Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 241 ... 501 502
greeny

laat arensman nog ff jaartje bij de beloften rijden joh, niet iedereen is pogacar of bernal. van schip gaat eerst tokio baan goud ophalen voordat ie echt pas meer wegkoersen gaat rijden. kittel moet je niet willen en foss zou prima zijn om erbij te hebben en te kijken wat ie kan

Romāns Vainšteins

Ik zou van Schip blind vastleggen nu al voor na Tokio wanneer hij dan bereid is 3 jaar achtereen een volledig wegprogramma op zich te nemen. Hij mixt nog te veel met baan waardoor het maximale er niet uitkomt maar dit is gewoon een renner waar heel veel van uit gaat en die zowel eendaagsen als rondeetappes moet kunnen winnen. Het is een type dat ze nog niet echt hebben.

greeny

schippie zeker proberen binnenhalen maar nog niet komend seizoen. laat die jongen even lekker zijn gang gaan en na olympisch goud nog 10 jaar om op de weg te kloten

jerteg

Tolhoek of Bouwman zal wel voor de bergtrui gaan in Zwitserland

Rawolf

van Schip is leuk voor de interviews maar sportief voegt hij weinig toe. Zo'n type renner hebben ze ook al hoor Romans, namelijk zijn maatje vd Hoorn :p.

Ik zou eens op de markt gaan kijken voor een goede klimknecht, bv Poels of de la Cruz

aru123

Is het niet een idee om meintjes te halen? Dat zal een gok zijn, maar echt duur zal hij wel niet meer wezen. Hij heeft al bewezen top 10 te kunnen rijden in grote rondes en misschien in een nieuwe omgeving zonder de druk van het kopmanschap en ver weg van dimension data leeft hij wel weer op.

greeny

dan liever proberen juul jensen of mannen als hirt/villela of ellisonde, seb henao, knox, mullen.. zoveel sterke mannen vrij

kelderfan

'@aru123
Dat heeft Meintjes al geprobeerd en dat is mislukt.
@Random
Ik doe met jou mee wat betreft de keuze van de gewenste klimknecht/-kopman Wout Poels. De La Cruz wordt gelinkt aan Movistar. Ook Van Schip zou ik zeker niet blind binnenhalen, want Taco lijkt mij een betere renner. Die zou wat meer moeten worden opgesteld om voor de aanval te gaan.

kelderfan

Ik lees dat Robert Gesink weer doelen heeft gesteld, Hij gaat via de TdP naar de Vuelta. Dat wordt nog leuk met Kruijswijk, Bennett, De Tier, Gesink, Hofstede, Powless, Groenewegen en Roosen.

Rawolf

Van der Hoorn rijd toch de Vuelta sowieso?

Roglic verwacht ik daar ook wel, de plekken zijn duur

Laatst gewijzigd
wieler4live

Dat krijg je in een TOP TEAM

Yeez

Roglic niet

aru123

'@kelderfan je bedoelt meintjes zijn overstap naar lampre en uae emirates? In die 2 jaar tijd werd hij 2 keer 8e in de tour en een keer 12e in de vuelta dus toen lukte het juist wel je praat onzin.

kelderfan

'@aru123
Jij praat wederom onzin, want hij wilde perse weer terug naar zijn oude ploeg. Wat dat betreft is @Random een stuk slimmer dan jij. Die Wout Poels zou een stuk beter passen. Of hij dat wil is een andere zaak.

kelderfan

'@Random
Ja maar Kruijswijk en Bennett hebben ondersteuning nodig en zeker in de Vuelta moet je 2 van de 3 De Tier, Hofstede en Powless meenemen. Zeker als Roglic en Gesink ook nog aansluiten. Groenewegen zal zeker zijn luitenant Timo Roosen willen meenemen. Ik denk dat Taco veel beter tot zijn recht komt in de Belgische najaarskoersen. Maar na afloop van de TdS wordt 't wel duidelijk.

S. Morgenstern

Gesink is tenslotte geen knecht voor Kruijswijk en Bennett..

Rawolf

Powless of Hofstede zal wel geslachtoffert worden om een extra plekje vrij te maken, de Tier zie ik sowieso niet rijden

aru123

'@kelderfan
-meintjes heeft nooit een slecht woord gesproken over zijn tijd in buitenlandse dienst, hij spreekt zelfs over een mooie ervaring
-nergens zeg ik dat poels niet bij de ploeg zou passen
-het is geen onzin dat meintjes juist in buitenlandse dienst goede resultaten behaalde
En trouwens laten we het maar niet over jouw intellect hebben...

Spurter

Wout Poels zal behoorlijk verdienen bij Ineos. Weet niet of dat past in het budget van Jumbo. Als kopman is Poels ook ongeschikt. Zo gauw als er veel druk op staat, lijkt het fout te gaan.

Wel een Nederlander en eentje die heel goed kan klimmen.

TLJCAMPS

Hofstede gevallen in de afdaling in de Dauphiné.

Yeez

En alleen voorop nu. Wauw wat goed. Zelfs na val. Hofstede draait een top seizoen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kuss en Powless in de Dauphine gewoon bij de 30 beste bergop... die rijden nu echt een prima Dauphine zo in dienst van Steven

Yeez

Kuss vooral zeer sterk. Ook powless goed

TLJCAMPS

Kuss bij de beste 15/20!

Yeez

Dit rennen en stilstaan is niks voor kruijswijk. Wat een saaie klim

1 2 ... 241 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.