De houding van pissen is idd opmerkelijk. Maar laten we wel zijn, die vallei is het enige moment dat ze hadden. Het is pas knullig als blijkt dat ze wisten van de shifter van Roglic, als ze dit niet wisten kan ik het ze niet 100% kwalijk nemen.
Hoe rampzalig kan het uberhaupt zijn als Rogla top 3 rijdt, 5(?) dagen roze heeft gehad, en 2-3 etappes wint, wetende dat zijn 2 beste knechten moesten afhaken voordat de bergen nog moesten komen en dat hij telkens geisoleerd zit. Als hij hem wint zou het echt een topprestatie zijn met dit alles in het achterhoofd.
Ik vroeg me al een tijdje af hoe Tolhoek verder moest, nadat hij zijn fiets had afgestaan en de ploegleiding hem waarschijnlijk met 80km/u voorbij is gereden. Hij is op 16 minuten binnengerold en schijnt een fiets van movistar te hebben gekregen: https://www.cyclingweekly.com/news/racing/giro-ditalia/primoz-roglic-remaining-pragmatic-mechanical-crash-costs-valuable-time-giro-ditalia-425123
Mechanische doping? Dat deed Roglic toch alleen bij het schansspringen?
Mechanische doping gebruiken lijkt mij onwaarschijnlijk, en ook nog eens dom. Roglic was begonnen aan het gymnasium, dus dom zal ie niet zijn...
De kans dat iemand als Roglic gewone doping gebruikt vind ik wel groter dan dat een vanuit de jeugd begenadigd wielrenner dat doet. Immers, Roglic was vrij wanhopig op zoek naar een ander leven als topsporter. Maar... mechanische doping, neen, dat is niet iets waaraan ik zou denken bij Roglic.
Hebben ze bewijs - want ik neem aan dat je zoiets niet zomaar oppert.
Wat een gel*l over die mechanische doping, ongegrond Italiaans geroddel. La Gazzetta beetje de Italiaans Telegraaf?
Bennett heeft laatst al in een interview aangegeven dat zowel Kruijswijk als Roglic voor een klassement gaat in de Tour. Dat hij er is om voor die twee te knechten en dan zelf in de Vuelta een kans krijgt naast Kruijswijk. Een jaar geleden werd ook al gesuggereerd dat Kruijswijk de kopman was in de Tour en Roglic niet voor een klassement ging. We hebben gezien hoe dat afliep...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.