Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 254 ... 501 502
Poeksel

Minimaal vier kelderfan? Omdat heel misschien Kittel komt?

Laatst gewijzigd
Imbatido

Zou Wout van Aert in de tijdrit in de Tour voor eigen kansen mogen gaan, of zou hij zich moeten sparen met het oog op de drie bergritten die dan nog gaan komen?

kelderfan

Hoi @S.Morgenstern
Het is wel zo verwoord. Dus of dat daadwerkelijk zo zal zijn moet de tijd ons leren.
@Poeksel
Plugge heeft toch elk jaar een verrassing uit de hoge hoed. Die Benoot zegt, dat zijn team begin augustus met de info naar buiten komt. Dat klinkt echt als iets uit de hoge hoed.;)

S. Morgenstern

De woorden die je gebruikt dekken misschien de lading, maar rechtvaardigen je conclusie dat er minimaal vier nieuwe renners komen totaal niet.

Ze sluiten namelijk dingen als 'niet haalbaar', 'kiest voor andere ploeg' en 'past toch niet binnen het plaatje' in geen geval uit.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Af en toe laat De Tier zien dat als hij in topvorm is hij een enorme waarde heeft als knecht maar die topvorm heeft hij maar zeer af en toe en daarom kan Jumbo-Visma niet op hem als knecht vertrouwen. Ik denk dat hij beter tot zijn recht zou komen bij een PCT ploeg waar hij voor eigen kans mag rijden op de zeldzame dagen dat hij in topvorm is.

Van Poppel lijkt me een lastige situatie voor Jumbo-Visma. Met de komst van Teunissen en Van Aert lijkt zijn rol behoorlijk te zijn diminished. Hij wordt al niet (of nauwelijks) meer als sprinter gebruikt en voor de wedstrijden waarin hij het best tot zijn recht komt zijn Teunissen en Van Aert betere opties voor Jumbo-Visma. Ik zou me goed kunnen voorstellen (zelfs zonder de fysieke problemen van Van Poppel in rekening te nemen) dat ze ervoor kiezen om hem te vervangen met een echte sprinter. Misschien een jong talent als Halvorsen (mits hij weg wil bij Ineos) of Dainese.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Leg eens uit wie passen er dan niet in 't plaatje of zijn dan niet haalbaar. Dat er misschien een enkele renner verkast sluit ik niet uit hoor. Want het kunnen derhalve ook 5 nieuwe renners zijn en 1 of 2 gaan naar een nieuwe ploeg.

greeny

97% van de namen die jij noemt komen niet kelderfan als het niet al 99% is

kelderfan

99% van jouw input is bladvulling @greeny.

kelderfan

'@ghostwriter
Dat idee heb ik ook inmiddels wat betreft Van Poppel en De Tier. Dat is eigenlijk jammer, want talenten zijn 't wel.

Yeez

Van poppel kan nog altijd een renner van belang worden in de klassiekers en op de moeilijkere aankomsten met zijn snelheid. Ik zou die echt niet weg doen. Eerst maar eens kijken wat hij precies heeft.

mus van de maasstad

Hoe is het met Kruijswijk?

Is die alweer beter?

S. Morgenstern

Wie niet haalbaar zijn, toch niet bij de ploeg passen of voor een andere ploeg kiezen zal moeten blijken uit het zorgvuldige proces waar deze ploeg (net als iedere andere) op dit moment in zit, om hun selectie voor volgend seizoen te versterken.

Dat kan gaan over de besproken ervaren klimknecht, Kittel en/of een jong talent. Daardoor kun je dus onmogelijk spreken over minimaal vier extra renners.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Als er 2 vertrekken en klimknecht, sprinter, 2 jonge talenten komen erbij, dan zal 't geen verrassing zijn, als er dan nog een vervanger bijkomt.

Yeez

'@mus ja! Is met bennett en de plus in Tignes een paar alpenritten aan het verkennen. Hebben een huisje gehuurd met een kok, mecanicien en Zeeman

kelderfan

Oh, ja Dylan is vandaag jarig. Gefeliciteerd en dat moet dan vandaag weer prijs zijn.

Yeez

'@kelderfan stel er gaan er 2 weg. Zeg De Tier en nog iemand. En er komen er 4 bij, dan zit je op 28 renners. Dat lijkt me echt de max. Denk je niet?

kelderfan

'@jessevdalen
Dat lijkt mij ook de juiste samenstelling. De max weet ik niet, omdat Kittel een echt groot vraagteken is.

Witte Trui

Van Poppel wordt wel erg snel afgeschreven hier. Legt zich i.t.t. vorig jaar niet langer toe op zijn sprint en heeft daar vorig jaar met 2 grote rondes in geïnvesteerd (inhoud kweken). Terwijl hij daar wel enkele podiumplaatsen bij elkaar fietste (Giro én Vuelta) en buiten die koersen enkele overwinningen pakte. Dit seizoen door aantoonbaar fysieke problemen die lijn niet doorgetrokken, maar in het klassieke voorjaar laten zien dat hij nog steeds exceptionele kwaliteiten heeft. Mocht het fysieke malheur boven water komen, zou ik hem er altijd bij houden (vertrouwen ploeg betekent ook iets naar andere renners, niet direct afserveren).

TLJCAMPS

Die Amund Grøndahl Jansen kan trouwens echt meer dan een prima woordje Nederlands spreken!

Rawolf

Die Vlasov is ook wel een interessante renner voor TJV, goeie klimmer en nog maar 23

Yeez

'@random vind je ook dat elke vrouw bij je past?

robklerx

'@Tijmen Janssen is een talenwonder. Hij spreekt uiteraard Noors, maar ook Duits, Nederlands, Spaans, Engels en een beetje Catalaans en Frans. Vorig jaar heeft het mediateam van jumbo er een leuk item overgemaakt.

Rawolf

'@jesse, is dat een goeie vergelijking?

Vlasov schijnt trouwens al bij Astana getekend te hebben dus helaas.

Stoempie

Is dat huisje van Kruijswijk en co op hoogte?

TLJCAMPS

Nu Koen Bouwman weer in de aanval!

1 2 ... 254 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.