Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 239 ... 501 502
Rahim Vlasblom
admin

[Quote]@rahimns
1) de eigen site en 2) email Grisha Niermann. Helpt dat een beetje.[/quote]

Nee niet echt... misschien een linkje. Mijn contacten met Grisha zijn weer niet zo goed dat hij mij emails stuurt.

kelderfan

'@random
Goed gezien en jammer. update: @jeff weet meer. Dus misschien toch nog een mogelijkheid.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Ik sta verbaasd. Maar via de site kom je ook bij zijn email en dat hij jou geen emails stuurt is een veeg teken.
Die hoogtestage Alps komt ook van de eigen site, maar die hoogtestages stonden op de eigensite, maar zijn toen weer verwijderd. Dus jammer geen linkie.
8 jun. I‘ll be hitting the Tour in topshape altitude camp > @dauphine > altitude camp > @LeTour!!!!

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

je bedoelt zijn twitteracount... toch niet zo moeilijk om daar een link van bij te zetten. Maar bedankt voor je moeite.

Rahim Vlasblom
admin

Merlier is een echte crosser en zijn wegseizoen staat ook volledig in teken daarvan. Die gaat pas in mei een keer de weg op. En volgens mij heb je voor de klassieke ploeg zeker geen aanvulling nodig.

user27060

Ik zie Merlier ook niet als aanvulling voor de klassieke kern, wel als veldrijder en als spurter in een aantal rittenkoersen waar Groenewegen niet rijdt. Maar ik kan begrijpen dat er niet echt nood is aan een extra veldrijder of spurter voor kleinere wedstrijden.

De klassieke kern staat mooi, al zou ik toch beginnen kijken naar opvolging voor Wijnants (De Vreese?) en vind ik DVP onvoldoende voor de rol die hij nu heeft. Volgens mij kunnen Van Aert en Teunissen het ook zonder en even goed als DVP.

Ben er wel mee akkoord dat een extra klimmer en nieuw jong talent de topprioriteiten zijn.

kelderfan

'@Jeff
Als Kittel komt dan lijkt mij dat Danny van Poppel het niet gaat redden bij TJV. In de Vlaamse kern zijn naast Van Aert toch Teunissen, Jansen, Roosen, Eenkhoorn, Wynants en Van der Hoorn, die eraan zit te komen de mannen voor de job. Voor de toekomst komt waarschijnlijk die Bjerg met zijn tijdrit toch een leuke renner.
Alleen prioriteit heeft natuurlijk de extra ervaren klimmer.

aru123

'@Jeff
Na afgelopen voorjaar was ook de intentie van wynants on te verlengen en wout heeft hem graag dus dat gebeurt denk ik wel. Mocht hij na volgend jaar dan stoppen dan zie ik een zeer goede opvolger in langeveld die eind volgend jaar uit contract loopt.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je haalt weer feiten en fictie door elkaar... nergens is ooit gezegd dat Bjerg komt.

kelderfan

Wat betreft de Tour de Suisse is Taco van der Hoorn de man, die niet meegaat volgens cyclingfever.
Dus dan wordt 't plaatje Tolhoek met Bouwman, De Plus, De Tier, Lindeman, Roosen en Van Poppel.

TLJCAMPS

Jammer dat overal wordt gesproken over Tom Dumoulin dit, Tom Dumoulin dat, Tom Dumoulin zus, Tom Dumoulin zo. Terwijl Steven Kruijswijk gewoon op dit moment zesde staat in het klassement van de Dauphiné en veel betere papieren heeft dan Dumoulin voor de Tour.

kelderfan

'@rahimns
Teamleiding heeft wel een bezoek gebracht nog niet zo lang geleden bij een race van Hagens Berman in Europa en volgens WF was 1 van de kandidaten. Dus feiten en fictie. Hoe zit dat met Kittel dan?

