Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 253 ... 501 502
Rawolf

Hahaha dat is puur persoonlijk rennerske.

ik heb denk ik Kruijswijk ook op 1 en Gesink op 2. Jansen met de laatste podiumplek, hou wel van zijn stijl op de fiets.

rennerske

Ben stiekem wel benieuwd naar Rahimns' favo’s en “ Kill your darlings”- wroeging. Maar dat lijkt vergeefse hoop. Die gaat daar zijn vingers niet aan branden. En terecht.

Laatst gewijzigd
user27060

1. Van Aert
2. Kruijswijk
3. Teunissen
4. Roglic
5. Martin

Thumbs up Jumbo! World Tour bergrit bij op het seizoensrapport.

assen

'@ Rahims
O, dank, wist ik niet van Astana!

@ Ghostwriter
Leuk dat je dit meldt/schrijft. Ben met je benieuwd.

Corné 't Glansarm

1) Tolhoek
2) Groenewegen
3) Martin
4) Van Aert
5) Bouwman

Misschien niet verrassend voor wie mijn posts voorbij ziet komen, maar ik heb niets met Roglic, maar ook niet echt met Gesink, Kruijswijk en Van Poppel

kelderfan

1) Roglic
2) Kruijswijk
3) Van Aert
4) Tolhoek
5) Kuss
Zonder die kanjer Roglic lijkt mij de club een stuk minder sterk. Door hem presteren die andere jongens ook bezig.

wieler4live

Wordt de zlm tour morgen weer ergens uitgezonden?

robklerx

1) George Bennett
2) Sepp Kuss
3) Robert Gesink
4) Antwan Tolhoek
5) Jos van Emden

@wieler4live Omroep Zeeland zend het morgen weer uit

Voor de liefhebbers: een podcast met George Bennett, onder meer over het begin van zijn carrière en het rijden bij Jumbo-Visma

https://www.stanleystreetsocial.com/stanley-street-podcast/2019/theirstory-gbennett

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dus het probleem met de pijn in de zij is nog steeds niet verholpen. Al 4x geopereerd maar helaas nog steeds geen oplossing.

wolfje

1. van Emden
2. Gesink
3. Kruiswijk
4. Bouwman
5. Lindeman en leezer

Van emden ben ik gaan volgen sinds hij tijdens een bergrijdrit in de giro 5 jaar geleden zijn vriendin ten huwelijk vroeg. Ik stond met mijn vader een paar honderd meter verderop, zonder enig idee wat er gebeurd was. Iedereen kwam stoicijns en zwetend voorbij fietsen en toen was er opeens jos die met een dikke grijns en naar de volgwagen schreeuwend voorbij kwam zwalken. Sindsdien ben ik hem steeds meer gaan waarderen en heb ik een zwak gekregen voor de sterke knechten die het verschil kunnen maken tussen winst en verlies, zonder dat ze er zelf veel aandacht voor krijgen.

Daarom snap ik ook niet zo goed dat lindeman hier de laatste week zo vaak ter discussie staat. In parijs-nice was hij tijdens de waaieretappes erb belangrijk voor groenewegen, vandaag doet hij het tempowerk in de kopgroep voor tolhoek. Volgens mij draait hij een beter sezoen dan bijv De Tier, Martens, Hofstede of Powless (mijn inschatting, knechten beoordelen blijft lastig). Ik hoop in ieder geval dat Lindeman blijft

Ps @ rahimns: ik ben ook benieuwd naar jouw persoonlijke favorieten en de reden daarachter.

Wheely

Ze zijn nu zelfs Bora voorbij, wat een seizoen tot nu toe.

https://www.procyclingstats.com/rankings/me/wins/teams

assen

Mooi verhaal Wolfje!

Volgens mij stellen weinig mensen Lindeman ter discussie hier, met mij als 1 van de weinige uitzonderingen. Maar met zijn prestatie gisteren kan ie in ieder geval met iets extra’s zwaaien, itt bijv De Tier. Volgens mij staan Martens, Hofstede en Powless niet ter discussie, al weet ik natuurlijk niet hoeveel ze verdienen (dwz, brengen ze meer dan hun salaris van ze ‘vraagt’?)

Martinho237

Schitterend die resultaten dit seizoen. Hulde! Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik er van schrik dat ze al zoveel overwinningen hebben. Helemaal afgezet tegen het aantal speerpunten in de ploeg. Met alle respect natuurlijk, maar Bora heeft bijvoorbeeld toch veel meer klasbakken/winnaars in de breedte. Er gaat dus blijkbaar iets erg goed.

