Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 190 ... 501 502
Rawolf

Je hele broek ligt niet zomaar open, Roglic heeft wel een aardige klap gemaakt. Hopelijk geen verborgen gebreken dat hij last heeft van z'n pols ofzo.

Yeez

Ik denk dat die gewoon op zijn billen is geschoven. Yates overigens ook wel wat pleisters van die rotonde. Enige die er goedvanaf komen zijn nibali en lopez tot nu toe

xistnc

Van een klap ligt je broek niet open. Van een schuiver wel.

Akiria

Eerst komt de klap... daarna vaak schuiven...

Yeez

Overigens roglic die nu lacht en tegen de plus praat, die echt bleek ziet en er niet goed uit... zonde zonde

S. Morgenstern

Hebben we een kleurstaal van de normale tint van De Plus om naast ons scherm te houden? Kunnen we vaststellen hoe ziek hij nu werkelijk is.

Rawolf

'@xistnc hoe kom jij op de grond dan, je gaat rustig zitten en dan pas schuiven ofzo?

Yeez

'@vlek nee, maar wel kun je aan de houding aflezen dat hij niet fit is. Als roglic degene na een val is die de plus moet oppeppen, dan zegt dat wat.

S. Morgenstern

Zijn houding is ook al niet best? En dan ook nog getroost moeten worden door Roglic? Shit zeg! Hopelijk zei hij zelf niets terug..

Akiria

En dan verliest die waarschijnlijk ook nog eens zijn roze trui vandaag... kommer en kwel bij de Jumbo ploeg...:(

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Overwinning nummer 3 voor Dylan... vandaag was het een goede voorbereiding en eigenlijk geen probleem voor Dylan om het af te maken, maakte er een lange sprint van.

Akiria

Die blijft gewoon winnen.. klasbak

xistnc

Duinkerken, het nieuwe Hainan.

tdola

Je hebt nog wat bij te werken zo Rahimns...lol. Nr 17 gaat lekker zo.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ze komen nu gelijk met Mitchelton-Scott

Yeez

Kuss zat ook al lekker te hijgen toen tolhoek op kop kwam. De plus overigens eerder gelost dan leezer en van emden

Edit: tolhoek rijdt kuss er gewoon af... lijkt mij dat iedereen in orde is, alleen Kuss is niet op een dendert niveau en De Plus is echt ziek... dat zijn de minpuntjes

Laatst gewijzigd
xistnc

Kuss doet toch steeds eerder in de etappe ook al kopwerk?

Ik heb diep in de etappe nog een volledige Jumbo-ploeg op kop van het peloton gezien. Dus als De Plus al ziekjes is, dan redt hij zich prima. Voor hem alleen maar beter, dat de trui van team wisselt.

Yeez

Kuss heeft geen meter kopwerk gedaan. Ik zeg alleen dat het hele team (op de ziekte van de plus na) mij in orde lijkt, alleen Kuss moet op een klein heuveltje al lossen als tolhoek al gas geeft...

tdola

Rol van Bouwman en Tolhoek wordt belangrijker als Kuss en de Plus tegenvallen. Laten we vooral hopen dat Tolhoek goede vorm nog verder aantrekt (we weten van de tour 2018 hoe goed hij kan zijn), en dat de Plus goed hersteld, heeft ie nog een week voor.

kelderfan

'@jessevdalen
Wat waren de pluspuntjes. Ik heb 't helaas niet kunnen zien. Maar 't lijkt op een slagveld in de Giro. Hoe zat 't met de jongens die speciaal voor deze job zijn opgeroepen. In de 1e. week waren toch alleen maar makkelijke etappes.
Atwan Tolhoek en ook Koen Bouwman lijken mij gelukkig wel in orde. Dat had ook al eerder gemeld.
@xistnc
Nu Gesink ontbreekt en De Plus ziekjes is, dan is 't zeker een goede zaak om de trui niet te verdedigen.;)
Is Roglic ook blij met de ondersteuning?

S. Morgenstern

Het pluspunt was de relatief rustige manier waarop ze in deze overgangsrit het roze weg konden geven, zonder dat de knechten van Roglic zich overmatig in hebben moeten spannen.

Hoewel vooral Van Emden en Leezer wel meer dan een halve dag met hun kop in de wind hebben gezeten, maar dat soort sterke renners kunnen dat uiteraard wel hebben...

Laatst gewijzigd
Stoempie

Ja Hainan. Pakte Hofland daar ooit niet 9 ritzeges?

Ik meende dat de Plus al vroeg loste vandaag? Op 23 minuten binnengekomen. Das niet uit weelde. Hoe lang duurt het eigenlijk voor zo'n antibiotica kuur aanslaat?

Laatst gewijzigd
Rawolf

Nog even Duinkerke teruggekeken, toch wel machtig om die laatste 5 km te zien altijd.

Jansen weer met een hele goede beurt, de rest komt matig over. Vooral Martin en in mindere mate Teunissen hebben nog wat werk te doen voor de Tour. Gelukkig is er nog zat tijd

kelderfan

Het is goed te begrijpen, dat Roglic niet te veel energie wilde verspillen, omdat o.a. Michelton zijn bordje wilde leegeten.
Als hij verstandig is, dan moet hij ook geen poot uitsteken, als de concurrentie moet gaan achtervolgen.

mus van de maasstad

Iedereen loopt te stressen over de plus

Maar als tolhoek het niveau vd tour 2018 haalt zit die toch gewoon erbij bij de laatste 10-15 bergop?

1 2 ... 190 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.