Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 182 ... 501 502
xistnc

'@Random
Ja, zoiets zei je op 1 april ook al. Blijf je het proberen?

Rawolf

1 april is een grappendag, nu is het wel degelijk serieus.

Komt niet van mezelf maar van een nieuwsgierige redditor die in hetzelfde hotel als Tjv zit vandaag.

Daarom vraag ik ook of rahimns meer weet

Laatst gewijzigd
Stoempie

Lijkt me een terechte vraag van Random

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik weet niet waar je die info vandaan hebt... het is niet wat ik tot nu toe gehoord of gelezen heb.

xistnc

Ik lees op Reddit een post van iemand die enkele keren heeft genoemd dat hij in het hotel van Jumbo verblijft. Hij zegt dat hij een gesprek opving tussen twee 'assistenten', dat De Plus een beetje verkouden is. Als het al zo is, dan lijkt het me stug dat Rahimns dit op tafel krijgt.

jealgu

Link graag!

Rawolf

datzelfde heb ik dus gelezen xistnc, word overigens nergens verkouden genoemd.

Misschien kan Rahimns eens polsen hoe het zit

Loek de Rooij

https://www.reddit.com/r/peloton/comments/bnpyjj/results_thread_2019_giro_ditalia_stage_2_2uwt/

xistnc

Dat bedoel ik. Er staat 'bit sick'. Jij laat het 'bit' weg en maakt er ziek van. Ik interpreteer het als 'een beetje verkouden'. Terwijl er eventueel gezegd kan zijn dat hij zich niet helemaal lekker voelde, als er überhaupt iets gezegd en opgevangen is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb het even nagevraagd... hij had vandaag een mindere dag, voelde zich iets minder maar is zeker niet ziek. Het is niet iets waar men zich zorgen over maakt.

tdola

Dit zijn volgens mij pure roddels/geruchten, of het waar is?

Als het zo zou zijn niet op de kamer met Roglic slapen zou ik zeggen. En hopen dat het over 1,5 week weer over is als zijn grootste taken komen.

Is het morgen laatste stuk nou kans op waaiers? Want zo ja, dan kan de plus ook daar een belangrijke rol spelen en daarom gespaard hebben. Dan dienen Leezer en van Emden zeker ook nog fris te zitten, Bouwman en Martens ook meewerken, tolhoek en kuss hebben daar beduidend mindere rol. Dan evt tolhoek 1e deel van de etappe wat licht laten meedraaien, zoals hij afgelopen tour ook deed in dienst van groenewegen.

Rawolf

Tja er staat een beetje ziek, jij maakt er gelijk verkouden van. Dat is weer heel wat anders :p

Morgen is de laatste 30k kans op waaiers, dan maar wel Leezer bewaren voor de finale hoop ik?

kelderfan

Het is goed om te horen, dat Laurens De Plus alleen een mindere dag had. Kan hij beter nu hebben, dan later in de week.
Maar Paul Martens en Koen Bouwman zijn goed bezig geweest in deze koude en natte etappe. Ook Antwan Tolhoek liet zich goed zien.

xistnc

Dat vind ik kwalijk, dat Tolhoek zich goed heeft laten zien. Lijkt me niet de bedoeling. Rahimns, wil jij navragen of Tolhoek daarvoor op zijn falie heeft gekregen?

kelderfan

Ja, lijkt mij een goed idee om navraag te doen. Misschien was 't vandaag een uitzondering, omdat hij zag dat 't niet zo goed ging met Laurens De Plus. Hij moet natuurlijk wachten op 't commando van Jan Boven.;)
Het was hectisch en Sunweb en UAE begonnen de boel uit elkaar te trekken. Dus dat zal de paniekreactie bij Antwan Tolhoek hebben veroorzaakt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

ja... goed idee

Laatst gewijzigd
Fanny

Leuk, maar niet (echt) belangrijk.
TJV staat na de eerste 2 etappes zowel bovenaan in het algemene ploegenklassement als het algemene fair play-klassement.
De laatste zal dus te maken hebben met de straffen van de organisatie/UCI.
Het dag- en algemeen ploegenklassement (waar ook prijzen aan verbonden zijn) wordt volgens mij opgemaakt door de 3 best aankomende renners van een ploeg.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Blijkbaar komt WF met nieuws over de ploeg morgenochtend

kelderfan

Heb je enig idee wat het nieuws betreft.

leegloper

Spannend. Kunnen we tot die tijd speculeren over een zieke ploeg. Maar waarschijnlijk gewoon een mindere dag van 1 (beetje zieke) renner en de andere 3 op 9+ minuten hadden gewerkt en lieten zich uitzakken? Had Kuss ook gewerkt?

Laatst gewijzigd
tdola

Nou maak je me toch nieuwsgierig/bezorgd rahimns...!

Laatst gewijzigd
Stoempie

Jammer weer van van Poppel. Toch het gevoel van net niet vaak bij hem

Laatst gewijzigd
tdola

Het nieuws ging dus over toekomstige transfers en niet de giro ploeg....

achtpuntzes

'@Tdola
Dat 'nieuws' komt van wielerflits, ik heb nog niks gehoord van de ploeg.

achtpuntzes

Oh, ok verkeerd gelezen lol.

Ze volgen 6 specifieke talenten, wat een nieuws zeg.

1 2 ... 182 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.