Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 213 ... 501 502
Yeez

Overigens voor de renners die op dit moment niet racen:

Kruijswijk
Bennett
Groenewegen
Teunissen
Jansen
Martin
Van Aert

Deze jongens zijn allemaal op hoogte. De eerste 6 voor de tdf, van aert voor de dauphine. De Plus heb ik geen idee van of die mee op hoogte is. Roosen zit geblesseerd thuis, gesink traint weer goed in andorra, powless zit nog in de vs (voor de dauphine), hofstede en eenkhoorn zijn thuis aan het trainen. Derest rijdt in noorwegen of de giro

Yeez

Van poppel en vingegaard starten niet meer in Noorwegen! Van Poppel is al langer wat ziekjes, zal zich dus wel gaan voorbereiden op de ronde van zwitserland en vingegaard heeft last van zijn val van gisteren (sleutelbeen en hopen dat hij dauphiné haalt)

Jotto-Lumbo

Is het een gekke gedachte wanneer Roglic en Gesink toch niet de tour gaan rijden, dat van Aert een vervanger zou kunnen zijn? Is toch al een tijd op hoogte samen met Kruijswijk, bruikbaar in de TTT, in de sprinttrein en wie weet wat hij in het heuvelgebergte kan. De plus en Bennett zouden dan Kruijswijk bij kunnen staan in het hooggebergte en Martin en van Aert in het heuvelgebergte.

Yeez

Mmm roglic doet denk ik de dubbel wel. Die heeft een goed basisniveau, dus die moet na de giro gewoon zoveel mogelijk rust pakken. En inderdaad de plus kan gesink vervangen. Van aert is dus niet nodig en sws niet slim lijkt me

tight

Roglic was vorig jaar na de tour niet meer op niveau de rest van het seizoen. Het kan dus tegenvallen in de tour, of niet.

kelderfan

'@jessevdalen
Na het afhaken van Stef Clement & Daan Olivier en de blessures van Gesink, Roosen, Vingegaard en Van Poppel, die mij niet meevalt, wordt de spoeling dun. Dat wordt nog wat met de invulling van de renners voor de Dauphine e/o de Tour de Suisse.

Yeez

Clement is toch vervanging voor gehaald, want dat was al eerder bekend. Vingegaard en van poppel zullen wel fit zijn en gesink stond nergens op de planning voor nu behalve de tour (kan de plus doen na deze giro) enige die je mist is roosen nu. Elke ploegen heeft deze problemen en hier valt het nog redelijk mee

tdola

Wordt idd dun. Niet te vergeten ook nog Hammer Limburg waar ze 1e plek uit Stavanger te verdedigen hebben.
BIj de Hammer zullen ze wrs toch als 1e met minder rijden.

Romāns Vainšteins

Domme Hammer games

ghostwriter

Ik denk dat Roglic en Groenewegen de komende jaren elkaar steeds meer in de weg gaan zitten. Roglic zal als kopman de Tour willen rijden met een ploeg die geheel rondom hem (en misschien nog een andere klassementsrenner) heen is gebouwd dan is er geen ruimte voor Groenewegen en zijn sprinttrein. Het zou me dus niet verbazen als Jumbo-Visma straks de keuze moet maken tussen deze twee wereldtoppers. Persoonlijk zou het me niet verbazen als Jumbo-Visma liever Roglic bij de ploeg houdt en zich gaat richten op klassementen en klassiekers.

kelderfan

Dat behoeft niet perse een probleem te zijn. Ik heb ook liever een GT-trein met Primož Roglič & Steven Kruijswijk.
Maar Dylan Groenewegen heeft laten zien, dat hij ook alleen het varkentje kan wassen.
Want als je TDF neemt dan heb je Primož Roglič met Bennett, De Plus, Gesink, Kruijswijk, Martin, Teunissen en Groenewegen toch een prima team.

Yeez

Zou roglic nog rekening moeten houden met landa als je nog zo’n tijdrit hebt waar die normaal minimaal een minuut pakt? Alleen rit 20 leent zich nog voor grote verschillen lijkt me. Nibali oogde ook niet goed vandaag. Klein gaatje en riep door het oortje naar pozzovivo

kelderfan

Als Primož Roglič uit de dip komt, dan kan hij beter de aanval zoeken in rit 20 om die Nibali eens een loer te draaien, want die is alleen maar bezig om Primož Roglič uit 't klassement te rijden. Die heeft wat met TJV. {zie ook de Giro met Kruijswijk}

Yeez

Roglic dus ook wat last van de borst na zijn val van zondag en zijn maag is nog niet helemaal top. Zonde

rennerske

'@ghostwriter
Interessante gedachtengang. Winnaars van de Tour hebben zelden sprintersgeweld binnen hun Tourploeg. Dat geldt overigens ook voor de Giro en Vuelta. Dat wetende zou TJV inderdaad jouw optie wel eens kunnen overwegen.

debarreman

Duidelijke woorden over het gedrag van de ploegleiders:
http://www.cyclingnews.com/news/sciandri-i-loaded-roglics-bike-onto-movistar-car-and-took-it-to-finish-line/

Laatst gewijzigd
Rawolf

Wat een onzin in die laatste alinea lol

mus van de maasstad

'@random

Klinkt als een bestuurder met hoge nood

Poeksel

In het AD: Verder zegt Plugge dat Roglic geen medisch attest heeft. ,,Geen van onze renners rijdt met een attest. Al jaren: nul attesten. Als iemand zo ziek is dat hij een attest nodig heeft om medicijnen te gebruiken, dan zeggen wij: start maar niet. Dat is ons beleid. Wij zijn tegen misbruik van medicijnen en we willen ook de gezondheid van renners niet op het spel zetten.”

Geen puffers dus bij TJV.

EmPeHa

Zat ik ook te denken, maar.... voor puffers heb je volgens mij geen attest meer nodig.

leegloper

'@mus van de maasstad,
Maar Sciandri reed toch de 2de ploegleiderswagen, ver achter Boven? Of heeft hij het over Jumbo's 2de wagen of over situaties eerder die etappe?

xistnc

Movistar heeft haar twee volgauto's voorin de koers. Renners als Sütterlin en Mas worden overgelaten aan neutrale voorzieningen. Bij TJV rijdt de tweede volgauto wel wat verder naar achteren. De tweede volgauto van Movistar heeft kennelijk geholpen om een gat op te vullen. Dat had net zo goed een neutrale voorziening kunnen zijn. En dan nog. Zou het uitgemaakt hebben als Tolhoek wél op de eigen tweede auto had moeten wachten?

Rawolf

Xistnc, uit welke duim heb je dat gezogen? Tolhoek heeft nu ook gewoon nog 10 minuten staan wachten.

xistnc

Tolhoek finishte die etappe op een kwartier van de winnaar. Die heeft dus echt niet 'gewoon nog 10 minuten' staan wachten.

kelderfan

Taco van der Hoorn doet 't goed in de Tour of Norway. Nog maar met 4 man, maar De Tier en Wynants doen ook nog goed mee.

1 2 ... 213 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.