Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 211 ... 501 502
Stoempie

De houding van we gaan wel ff pissen in volle finale, staat me niet aan.

Onbekende gebruiker

De houding van pissen is idd opmerkelijk. Maar laten we wel zijn, die vallei is het enige moment dat ze hadden. Het is pas knullig als blijkt dat ze wisten van de shifter van Roglic, als ze dit niet wisten kan ik het ze niet 100% kwalijk nemen.

Stoempie

Je kan toch in een bidon pissen? Hij had geen ploegmaten meer bij zich, dan is de auto je beste vriend

Canabliz

Hoe rampzalig kan het uberhaupt zijn als Rogla top 3 rijdt, 5(?) dagen roze heeft gehad, en 2-3 etappes wint, wetende dat zijn 2 beste knechten moesten afhaken voordat de bergen nog moesten komen en dat hij telkens geisoleerd zit. Als hij hem wint zou het echt een topprestatie zijn met dit alles in het achterhoofd.

leegloper

'@Michiel De Rooij,
Is er al bekend gemaakt wie had moeten pissen? Als het de bestuurder was, lijkt het me wenselijker dat ze stoppen, dan dat die al rijdend met een bidon gaat pielen.

AWestie

Cyclingnews geeft genoeg gif deze ronde, om nog even door te gaan op Primoz zijn problemen. Zo zegt Sivakov dat Movistar ging doorbeulen toen Primoz panne kreeg. http://www.cyclingnews.com/news/sivakov-movistar-accelerated-after-roglics-giro-ditalia-mechanical/

kelderfan

Het is zeker niet rampzalig, dat Roglic niet wint, maar top-drie rijdt, maar het is wel knullig, dat niet alleen het ontbreken van De Plus en Gesink de oorzaak is, dat hij 't niet redt.

user26790

Astana en Movistar hebben nog veel extra helpers in de buurt in de slotfase. Die slopen de eenling Primoz. In de TdF met INEOS erbij zal dat anders moeten.

Yeez

Lafjes dat movistar vol gas ging rijden toen roglic pech had, maar hij kan deze giro nog makkelijk winnen. Alleen op carapaz letten en via bonificaties het verschil richting de 35 seconden brengen, dat moet genoeg zijn

pirazzi

In de TDF is Kruijswijk kopman, Roglic is dan rittenkaper.

Yeez

Roglic rijdt gewoon in dienst van kruijswijk dan

leegloper

'@jessevdalen,
Dus je wil de tactiek omgooien van alleen letten op Nibali naar alleen letten op Carapaz?

leegloper

Ik vroeg me al een tijdje af hoe Tolhoek verder moest, nadat hij zijn fiets had afgestaan en de ploegleiding hem waarschijnlijk met 80km/u voorbij is gereden. Hij is op 16 minuten binnengerold en schijnt een fiets van movistar te hebben gekregen: https://www.cyclingweekly.com/news/racing/giro-ditalia/primoz-roglic-remaining-pragmatic-mechanical-crash-costs-valuable-time-giro-ditalia-425123

Yeez

Nee het lijkt me duidelijk dat je die 2 allebei niet meer kunt laten rijden. Dit wordt duidelijk een 3 strijd, al is yates ook nog niet klaar

aru123

De gazzetta isinueerd inmiddels dat roglic mechanische doping gebruikt. Bron: indeleiderstrui

assen

Mechanische doping? Dat deed Roglic toch alleen bij het schansspringen?

Mechanische doping gebruiken lijkt mij onwaarschijnlijk, en ook nog eens dom. Roglic was begonnen aan het gymnasium, dus dom zal ie niet zijn...

De kans dat iemand als Roglic gewone doping gebruikt vind ik wel groter dan dat een vanuit de jeugd begenadigd wielrenner dat doet. Immers, Roglic was vrij wanhopig op zoek naar een ander leven als topsporter. Maar... mechanische doping, neen, dat is niet iets waaraan ik zou denken bij Roglic.

Hebben ze bewijs - want ik neem aan dat je zoiets niet zomaar oppert.

assen

Vond alleen maar oude beschuldingen, bijv
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/franse-tv-beschuldigt-roglic-van-mechanische-doping~bc4b61d0/

aru123

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/giro-ditalia/231399/gazzetta-zet-vraagtekens-bij-fietswissel-roglic-waar-is-die-fiets-heen-gegaan

assen

Misschien gestolen toen Addy & Jan gebroederlijk aan het pissen waren?

Yeez

gazzetta is al jaren nibali aan het ophemelen en zonder enige vorm andere renners onderuit aan het halen. Bewust een fietswissel doen op dat moment, laat me niet lachen.

Overigens gaf roglic aan dat hij gisteren ook maagklachten had en carapaz en nibali als uitdagers ziet.

Jori

Sensatiestukje. Bij fietswissel staat dus Tolhoek met de fiets van Roglic die kapot is. Gezien Tolhoek later van movistar een fiets dus kreeg om verder te gaan, staat de fiets dus nog ergens op het parcours of heeft movistar hem meegenomen.

TLJCAMPS

Zou Jan Boven een boete krijgen voor het niet om hebben van de gordel?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik denk niet dat men zich daar druk om maakt op dit moment.

Onbekende gebruiker

Wat een gel*l over die mechanische doping, ongegrond Italiaans geroddel. La Gazzetta beetje de Italiaans Telegraaf?

ChefSpijker

Bennett heeft laatst al in een interview aangegeven dat zowel Kruijswijk als Roglic voor een klassement gaat in de Tour. Dat hij er is om voor die twee te knechten en dan zelf in de Vuelta een kans krijgt naast Kruijswijk. Een jaar geleden werd ook al gesuggereerd dat Kruijswijk de kopman was in de Tour en Roglic niet voor een klassement ging. We hebben gezien hoe dat afliep...

1 2 ... 211 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.