Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 20 ... 501 502
S. Morgenstern

Ik denk ook dat Van Aert de inhoud van het rijden een grote ronde goed gaat kunnen gebruiken.

De voorbereiding op het klassieke voorjaar start voor vele tenslotte al in de Vuelta..

Poeksel

Is eigenlijk al bekend wat Van Aert komend najaar en winter gaat doen? Of moet daarover nog overlegd worden?

En gaat hij dit veldritseizoen in een Jumbotrui rijden?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Op die laatste vraag kan ik in ieder geval antwoord geven, nee... hij heeft een contract getekend dat pas op 1 maart in gaat.

kelderfan

Dat lijkt mij ook, want met zo'n GT in de benen, kan hij 't veldseizoen 2019/20 weer met vertrouwen aanvallen.
Ik noemde de Giro, omdat hij daar zelf mee is gekomen, maar anderzijds kan hij dat misschien wel beter doen in de Vuelta.

kelderfan

'@Poeksel
Ik las, dat 't team nadacht om een opleidingsploeg te starten; maar daarbij wordt er ook nagedacht over MTB/Veldrijden.

Dan kan het zomaar betekenen, dat Wout Van Aert toch in een Jumbo-Visma truitje gaat rijden, maar dan wel na 1 maart 2019.

ti-raleigh

'@vlek
Maar voor velen ook niet: Peter Sagan, Greg van Avermaet, Oliver Naesen.........

S. Morgenstern

Dat heb je met zoveel renners in het peloton..

Poeksel

Ah, iets meer duidelijkheid!

https://www.wielerflits.nl/nieuws/van-aert-bij-jumbo-visma-in-aparte-veldritstructuur/

kelderfan

Team Jumbo-Visma denkt nu na over een structuur van een opleidingsploeg in combi met het veldrijden, zodat Wout een veldritprogramma kan doen in een ander shirtje. Dan kan Cibel ook aansluiten. Tim Merlier zal wel de 1e. kandidaat zijn om in te stappen. Stan Godrie wordt aan 't lijntje gehouden door Roompot-Charles. Dus een kandidaat?

aru123

Dus wellicht hebben we straks 4 takken onder dezelfde boom. Met misschien nog meer sponsers. Wat gaaf!

ti-raleigh

Gelukkig. Dan kunnen we concluderen dat de Vuelta niet van belang is om een goed voorjaar te rijden.

ghostwriter

Het lijkt erop dat Jumbo-Visma een soort Rababank Development Team willen opzetten. Ik kan dit alleen maar toejuichen want het lijkt me de logische volgende stap voor Jumbo-Visma gezien hun budget van 15+ miljoen.

S. Morgenstern

Het rijden van een grote ronde kan een belangrijke investering zijn voor een klassieke renner. Ik zou dus niet weten waarom de Vuelta niet van belang kan zijn voor een renner voor het Vlaamse voorjaar en op basis waarvan we dan die conclusie moeten trekken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@ti-raleigh
Wout wil zelf de Giro in zijn programma, dan kunnen Teunissen en Van Poppel de Vuelta doen.
Maar het is wat @vlek zegt goed om een GT in de benen te hebben. Juist een kopman heeft daar baat bij.

ti-raleigh

Ik neem aan dat je zelf de verschillen ziet tussen jouw bewering van 15.47 uur en 19.40 uur

S. Morgenstern

Ze sluiten elkaar in geen geval uit.

kelderfan

Quote:Jumbo-Visma; Merijn Zeeman "Maar eerst willen we het weg-team helemaal in orde hebben."
Kan dat betekenen, dat 't weg-team nog niet klaar is met Wout Van Aert erbij.
Of ben ik weer de enige, die dit opvalt. Dan is 't verhaal van Jansen bij Procycling.no niet ver van de waarheid.
Maar wie.

S. Morgenstern

Het verhaal van Jansen was er een van 'we hebben veel Noorse talenten, bij mijn ploeg hebben we een Noorse sponsor en deze ploeg staat er goed op bij de Noorse talenten, dus het zo me niet verbazen wanneer er door Noorse talenten nu eerder voor deze ploeg gekozen zou worden.'

Het verhaal van Jansen was er niet een van 'er rijdt hier op het trainingskamp al een Noorse ploeggenoot voor volgend seizoen mee, dus die zal heel snel gepresenteerd worden, waardoor ik best een suggestie in die richting in een interview kan gooien.'

Mocht je dat tweede eruit gehaald hebben, dan is er ergens in de vertaling wat mis gegaan.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Verschillen sluiten elkaar altijd uit

S. Morgenstern

Voor vele wel, voor vele niet..

kelderfan

Quote:"Het verhaal van Jansen was er niet een van ‘er rijdt hier op het trainingskamp al een Noorse ploeggenoot voor volgend seizoen mee, dus die zal heel snel gepresenteerd worden, waardoor ik best een suggestie in die richting in een interview kan gooien."

Dat is een leuk verhaal, maar ik heb 't over de quote van Merijn Zeeman.;)

S. Morgenstern

Grote kans dat je die door dezelfde roze bril leest.

ti-raleigh

Vaagmodule en vluchtgedrag

S. Morgenstern

Waarschijnlijk uitgelokt daar het schrale niveau van de kritiek.

kelderfan

Jammer dat 't vaag is en zie je vluchtgedrag?

1 2 ... 20 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.