'@rahimns
Ik sta verbaasd. Maar via de site kom je ook bij zijn email en dat hij jou geen emails stuurt is een veeg teken.
Die hoogtestage Alps komt ook van de eigen site, maar die hoogtestages stonden op de eigensite, maar zijn toen weer verwijderd. Dus jammer geen linkie.
8 jun. I‘ll be hitting the Tour in topshape altitude camp > @dauphine > altitude camp > @LeTour!!!!
Ik zie Merlier ook niet als aanvulling voor de klassieke kern, wel als veldrijder en als spurter in een aantal rittenkoersen waar Groenewegen niet rijdt. Maar ik kan begrijpen dat er niet echt nood is aan een extra veldrijder of spurter voor kleinere wedstrijden.
De klassieke kern staat mooi, al zou ik toch beginnen kijken naar opvolging voor Wijnants (De Vreese?) en vind ik DVP onvoldoende voor de rol die hij nu heeft. Volgens mij kunnen Van Aert en Teunissen het ook zonder en even goed als DVP.
Ben er wel mee akkoord dat een extra klimmer en nieuw jong talent de topprioriteiten zijn.
'@Jeff
Als Kittel komt dan lijkt mij dat Danny van Poppel het niet gaat redden bij TJV. In de Vlaamse kern zijn naast Van Aert toch Teunissen, Jansen, Roosen, Eenkhoorn, Wynants en Van der Hoorn, die eraan zit te komen de mannen voor de job. Voor de toekomst komt waarschijnlijk die Bjerg met zijn tijdrit toch een leuke renner.
Alleen prioriteit heeft natuurlijk de extra ervaren klimmer.
'@Tjmen
Waarom jammer dat er vooral over Tom en niet over Steven wordt gesproken? Lijkt me eerder fijn. Laat maar lullen... Steven reed zooo goed in die tijdrit, dat belooft wat voor de Tour! Dat velen daar niet aan denken of over praten, prima, lekker in de luwte. Maar dat gaat denk ik niet meer zo zijn als Steven op het podium eindigt van de Dauphine...
Dan wordt dus aanvallen waar het kan voor een ritoverwinning.
Ook wel eens mooi om te zien.
Ik verwacht echter niets van Roosen (geblesseerd geweest) of Van Poppel (ziek).
Ik denk dat het moet komen van Bouwman, de Tier en Tolhoek.
Ook geef ik vd Hoorn een kleine kans (overgangsetappe met weinig hoogtemeters) in deze zware Tour of Suisse (4e Grand Tour) van 9 dagen met 2 vlakke tijdritten en veel hoogtemeters.
Het zal vooral ook kijken zijn waar op dit moment de renners staan.
Van Giro en Hammer Series renners (Bouwman en Tolhoek) is het afwachten of hun vorm nog goed is.
Op de officiele website van de ZLM tour staat de volgende selectie vermeldt voor Jumbo-Visma:
1. Groenewegen
2. Teunissen
3. Jansen
4. Martin
5. Van Emden
6. Leezer
7. Wynants
De ZLM tour start op woensdag 19 juni met een proloog van 6.8 km (ideaal voor van Emden, Martin en Teunissen). Hierna volgen er 4 sprintetappes. Wordt dit een Duinkerke 2.0? De concurrentie zal iets sterker zijn, met onder andere Caleb Ewan en Cees Bol.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.