Op zich snap ik de stelling en de angst van het hebben van twee toppers die alle overwinningen binnenharken.
Echter denk ik dat als je het rennersbestand bekijkt en die legt naast de afgelopen 3 jaren zie je dat het rennersbestand in grote lijnen hetzelfde is en diverse van deze renners ook een of meerdere overwinningen hebben geboekt in afgelopen jaargangen.
Een Robert Gesink, Pascal Eenkhoorn, Timo Roosen, Jos van Emden, Koen Bouwman, Sepp Kuss, Danny van Poppel hebben allemaal 1 of meer zeges geboekt in de afgelopen 2 a 3 jaar.
Het grootste deel van die renners is ook nog jong en hebben hun beste jaren nog voor zich.
In potentie is er dus niets aan de hand, alleen een aantal renners van de ploeg kent ook wat pech zoals Roosen met meerdere valpartijen met breuken dit jaar, Bouwman vorig jaar met een val in kansrijke positie.
Ik zou mij dus niet direct zorgen maken
'@jessevdalen 11:35
Dan moet je wel weer afscheid nemen van Danny van Poppel. Ik zie een 2e. sprinter als onverstandig om te halen.
Zo'n Kittel is een wel een heel groot risico. Ik denk voor de kleinere koersen, dat Taco van der Hoorn wat meer in beeld moet worden gebracht. Als je direct Foss en Bjerg erbij hebt, dan is niet verkeerd om wat kleinere koersen in te passen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.