Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 212 ... 501 502
Romāns Vainšteins

Lachwekkend neuzelartikeltje van de Gazetta, die zetten zichzelf natuurlijk pontificaal voor lul zo.

Wellicht met het objectief om Roglic verder door een immense boeboeoe-haag te laten rijden ? Italianen zijn niet zo fanatiek op dat gebied.

Rawolf

Lol, mechanische doping enkel omdat ze niet weten hoe de fiets is verplaatst?! Sommige journalisten mogen ze echt ophangen

Video van in de wagen tijdens pisincident: https://video.eurosport.nl/wielrennen/giro-d-italia/2019/de-fietswissel-van-roglic-beelden-van-binnen-de-ploegwagen-na-de-plaspauze_vid1201929/video.shtml

Die mechanieker zat al ff klaar om de auto uit te vliegen haha

kelderfan

'@ChefSpijker
Als Roglic ook de TdF gaat rijden, dan zie ik hem met Kruijswijk voor de zege gaan. Froome en Thomas vormen ook een tandem. Met Bennett, Martin, Teunissen en De Plus in de ondersteuning wordt dat een sterk klimblok.

Fanny

'@ Aru 123
Dat gezever van sportkrant La Gazetta slaat nergens op.
Het is volgens mij alleen maar een tactiek om Nibali in het roze te krijgen.

De fiets van Roglic is namelijk Niet zoek geweest (volgens deze krant La Gazetta en In de leiderstrui) maar stond gewoon op het dak van de volgwagen van Movistar nadat ze een fiets voor Tolhoek hadden afgegeven. Ze hebben zelfs de pedalen ook nog voor hem gewisseld.
Zeer netjes dus van deze ploegleider en mecanichien van Movistar.

https://twitter.com/CiclismoInter

Bulcke

Dat plaatst de verhalen dat er sprake zou zijn van animositeit tussen movistar en jumbo welmin een wat ander daglicht. Als je je tactiek t.o.v. Jumbo daar op zou bepalen lijkt het mij niet dat je dan iemands fiets mee neemt

kelderfan

'@Fanny
Prima dat jij dat hebt opgezocht met die fiets. Ik had al eerder gemeld, dat Antwan een fiets van Movistar had gekregen.
Sivakov wist te melden, dat Movistar gas gaf, toen Roglic die pech kreeg door die valpartij, waarbij zijn fiets werd geraakt.
En dan die Movistarfiets, die Tolhoek kreeg. Het is een soap!!
Inmiddels heeft Addy Engels het boetekleed aangetrokken in een nabespreking op zondagavond. {zie WF}
On: Hopelijk is 't uitgesproken en kan Primoz Roglic vandaag goede zaken doen in 't klassement. Want in de afzink van de Mortirolo gaat Nibali met Roglic aan de haal. Ik hoop dat de ploeg vandaag er is voor de kopman en dan met name Kuss en Tolhoek. Die Tolhoek gaat 't steeds beter doen.

robertowilco

Als ik Jumbo Visma was zou ik iemand meesturen in het begin, aan de mannen voor het vlakke heb je denk ik niet veel aan omdat het direct omhoog gaat, dus of Kuss of Bouwman proberen mee te laten springen als ze kunnen, Tolhoek kan bij Roglic blijven misschien ook een Martens nog in het begin,Tolhoek kan een steile berg als de Motrirolo best wel aan.

Fanny

'@Robertowilco
Bouwman is het gelukt de oversteek te maken naar de kopgroep na diverse aanvallen bergop in het begin van de etappe.
Tolhoek die het ook even heeft geprobeerd lukte het niet en zal nu in het peloton zitten.

Mooi voor TJV dat ze nu ook iemand in de grote kopgroep hebben.

Yeez

Roglic gaat de giro niet meer winnen...

wieler4live

Dat denk ik ook niet maar je weet het nooit al is een podium en 2 misschien wel 3 etappe zeges niet slecht maar dat was vooraf niet het doel

kelderfan

Het lijkt mij ook, dat Roglic zich nu op de 3e. plek moet gaan richten. Hij had vandaag wederom een mindere dag en misschien wel door de valpartij. Helaas konden de bergknechten niet veel betekenen in de finale voor hun kopman, die misschien wel de fout heeft gemaakt om Romandië te rijden, voorafgaande aan de Giro. Dat is iets waar hijzelf over moet nadenken.

rennerske

Geen schande maar wel jammer dat Bouwman, Tolhoek en Kuss niet die ondersteuning kunnen bieden die de concurrentie wel heeft. Dat scheelt uiteindelijk een plaatsje in het AK. Of misschien wel 2.

