterkste renners gewoon vooraan in de koers...

xistnc

'@Morgenstern
Dat had je harder met je joystick of op je toetsenbord moeten rammelen.

Rawolf

Heeft vlek zn naam veranderd als 1 april grap ofzo

S. Morgenstern

Ondenkbaar.

ghostwriter

Knap dat Van Poppel nu al twee top 10 klasseringen in WT klassiekers heeft gehaald. Van Poppel is (net als Van Aert) al een behoorlijke stap verder dan ik had verwacht. De Ronde van Vlaanderen zal alleen totaal iets anders worden. Ik verwacht niet dat Van Poppel dit jaar al een rol kan spelen in de finale.

Fanny

Opvallend:
Jack Haig (MS) heeft vandaag, alleen zonder zijn eigen ploeg, met hoogtestageploeg van TJV meegereden in de Sierra Nevada.
TJV zal toch geen interesse hebben in deze zeer goede klimknecht ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Die wielrenners zoeken elkaar wel vaker op, denk niet dat daar meteen wat achter zit. Ik vind Jack Haig ook de status van knecht voorbij is, die kan gewoon klassementen rijden. Ik zou hem graag bij TJV zien rijden maar voor een Australier om weg te gaan bij een Australische ploeg dat zie ik niet snel gebeuren. Denk dat er ook een aardig prijskaartje hangt aan hem. Ik heb trouwens ook het idee dat Roglic zich nog niet heeft aangesloten bij deze jongens. Ik heb hem in ieder geval nog op geen van de foto's voorbij zien komen.. Alleen Gesink, De Plus, Bouwman en Martens.

Laatst gewijzigd
Roelien

Zoek er niets achter: Robert en Jack kennen elkaar al jaren. Paar jaar terug al samen oud en nieuw gevierd. fietsen wel vaker samen...

1 2 ... 134 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.