kelderfan

'@TijmenCamps
Dat heb je ook met Froome/Thomas. De enige manier om daar verandering in te brengen is, dat Kruissie mee gaat doen voor 't podium in de Dauphine. Met deze ploeg moet 't toch mogelijk zijn.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan volgens mij is er een groot verschil tussen iemand die op een lijstje staat en de realiteit dat het ook echt zover komt. Bjerg staat op het lijstje van veel ploegen waarschijnlijk. Kittel is ook net zo goed nog geen waarschijnlijkheid.

assen

'@Tjmen
Waarom jammer dat er vooral over Tom en niet over Steven wordt gesproken? Lijkt me eerder fijn. Laat maar lullen... Steven reed zooo goed in die tijdrit, dat belooft wat voor de Tour! Dat velen daar niet aan denken of over praten, prima, lekker in de luwte. Maar dat gaat denk ik niet meer zo zijn als Steven op het podium eindigt van de Dauphine...

De Zeboe van de Zoncolan

"Teamleiding heeft wel een bezoek gebracht nog niet zo lang geleden bij een race van Hagens Berman in Europa"

Nierman heeft een middagje bij zijn oude ploegmaat in de auto gezeten....

Yeez

Tolhoek
Bouwman
De tier
Van Poppel
Roosen
Lindeman
vd Hoorn

Roosen en Van Poppel dus herstelt, maar zullen zeker nog niet top zijn gok ik! Verder zal De Plus langer op hoogte blijven en misschien de BK’s nog rijden?

Fanny

Dan wordt dus aanvallen waar het kan voor een ritoverwinning.
Ook wel eens mooi om te zien.
Ik verwacht echter niets van Roosen (geblesseerd geweest) of Van Poppel (ziek).
Ik denk dat het moet komen van Bouwman, de Tier en Tolhoek.
Ook geef ik vd Hoorn een kleine kans (overgangsetappe met weinig hoogtemeters) in deze zware Tour of Suisse (4e Grand Tour) van 9 dagen met 2 vlakke tijdritten en veel hoogtemeters.
Het zal vooral ook kijken zijn waar op dit moment de renners staan.
Van Giro en Hammer Series renners (Bouwman en Tolhoek) is het afwachten of hun vorm nog goed is.

kelderfan

Dat moet zeker komen van Koen en Antwan, want 2 herstelde renners en van der Hoorn kan zich misschien tonen. Ik weet niet wat hij kan met zoveel hoogtemeters. Dus Laurens De Plus met Bennett op hoogtestage/verkenning van de ritten in de Franse Alpen.

Rawolf

Jammer dat de Plus niet rijd, heeft wel heel weinig koersdagen zo dit jaar

Yeez

De Plus in topvorm aan de start van de tour lijkt me belangrijker dan een 10e plek hier

greeny

'@fanny jij geeft taco een kleine kans in een overgangsettape met weinig hoogtemeters? waar zit die rit in deze ronde van Zwitserland dan? etappe 3? waar alle sagans en blings van deze wereld hun zinnen op zetten...

Jotto-Lumbo

Op de officiele website van de ZLM tour staat de volgende selectie vermeldt voor Jumbo-Visma:
1. Groenewegen
2. Teunissen
3. Jansen
4. Martin
5. Van Emden
6. Leezer
7. Wynants

De ZLM tour start op woensdag 19 juni met een proloog van 6.8 km (ideaal voor van Emden, Martin en Teunissen). Hierna volgen er 4 sprintetappes. Wordt dit een Duinkerke 2.0? De concurrentie zal iets sterker zijn, met onder andere Caleb Ewan en Cees Bol.

Yeez

Zal leuk zijn voor Martin als die hier zijn overwinning kan pakken, maar ik schat Van Emden iets hoger in op deze afstand

Witte Trui

Wie is kopman in de ZLM Tour?
Veel deftiger kan die ploeg niet zijn voor Groenewegen zeg!

1 2 ... 239 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.