Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 180 ... 501 502
Yeez

Niet zijn blauwe aquila, maar een zwarte met een ander stuurtje. Leek op dat van kruijswijk in 2016

Witte Trui

Gesink had de Giro en Tour gecombineerd. Mocht de Plus redelijk goed uit de Giro komen, is hij de enige die een vergelijkbare rol kan vervullen. Alternatieven zullen niet uit de Giro komen (mits niemand uitvalt) verwacht ik. Dan zal eerder de sprinttrein aangevuld worden, omdat voor de bergen geen noemenswaardige vervanging beschikbaar is (tenzij talentvol, maar nog niet de inhoud).

jealgu

De Plus is nog wel behoorlijk jong en niet super ervaren wat betreft grote rondes. Giro Tour combinatie is dan allicht zwaar.

kelderfan

Daarom is het hopen dat Robert Gesink op tijd is hersteld en klaar is voor de klus. Powless kan zich met De Tier laten zien in de ToC want zij moeten George Bennett helpen aan zijn 2e. zege in de ToC, waar de berg van Gesink moet worden beklommen.

Rawolf

Met de afwezigheid van Roosen in Duinkerk is de oplossing van het leadout dilemma voor de tour wel definitief bevestigd lijkt me.

tdola

Zat er ergens wel een beetje aan te komen. Nog niet 100 procent zeker maar lijkt wel Roosen niet naar tour idd.

S. Morgenstern

Dat de keuze voor Teunissen was gemaakt, was al weken terug duidelijk, toen Roosen koersen als Californië op zijn programma kreeg.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Is t zeker dat Gesink de TDF niet haalt?

tdola

Zover bekend niet. Zou kunnen maar zal afhangen van herstel.

Kelderman Rules

Nou Roglic legt Dumoulin en de eerste favorieten er aardig op!!!

tdola

De plus ook prima in orde. Nu 1,5 week vnl krachten sparen lijkt me en pieken naar laatste 10 dagen van de giro.

kelderfan

'@tdola
Waarom krachten sparen. Laurens De Plus heeft de rol van Gesink overgenomen. Dat betekent dat de De Plus bij zijn kopman moet blijven. Tohoek en Kus zijn de mannen die nu gaan afwisselen is 't plan.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Primož Roglič doet 't weer en heeft TJV wederom een zege bezorgt. Chapeau Primož Roglič.
Ook Laurens De Plus heeft laten zien, dat hij klaar is voor de klus. Een mooie top tien voor Laurens.

leegloper

Wat een rust en zekerheid straalt Roglic uit. Ook lekker aan het vieren op het podium, heerlijk.

kelderfan

Die rust en zekerheid zal nog wel op de proef worden gesteld. Het wordt nog een hele klus voor de Giro-mannen om Roglic 3 weken bij te staan. Slim rijden wordt 't devies.

Rawolf

dePlus ook een mooie tijd, het team mag aan de bak. Hopelijk zijn de sprintersploegen welwillend de eerste dagen

S. Morgenstern

Slim rijden inderdaad; krachten sparen waar dat kan dus..

kelderfan

o.a. & de sprintploegen het werk laten doen. Vluchtgroep is besteld met Thomas De Gendt.

Laatst gewijzigd
Canabliz

Nou, das gratis roze truien ophalen voor Roglic tot volgende week vrijdag. Nog een tijdritje winnen tussendoor. Mooi man!

Stoempie

Vandaag de roze trui gewoon verliezen. Tenzij er gesprint moet worden

robertowilco

Is nou niemand opgevallen hoe dicht de motor voor Nibali uitreed bij de beklimming, hoogstens 5 meter, bij iedere andere renner kon je hem nog bijna niet meer zien, tja

TomLaser

Even een vraagje: Wie is hier in dit subforum meer voor Roglic en wie ziet liever Tom Dumoulin (want Nederlander) winnen?

Poeksel

#teamroglic

Stoempie

Ik ben totaal Jumbo Visma geobsedeerd, en dus voor Roglic. Ik zie Dumoulin als één of malle Fransoos 🙄

TLJCAMPS

Roglic!

1 2 ... 180 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.