Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 214 ... 501 502
Rawolf

Zo kwam het op mij wel over uit Tolhoek zijn interview

kelderfan

'@Random
Hij zal wel meer dan 10 minuten hebben gewacht, maar de minuten van de fietswissel komen daar nog bij.
Hij kreeg eerst een fiets van Movistar met nog een trapperswissel en daarna nog een keer zijn eigen of 2e. fiets van de 2e. auto. Dan heeft hij net zo snel gereden als de koplopers.;)

Laatst gewijzigd
deadelaar

Iemand toevallig de livestream naar VTM voor de docu over Wout?

xistnc

'@Random
Zelf blijven nadenken, dat is het beste.

Toen Roglic aan zijn achtervolging begon, had hij 5m15 achterstand op de koplopers. Met 10 minuten wachten en bijkomende vertraging zou Tolhoek de finale sneller afgelegd hebben dan de koplopers. Ga er maar vanuit dat hij juist heeft uitgebold, dus slechts kort op de 2e ploegauto van Movistar heeft hoeven wachten. Movistar heeft 2 man boven in het klassement en maakt traditioneel een doel van het ploegenklassement, dus rijdt de 2e ploegauto heus niet achter de bus.

Rawolf

Als ik er wat beter over nadenk heb je daar een punt inderdaad, de waarheid zal ergens in het midden liggen.

Kom er net trouwens achter dat er in heel 2018 maar 10 TUEs zijn verstrekt in het hele profpeloton! Dat is echt bizar weinig en zet Plugge zijn uitspraak in een heel ander licht.

TLJCAMPS

Mocht iemand de ducmentaire van Wout van Aert gemist hebben, hier is de link:
https://m.hln.be/video/kanalen/sport~c398/series/wielrennen~s1150/wout-uit-de-modder-hoe-wout-van-aert-absolute-kopman-werd~p83393?referer=https%3A%2F%2Ft.co%2FzPt0eVDtmu%3Famp%3D1&referer=https%3A%2F%2Flegruppetto.fr%2Fforum%2Fviewtopic.php%3Ff%3D12%26t%3D45%26start%3D7420

PS: je hoeft niet in te loggen of iets soortgelijks...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Even die eerste m. weghalen in de link... voor diegene die niet op een mobiel hoeven te kijken

xistnc

Dank, Tijmen!

Wat een kostelijke Calimero-ondertitel weer. Alsof het daarom draait.

TLJCAMPS

Die M hoort er gewoon bij volgens mij.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Random dat is het aantal toegewezen TUE's, maar zegt dus niets over de hoeveelheid aangevraagde TUE's

@Tijmen nee, die M is voor de mobiel, zonder krijg je hem beter te zien op laptop of PC

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

oh dat wist ik niet.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Laurens de Plus is in ieder geval niet mee op hoogtestage, rijdt zijn rondjes gewoon in Belgie op dit moment.

TLJCAMPS

Nadat er eerder een mogelijkheid was om vragen te stellen aan Antwan Tolhoek kunnen jullie nu vragen stellen aan niemand minder dan PASCAL EENKHOORN!!
Tot en met aankomende zondag kunnen jullie de vragen insturen. Dit kan door naar het Twitter account Team Jumbo-Visma Fans te gaan of door hier op dit forum de vragen te stellen. De volgende wedstrijd van Pascal wordt hoogstwaarschijnlijk het Critérium du Dauphiné. Dat begint pas op 9 juni dus hij hoopt deze week nog de vragen te kunnen beantwoorden. Succes met het bedenken van vragen!

Corné 't Glansarm

@Random dat is het aantal toegewezen TUE’s, maar zegt dus niets over de hoeveelheid aangevraagde TUE’s

Je bedoelt dat Plugge pas roomser dan de paus is geworden nadat een aantal aangevraagde TUE's zijn afgewezen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Corne dan moet je de woorden van Plugge nog eens terugluisteren.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Voor de vragen te stellen aan Pascal Eenkhoorn(en misschien nog wel andere renners van TJV) verwijs ik jullie naar het topic 'Stel je vraag aan ...'. Niet alleen renners van TJV zullen daar worden ondervraagd maar zeker ook van andere ploegen!

Corné 't Glansarm

'@rahimns Plugge klinkt inderdaad zo stellig dat TJV ze ongetwijfeld ook niet aanvraagt

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

En hij heeft het ook al over jaren. Verder is er niets mis met het aanvragen van een TUE, dat is gewoon toegestaan dus ik veroordeel ook geen ploeg of renner die dat wel doet.

Corné 't Glansarm

Ik veroordeel het ook niet, maar vind de beweegredenen om het al geruime tijd niet gedaan te hebben en niet te gaan doen prima, hoewel ik er inderdaad geen moeite zou hebben het tijdelijk voor een probleempje van een kopman of meesterknecht aan te vragen.
Grote zwakte in het systeem lijkt onbeperkte geldigheidsduur te zijn als ik dat goed begrepen heb

Rawolf

Waarom zou er een groot verschil zitten in aangevraagde en toegewezen tue s

tdola

Dat de plus niet op hoogte zit op dit moment kan betekenen als hij wel naar de tour gaat dat hij mogelijk later op hoogte gaat. Gelijk na dauphine of zonder dauphine /Zwitserland maar juist in die periode. Wellicht zelfs samen met roglic!?

Of zeg ik hier iets raars?

xistnc

Of uitzieken op hoogte zo'n goed idee is, weet ik niet.

En amai, laat die troll Corné lekker in zijn sop gaarkoken. Die is duidelijk alleen aan het stoken.

Yeez

alleen maar hoogtestages zou voor de plus ook killing zijn

Stoempie

Jammer dat mensen hier zomaar voor troll worden uitgemaakt. Wat een intellectuele armoede.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Soms roep je het wel over jezelf af.

Mis forumtijger Heer Morgenstern een beetje, op een welverdiende vakantie? :p

1 2 ... 214 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.