Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 181 ... 501 502
wieler4live

#teamroglic

Rawolf

Ik zou ook liever Roglic zien winnen door zijn aanvallende koersstijl ook. Dumoulin als een goede 2e en daarna t liefst Superman Lopez.

Yates en vooral Nibali heb ik helemaal niks mee

kelderfan

Nou lijkt mij wel duidelijk dat in de Giro Primož Roglič de man is op dit forum. Er is ook een sub-forum voor Team Sunweb met Tom. Ik ben wel fan van Kelderman, maar die rijdt helaas bij Sunweb.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat mij stoort aan Tom is zijn sjacherijn als het even tegen zit... ik zag beelden bij de NOS na zijn tijdrit van gisteren dat er een wagen (toevallig 1 van TJV) blijkbaar op een plek stond wat hem niet aanstond en dan meteen dat gejank van hem, net zoals na die verloren etappe vorig jaar in de Tour. Ik heb daar persoonlijk helemaal niets mee, al zal het wel mooie tv zijn. Verder ben ik natuurlijk ook wel gewoon jaloers (zou Tom gewoon liever bij TJV zien rijden, net zoals Oomen). Dus echt objectief kan je mij niet noemen.

Rawolf

Dumoulin is een echte Nederlander 😉

mooiman

Ik ben vooral fan van TJV, dus zie ik het liefst Roglic winnen. Ik heb niet zoveel met Sunweb. Wel met Tom. Maar Tom past niet bij TJV

Retro Lex

Ik supporter voor Mollema

wieler4live

'@rahimns bij mij precies het zelfde ik vind 't maar een verwend mannetje

Hoop altijd en overal dat TJV wint ;)

kelderfan

Primož Roglič behoudt zijn pink jersey, maar Laurens De Plus is uit de top-tien gevallen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Prima dag voor de ploeg... controle gehouden met 1 mannetje en verder geen overbodige energie verspild. Als ze zo de eerste week doorkomen is het behouden van de trui ook geen probleem.

TLJCAMPS

'@kelderfan, Is geen ramp. Na zijn uitstekende tijdrit gisteren heeft hij zich vandaag gewoon uit laten zakken denk ik. Denk niet dat hij er simpelweg afgereden is

Wildebert

Leezer een extra tiramisuu verdient vanavond.

mus van de maasstad

Ik ben al fan van deze ploeg sinds rabobank als sponsor in het peloton zn intrede maakte dus Roglic.

Tom heb ik immens respect voor maar vind het een beetje een zeikerd als het niet gaat zoals hij het wil.

Doe mij dan maar bauke want die heeft tenminste verstand van voetbal

TLJCAMPS

'@wildebert Wat dacht je van Paul Martens?

Poeksel

De Plus had aangekondigd energie te besparen en het klassement te negeren, wat hij vandaag ongetwijfeld heeft gedaan.

kelderfan

Weet Bauke al dat Ajax kampioen wordt?
Die Leezer blijft de man van 1e. 100km chapeau#. Hij werd wel tot orde geroepen door een Astana-renner. Die had in deze gelijk, dat de sprintploegen de vluchters moesten controleren. Die energie had hij beter voor in de finale kunnen bewaren. Daar zat Roglic alleen met Martens en Bouwman, die hem goed hebben afgezet voor de laatste 3km.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat is het probleem dan...

kelderfan

'@rahimns
Geen probleem inderdaad, maar Martens of Bouwman kunnen lek rijden. Dus er had nog een 4e. man bij moeten zitten.

Wielerfan1987

'@kelderfan

Je kunt ook zeiken om het zeiken he....

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan zo kan je wel bezig blijven... als Martens of Bouwman lek had gereden (had sowieso in de laatste 3 km niets uitgemaakt) dan was er nog steeds geen probleem geweest. Dus waarom er een 4e man bij had moeten zitten is mij een vraagteken.

Jorco

Wel leuk, als ze nu constant met 8 man op kop rijden en aan het einde van de giro er doorheen zakken zegt Kelderfan dat ze energie hadden moeten sparen.
Prima dag, jammer dat ze de trui nog hebben, maar heeft weinig energie gekost.
Alleen roglic moet zelf weer wat gedoe ondergaan...

Rawolf

Als ik Jumbo was zou ik die trui zo snel mogelijk weggeven aan een ongevaarlijk figuur, een raadsel waarom Leezer meedraait. Dit zijn de finales waarvoor hij in de selectie is genomen....

Elke dag een uur later in het hotel, dubbele aantal interviews en iedereen kijkt naar je in het peloton.

xistnc

Rare etappe, tussen het F1 kijken door. Steeds als ik schakelde, was er reclame. Als er toch beeld was van de koers, zag ik weinig Jumbo-geel/roze van voren. Dat was ook in de laatste 15 km het geval, kennelijk omdat de helft van het team toen al had laten lopen.

Ik vond de uitspraak van Kroon wel bijzonder (of was het Babbelgem): dat andere ploegen op kop gaan rijden om Roglic zo lang mogelijk in het roze te houden, vanwege de daarbij horende plichtplegingen. Als dat zo is, zie dan maar eens van die trui af te komen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Random wielerliefhebber het is wat Thijs Zonneveld zegt om de sprintersploegen niet tegen hun in het harnas te jagen. Gewoon goodwill tonen en mocht er eens iets gecorrigeerd worden dan kan het wel eens helpen. 1 renner opofferen voor wat hulp later, dat is gewoon handig.

Rawolf

'@Rahimns, ik heb opgevangen dat de Plus ziek is, kan jij dit bevestigen?

Hopelijk word hij snel weer beter want hij is nodig in de bergetappes

Dat snap ik wel maar het is raar dat Leezer die taak krijgt, hij is meegenomen om Roglic veilig te houden in de finales

Laatst gewijzigd
1 2 ... 181 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.