P.s. Van Poppel moeten we niet afschrijven

wolfje

'@assen
Het was ook niet mijn bedoeling om die renners gelijk ter discussie te gaan stellen, het was meer een vergelijking.

Onbekende gebruiker

Denk dat Lindeman weer gewoon jaar gaat verlengen. Laat dit jaar al meermaals waarde zien zoals hierboven al geschreven. Powless wil graag verder met de ploeg meen ik, gezien hij langzaam aan opkrabbelt zal hij ook wel blijven. Martens heeft een sterke Giro gereden voor zijn doen en is natuurlijk ideale wegkapitein. De Tier, tja, daar kan ik op vorig jaar Ruta del Sol weinig over zeggen, vrees dat het doorselecteren wordt en hij hier dan door gaat wegvallen.

user26799

'@jandepandaman
Mag ik iets aanvullen over de prestaties van De Tier vorig jaar ? je denkt aan de Ruta del Sol... Doe er maar de Strade Bianche, Catalunya en Baskenland, ook de Amstel, de Ronde van Polen en de Vuelta bij. In alle rittenkoersen was hij beste helper voor de kopman... Zijn beste prestatie leverde hij m.i. in Baskenland, toen hij samen met Kuss, Primoz Roglic vanuit een verloren positie terugbracht naar eindwinst....

mus van de maasstad

Ik zou iedereen proberen te verlengen (dus Lindeman, Leezer, Martens, Wynants, Powless) en De Tier laten gaan. Olivier is gestopt dus gewoon 2 gerichte versterkingen halen. V poppel moeten ze gewoon kijken of ze zn blessure kunnen verhelpen. Zo ja dan nog een jaar de kans geven en anders ook laten gaan en een vervanger halen. Mochten er 1 of meerdere veteranen hun fiets aan de wilgen hangen dan gewoon 1 op 1 proberen te vervangen.

Maar dit team presteert echt heel erg goed dit jaar met heel veel jonge renners die in principe volgend seizoen weer ietsje beter zijn. Dus lekker zo laten zoals het nu is. Denk dat 1 of misschien wel 2 klimknechten wel fijn zou zijn.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@walraeve dat deed roglic zelf en niet kuss en de tier. Iets teveel eer dit. Rijdt gewoon niet goed. Dat kan door allerlei redenen komen, maar het blijft een feit.

Blaudzun

Wie zijn de ploegleiders in Zwitserland?
Die hebben goed gezien dat op de manier de enige manier van winnen is in Zwitserland. Namelijk: een klimmer mee in de onstsnapping met een extra knecht.

sebastianslots

ik denk dat er niet perse iemand weg hoeft bij het team. Misschien dat er 1 of 2 weggaan/stoppen. Maar er zal toch niemand noodgedwongen weggaan. Elke renner heeft zijn eigen kracht. we zien vaak niet wat de knechten allemaal doen..

assen

Vorig jaar was ik gecharmeerd van De Tier. Als er een reden is voor zijn zwakkere presteren, en hij is niet duur, zou ik m behouden. Geeft ook een boodschap af aan de rest van de ploeg; ‘je wordt hier niet snel afgedankt’.

De Tier doet het dit jaar wel minder dan Lindeman heh? ;-)

Poeksel

Ik hoorde het gerucht dat Team INEOS de betreffende ploegleiders een aanbieding heeft gedaan Blaudzun. Het moeten wel tactische meesterbreinen zijn.

Rawolf

De Tier z'n probleem is zijn leeftijd. Als hij nog een talent was kan je leven met dat onregelmatige. Maar zo mag je hem nu niet meer noemen, heeft al wat jaartjes geprobeerd en de stijgende lijn is zeer flauw

kelderfan

Feit is dat Plugge 't heeft over een extra klimmer erbij en Zeeman bezig is met Kittel. Daarnaast benoemt WF dat er 2 jonge talenten bijkomen. Dat betekent minimaal 4 extra renners. Als je 't huidige team wil behouden, waarbij wel Olivier is gestopt kom op 30 renners. Dus wie is dan de klos.;)

S. Morgenstern

Hebben over, bezig zijn met en zoeken naar... Dat staat niet gelijk aan het daadwerkelijk halen van vier extra renners..

1 2 ... 253 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.