Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 252 ... 501 502
Yeez

Groenewegen wint ondanks val. Rechterkant lag toch wel open. Jansen deed berenwerk. Is duidelijk in orde!

Yeez

Hij is flink gevallen zeg. Goed geschaafd... voorzichtig mee zijn

Yeez

https://mobile.twitter.com/indeleiderstrui/status/1141705948962205696

Bulcke

Schuiven is altijd beter dan in een keer stil komen te staan. Maar hij zal wel wat minder slapen vandaag waarschijnlijk.

aru123

'@Assen
Als je vandaag kijkt naar de tds dan kun je zien wat de waarde van lindeman is

assen

'@ Aru
Ha ha ha, ik kon erop wachten! :-)
Sorry, maar had ook iedereen kunnen doen... overtuigt me vooralsnog niet.
Hij rijdt deze TdS over het algemeen toch niet goed, en is nu toevallig mee?

En nee, als Lindeman er als 1 van de eersten weer afmoet, dan zal ik niet mijn gelijk gaan proberen te halen.

Valt me trouwens wel op dat de commentatoren een zeeeer groot chauvinistisch vertrouwen hebben in Tolhoek! Als Tolhoek hier wint zal ik zeer blij, en zeer verrast zijn.

TLJCAMPS

Lindeman erg sterk inderdaad! Hele dag het tempo bepaalt in de kopgroep. Nu is het de beurt aan Tolhoek. Kom op Antwan!

TLJCAMPS

Wat een overwinning!!

rennerske

Yeah, en een blije Assen! En daar zijn wij hier op WF dan ook weer heel blij om. Het is je gegund kerel!

Laatst gewijzigd
assen

Ha ha ha, SCHITTERENDE overwinning van Tolhoek. Ben zeer blij verrast! :-)
Man man, deze kun je opschrijven, dit is een GROTE overwinning! Zomaar de beste uit een omvangrijke kopgroep.

Mooi ooi dat harde werken van Lindeman beloond wordt. :-)

En Bernal nam wat mij betreft verrassend weinig voorsprong - misschien wordt de Tour dan toch nog spannend.

Niklas

Die goeie Tour van Tolhoek was vorig jaar echt geen incident, maar je moet die jonge gasten de tijd geven. Niet meteen parkeren op B-niveau als ze een half seizoen misschien ietsjes minder zijn. Vertrouwen geven, daar gaat het om. Dat doen ze volgens mij goed bij TJV. En dit helpt natuurlijk wel!

aru123

'@Assen
geen kwaad woord meer over lindeman nu oké?

assen

'@ Aru
Geen kwaad over Lindeman, ik mag m wel hoor.

Schitterend die blijdschap bij Bouwman en Tolhoek. Wat ben ik blij dat ik hiervan kan genieten. Nu nog een blije Lindeman in beeld. :-)

pirazzi

Tolhoek vergat zijn shirt dicht te ritsen maar daar was ook weinig tijd voor met Bernal in de buurt.

user26799

Antwan moet ijzersterk geweest zijn ! Twee keer aanvallen in de laatste 10 km en iedereen ter plaatse laten... Na het vele knechtenwerk dit jaar is het hem dubbel gegund !

Poeksel

Alleen DQS heeft meer overwinningen dan TJV dit jaar!

https://www.procyclingstats.com/rankings/me/wins/teams

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat een dag weer voor TJV.... Groenewegen na een val en deze van Tolhoek ga ik niet snel vergeten, wat een grandioze zege is dit zeg,... wat een seizoen

TLJCAMPS

Zal Tolhoek nu voor het bergklassement gaan? Staat maar 13 punten achter Imhof.

kelderfan

Zeker een mooie en verdiende zege voor een sterke Antwan Tolhoek. Die Bernal kon afhouden in de laatste zware km's.
Hij mag die Patrick Bevin zeker bedanken voor het nodige kopwerk op de klim. De zegeteller staat nu op 28.
Antwan zal heel blij zijn met deze 1e. UWT-zege. Dat zal hem een boost geven in zijn ontwikkeling. Die Giro heeft hem en Sep Kuss goed gedaan.
@Fanny
Jij had gelijk met die Patrick Bevin.

Yeez

Groenewegen zal morgen wel stijf zijn. Misschien wijs om af te stappen met oog op de tour. Hoop dat die dan weer fit is.

assen

Astana ook nog meer overwinningen dan TJV, volgens deze telling
https://cqranking.com/men/asp/gen/VictoryRankingTeam.asp?year=2019

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Assen zij rekenen nog 2 overwinningen mee in de Aziatische kampioenschappen maar dat zijn geen officiële teamoverwinningen, net zoals ook de WK zege van Valverde niet meetelt voor een overwinning van Movistar.

WFnlwielrennervhjaar

Just another day voor TJV...

Net als gisteren trouwens...

Even kijken, 28 nu al richting eind juni dus, en daar zitten best leuke bij. Gaat lekker!

ghostwriter

Ik kijk er naar uit om te zien hoe Eenkhoorn op het NK ITT zal presteren. Volgens mij heeft hij enorm veel potentieel als tijdrijder maar sinds hij bij Jumbo-Visma rijdt heeft hij van de tijdritten geen specifiek doel gemaakt (omdat hij eerst in andere aspecten van zijn rol een ontwikkeling door moest maken). Ik heb Eenkhoorn sowieso erg hoog zitten als talent. Wat hij op 22 jarige leeftijd al heeft laten zien in de klassiekers is erg knap en het feit dat hij sinds zijn komst bijna elke wedstrijd die hij voor Jumbo-Visma is begonnen ook heeft uitgereden toont aan dat hij een groot uithoudingsvermogen heeft.

rennerske

Na dit eclatante succes van Tolhoek, meteen maar even een balletje opgegooid over de top 5 TJV -renners met meeste sympathie en hoogste gunfactor.
1 Kruijswijk
2 Tolhoek
3 Gesink
4 Bennett
5 v Poppel
I know “ Kill your darlings”- wroeging, maar toch. Sorry, Jos, Paul, Pascal, Koen en Lennart.

1 2 ... 252 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.