Yeez

Als bij bachrein pozzovivo en caruso wegvallen (net als de plus en gesink) heeft nibali ook niks meer

Rawolf

Dat is wel heel makkelijk gezegd, als je weer met Mitchelton Scott vergelijkt hebben die ook hun belangrijkste knecht (Haig) zien uitvallen en die staan nog wel hun mannetje. Ik denk ook niet dat je van Gesink nog kan verwachten hier bij de beste 15 klimmers te zitten dag in dag uit en dan kan je niet anders dan concluderen dat de spoeling rond Roglic te dun is.

Nieve is mogelijk nog beschikbaar voor volgend jaar ;p

Roglic bevestigd vandaag dat hij de Giro waarschijnlijk niet gaat winnen, of er moeten nog gekke dingen gebeuren in etappe 20. Vraag me af hoe die mindere vorm nu komt.

tdola

Die relatief mindere vorm zullen ze ook bij het team vast Evalueren
Of het naar buiten komt is de vraag.
Hij is niet superslecht maar niet goed genoeg voor hoogste trede op dit moment...nog 3 bergritten handhaven en vlakkere rit in peloton en nog tijdrit knallen. Dan maar zien waar je uitkomt.

Vingegaard pijn aan sleutelbeen en op achterstand, van Poppel in dipje....geen goede start in Noorwegen dus.

Rawolf

Pijn aan sleutelbeen? Gevallen bedoel je dan of...

tdola

Yep
https://www.teamjumbovisma.nl/artikel/nieuws/geen-beste-start-team-jumbo-visma-in-ronde-van-noorwegen/

Turtlehead

Floris de Tier in Noorwegen dan weer wel in het peloton gefinished, dat vind ik toch wel mooi voor die jongen. Langzaam op de terugweg?

Yeez

Voor De Tier is het hard nodig om zijn contract te verdienen

kelderfan

Vingegaard zal wel niet starten morgen na die val en Danny van Poppel is al een tijdje niet in goede doen. Misschien en hopelijk 't najaar.
@Random
Je mag 't rustig zeggen hoor, dat TJV-team een type Clement te kort komt. Die is helaas niet verder ingevuld. Misschien wil Poels wel de overstap maken. Dan is 't probleem met de Waalse klassiekers ook opgelost.;)

Romāns Vainšteins

Roglic maakt nog gewoon een kans om de giro te winnen maar dan moet hij zelf gaan aanvallen. Ik zie het hem niet zozeer lukken maar wel proberen.

Rawolf

Als je de benen niet hebt om te volgen word aanvallen helemaal moeilijk, Nibali gaat de koers ook nog hard maken.

Dat koersverslag van Noorwegen is wel heel treurig... "Taco van de Hoorn probeerde zich te plaatsen voor de sprint"... Word 40e

Van Poppel stelt wel teleur en verder is het niet het sterkste team wat daar start. Je zou zeggen dat van der Hoorn beter een late uitval kan wagen dan een sprint, maar kennelijk had ook hij de benen niet

Laatst gewijzigd
Blaagstra

Goed om te horen dat addy&jan een plaskoker met emmer voorin de auto hadden vandaag.

robertowilco

Een heel eerlijk en veelzeggend intervieuw van Addy Engels, ik denk dat Roglic ook in de etappe waar hij met Nibali afwachtend reageerde niet veel beter kon, dat kun je concluderen uit de woorden van Engels. Een goed Roglic had anders gereageerd. Het is te hopen dat hij nog een podium plaats kan halen, maar ik vrees het ergste.

user26799

Op de foto van de val van Vingegaard, zie je direct dat het ernstig is.... Drie andere TJV'ers ontsnappen nipt aan de valpartij, evenals anderen, die zich met wat cyclocross moesten redden... Hopelijk toch geen breuk... Wat de rit betreft : niemand wenste blijkbaar het initiatief te nemen en dan krijg je natuurlijk een massasprint, wat ten andere wel voorspeld was........

1 2 ... 212 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.