Team Jumbo-Visma denkt nu na over een structuur van een opleidingsploeg in combi met het veldrijden, zodat Wout een veldritprogramma kan doen in een ander shirtje. Dan kan Cibel ook aansluiten. Tim Merlier zal wel de 1e. kandidaat zijn om in te stappen. Stan Godrie wordt aan 't lijntje gehouden door Roompot-Charles. Dus een kandidaat?
Quote:Jumbo-Visma; Merijn Zeeman "Maar eerst willen we het weg-team helemaal in orde hebben."
Kan dat betekenen, dat 't weg-team nog niet klaar is met Wout Van Aert erbij.
Of ben ik weer de enige, die dit opvalt. Dan is 't verhaal van Jansen bij Procycling.no niet ver van de waarheid.
Maar wie.
Het verhaal van Jansen was er een van 'we hebben veel Noorse talenten, bij mijn ploeg hebben we een Noorse sponsor en deze ploeg staat er goed op bij de Noorse talenten, dus het zo me niet verbazen wanneer er door Noorse talenten nu eerder voor deze ploeg gekozen zou worden.'
Het verhaal van Jansen was er niet een van 'er rijdt hier op het trainingskamp al een Noorse ploeggenoot voor volgend seizoen mee, dus die zal heel snel gepresenteerd worden, waardoor ik best een suggestie in die richting in een interview kan gooien.'
Mocht je dat tweede eruit gehaald hebben, dan is er ergens in de vertaling wat mis gegaan.
Quote:"Het verhaal van Jansen was er niet een van ‘er rijdt hier op het trainingskamp al een Noorse ploeggenoot voor volgend seizoen mee, dus die zal heel snel gepresenteerd worden, waardoor ik best een suggestie in die richting in een interview kan gooien."
Dat is een leuk verhaal, maar ik heb 't over de quote van Merijn Zeeman.;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.