Ik zou van Schip blind vastleggen nu al voor na Tokio wanneer hij dan bereid is 3 jaar achtereen een volledig wegprogramma op zich te nemen. Hij mixt nog te veel met baan waardoor het maximale er niet uitkomt maar dit is gewoon een renner waar heel veel van uit gaat en die zowel eendaagsen als rondeetappes moet kunnen winnen. Het is een type dat ze nog niet echt hebben.
Is het niet een idee om meintjes te halen? Dat zal een gok zijn, maar echt duur zal hij wel niet meer wezen. Hij heeft al bewezen top 10 te kunnen rijden in grote rondes en misschien in een nieuwe omgeving zonder de druk van het kopmanschap en ver weg van dimension data leeft hij wel weer op.
'@aru123
Dat heeft Meintjes al geprobeerd en dat is mislukt.
@Random
Ik doe met jou mee wat betreft de keuze van de gewenste klimknecht/-kopman Wout Poels. De La Cruz wordt gelinkt aan Movistar. Ook Van Schip zou ik zeker niet blind binnenhalen, want Taco lijkt mij een betere renner. Die zou wat meer moeten worden opgesteld om voor de aanval te gaan.
'@Random
Ja maar Kruijswijk en Bennett hebben ondersteuning nodig en zeker in de Vuelta moet je 2 van de 3 De Tier, Hofstede en Powless meenemen. Zeker als Roglic en Gesink ook nog aansluiten. Groenewegen zal zeker zijn luitenant Timo Roosen willen meenemen. Ik denk dat Taco veel beter tot zijn recht komt in de Belgische najaarskoersen. Maar na afloop van de TdS wordt 't wel duidelijk.
'@kelderfan
-meintjes heeft nooit een slecht woord gesproken over zijn tijd in buitenlandse dienst, hij spreekt zelfs over een mooie ervaring
-nergens zeg ik dat poels niet bij de ploeg zou passen
-het is geen onzin dat meintjes juist in buitenlandse dienst goede resultaten behaalde
En trouwens laten we het maar niet over jouw intellect hebben...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.