Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 207 ... 501 502
Wielerfan1987

Ik denk dat buiten het Movistar duo er vandaag gren echt geduchte tegenstanders ingelopen zijn.
Movistar bewijst ook dat ze de ploeg er voor hebben om oorlog te maken.

Als Mollema een bedreiging zou willen worden zal hij nagenoeg elke mogelijkheid in elke rit moeten aangrijpen om aan te vallen, dat houd hij never mooit vol.

Zakarin idem dito, die heeft vandaag maximaal geprofiteerd van het werk van Trek, maar zal elke belangrijke etappe normaliter tijd verliezen.

Yates loopt alleen maar meer achterstand op.

Nibali schiet op deze manier zichzelf in de voet, hij gedraagt zich alsof Roglic al in het Roze rijd en hij 2e is op 1 seconde achterstand.

Nibali kan nu de grote patron uithangen, maar vergeet wel dat hij meer te vrezen heeft van de andere concurrenten dan Roglic.
Zowel gezien het tijdsverschil als de tijdrit op de laatste dag waar Roglic normaliter meer tijd zal pakken op Nibali kan Vincenzo deze act niet blijven spelen.

kelderfan

'@rennerske
Zijn ploegleider Engels heeft 't in deze goed verwoord. "Je hebt in zo'n Giro steun nodig in 't "vlakke", maar ook bergop.
Bij een lekke band {zie MAL} kom je niet zo maar weer terug in de wedstrijd. Dan ben je blij met steun van een teammaat.
Kruijswijk weet hier alles van en ook in de Giro. Dus Tolhoek lijkt al sterker te worden, maar dat is ook wel nodig.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Tolhoek zat vandaag op hetzelfde niveau als gisteren.

MarcelGr91

Als het Roglic z'n bedoeling is om Nibali op te naaien lijkt dat in ieder geval aardig te lukken :P
Nibali zou gezegd hebben: '"if he wants to follow me also at my home he can do a photo with me and I can show him my trophies"

Yeez

Nibali, onze veel te trotse haai die elk jaar ruzie heeft

S. Morgenstern

Heerlijk toch, zo'n tweestrijd op en naast de fiets? Mooi spel!

Wielerfan1987

Nibali laat zich zo verschrikkelijk in zijn kaarten kijken.
Alleen al het feit dat hij dit soort uitlatingen doet laat zien dat het hem bezighoud en dwars zit.

Rawolf

Als je aan het einde van je carrière bent moet je wat om in het nieuws te blijven ;p

mus van de maasstad

Wat nu ook een voordeel kan zijn voor TJV is dat, omdat zakarin en mollema nu zo kort staan, katusha en trek ook een eventuele vlucht van een AK man zullen willen controleren.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

TJV pakt nog een zege mee vandaag... de eerste etappe van de Hammerseries is binnen. Sterk gereden vooral door Mike Teunissen maar ook Jansen, Vingegaard en Eenkhoorn zagen er goed uit

Laatst gewijzigd
kelderfan

Toch een mooi resultaat voor TJV in de Hammer Series Stavanger. Mike Teunissen zorgt ervoor dat TJV de maximale punten verdient bij 't klimgedeelte.

assen

Schitterende overwinning van TLJ in Noorwegen. Van Teunissen wisten we al dat ie goed was. Eenhoorn verraste me positief vandaag.

TLJCAMPS

Vingegaard vond ik erg sterk en vooral explosief!

kelderfan

Ja, dat klopt Jonas Vingegaard en Amund Jaansen hebben ook voor de punten gezorgd naast Eenkhoorn en natuurlijk Mike Teunissen, die o.a. Tim Wellens af heeft gehouden van de winst in de laatste omloop. Dus die doen 't goed in Noorwegen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als je Wellens op zo'n aankomst kan verslaan dan sta je er best goed voor...

kelderfan

Mike Teunissen is ook een van de renners met toegevoegde waarde. Dylan zal nog veel plezier beleven aan Teunissen en ook aan Jansen in de komende TDF. Die Jonas Vingegaard komt ook met rasse schreden.
Maar dit is zege nr. 22 of moet je wachten tot de sprint en de achtervolging zijn afgewerkt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kelderfan het is een 2,1 wedstrijd dus een etappe wedstrijd... dus je kan hier 4 zeges behalen... 3 dagzeges en een AK

ChefSpijker

mus van de maasstad >>> Dat voor 'je plekje rijden' krijg je inderdaad altijd in de loop van een grote ronde. Maar ik zie niet in wie dat bij Katusha moet doen. Zakarin heeft echt veruit de zwakste ploeg van alle klassementsmannen.

xistnc

Heb je daar een bron bij, Rahimns? Ik vind overal alleen het eindklassement terug als officiële 2.1-zege.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc kijk maar op PCS bij de dagzeges van M-S van vorig jaar https://www.procyclingstats.com/team/mitchelton-scott-2018/wins

Laatst gewijzigd
Rawolf

Zakarins enige echte klimmer is uitgevallen en Batta is ook al meerdere keren gevallen, aan die ploeg ga je weinig hebben ja.

Mooie overwinning in Noorwegen, had eigenlijk wel verwacht dat ze de sprint zouden winnen maar niet de climb. Op naar de dubbel dan maar met Groenewegen, Teunissen en Jansen die allen voor top 10 plekken kunnen zorgen in de sprint

xistnc

'@Rahmins
Daar wel idd, maar als je doorklikt op de etappes vind je niets.

Ik zie nu bij de UCI idd ook dat het eindklassement en de afzonderlijke 'etappes' worden geregistreerd zoals bij een ploegentijdrit. Nice, toch weer +1.

Fanny

Hier een prachtig verhaal over de ontdekking en carrière van skivlieger en wielertopper Roglic.

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/05/23/steeds-moet-de-nobody-roglic-afrekenen-met-scepsis-a3961326

Blij dat we deze toffe goser in de TJV ploeg hebben !

Poeksel

Net de Hammer Series teruggekeken. Wat was Teunissen supersterk zeg. In het begin erg actief en vaak punten meepakkend, en dan op het einde ook nog de beste zijn. Dat terwijl Sam Bennett op het einde helemaal kapot was en bijna de finish niet haalde.

Wat dat betreft is het jammer dat hij de Tour of Norway niet rijdt, daar zou hij een van de favorieten zijn.

TLJCAMPS

Kan TJV niet alle etappes winnen in Stavanger? Morgen met Groenewegen en voor de ploegenachtervolging hebben zo ook alles behalve een slechte team.

1 2 ... 207 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.