Kuss zat ook al lekker te hijgen toen tolhoek op kop kwam. De plus overigens eerder gelost dan leezer en van emden
Edit: tolhoek rijdt kuss er gewoon af... lijkt mij dat iedereen in orde is, alleen Kuss is niet op een dendert niveau en De Plus is echt ziek... dat zijn de minpuntjes
'@jessevdalen
Wat waren de pluspuntjes. Ik heb 't helaas niet kunnen zien. Maar 't lijkt op een slagveld in de Giro. Hoe zat 't met de jongens die speciaal voor deze job zijn opgeroepen. In de 1e. week waren toch alleen maar makkelijke etappes.
Atwan Tolhoek en ook Koen Bouwman lijken mij gelukkig wel in orde. Dat had ook al eerder gemeld.
@xistnc
Nu Gesink ontbreekt en De Plus ziekjes is, dan is 't zeker een goede zaak om de trui niet te verdedigen.;)
Is Roglic ook blij met de ondersteuning?
Het pluspunt was de relatief rustige manier waarop ze in deze overgangsrit het roze weg konden geven, zonder dat de knechten van Roglic zich overmatig in hebben moeten spannen.
Hoewel vooral Van Emden en Leezer wel meer dan een halve dag met hun kop in de wind hebben gezeten, maar dat soort sterke renners kunnen dat uiteraard wel hebben...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.