Dit zijn volgens mij pure roddels/geruchten, of het waar is?
Als het zo zou zijn niet op de kamer met Roglic slapen zou ik zeggen. En hopen dat het over 1,5 week weer over is als zijn grootste taken komen.
Is het morgen laatste stuk nou kans op waaiers? Want zo ja, dan kan de plus ook daar een belangrijke rol spelen en daarom gespaard hebben. Dan dienen Leezer en van Emden zeker ook nog fris te zitten, Bouwman en Martens ook meewerken, tolhoek en kuss hebben daar beduidend mindere rol. Dan evt tolhoek 1e deel van de etappe wat licht laten meedraaien, zoals hij afgelopen tour ook deed in dienst van groenewegen.
Ja, lijkt mij een goed idee om navraag te doen. Misschien was 't vandaag een uitzondering, omdat hij zag dat 't niet zo goed ging met Laurens De Plus. Hij moet natuurlijk wachten op 't commando van Jan Boven.;)
Het was hectisch en Sunweb en UAE begonnen de boel uit elkaar te trekken. Dus dat zal de paniekreactie bij Antwan Tolhoek hebben veroorzaakt.
Leuk, maar niet (echt) belangrijk.
TJV staat na de eerste 2 etappes zowel bovenaan in het algemene ploegenklassement als het algemene fair play-klassement.
De laatste zal dus te maken hebben met de straffen van de organisatie/UCI.
Het dag- en algemeen ploegenklassement (waar ook prijzen aan verbonden zijn) wordt volgens mij opgemaakt door de 3 best aankomende renners van een ploeg.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.