Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 251 ... 501 502
kelderfan

'@Assen
Er zijn gelukkig nog altijd mensen die blij zijn met een harde werker als Lindeman, dat hij vandaag 't wiel niet kon houden van zijn medevluchters, dat is niet van belang, want bidons halen is toch ook leuk. Het moet gezegd, dat hij wel met het peloton binnen is gekomen.

Poeksel

Vorig seizoen 33 overwinningen, dit seizoen staan ze al op 26. Gaat goed zo!

Overigens, nog niet zo heel lang geleden (in 2015) had Jumbo er maar 6...

Laatst gewijzigd
kelderfan

Oh, ja
Laurens De Plus heeft een broertje Jasper, die 't ook leuk doet in een Tacx Tijdrit in Emmen. Die heeft hij gewonnen. Laurens blij.

greeny

jasper volgend jaar plekkie van de tier kelderfan?

Romāns Vainšteins

is die Mads Würtz Schmidt niet voor Jumbo ? Kan ie lekker met de Toni samen op de kamer in het Duits over tijdritten lullen .

TLJCAMPS

'@Kelderfan
Ik wou het net in deze groep posten. Denk zeker dat hij een toegevoegde waarde is. Blijkbaar heeft Lars Boven(17), ja de zoon van Jan Boven, heeft 13 seconden sneller gereden. Die zeker een aanwinst voor de Academy.

greeny

dowsett ook maar halen om kittel op zijn gemak te laten voelen met al die katusha faalhazen

TLJCAMPS

Rare opmerking.

kelderfan

'@TijmenCamps
Die Lars Boven mag zeker toegevoegd worden aan de Academy. Lijkt mij een goed idee.
@RV
Merijn heeft Kittel al benaderd. Dus Tony zal zeker lekker lullen met Marcel Kittel. Maar komt Alpecin dan ook mee?

rennerske

Yeah daar gaan we weer: na Kittel, Ben Hermans, van Baarle, Foss, Hayter, Arensman, Berg, Lammertink en Slagter, Meintjes, Ellisonde, Poels, delaCruz, Jensen, Hirt, Knox en Mullen komen we nu met een Wurtz Smidt en een prille Boven op de proppen. In een volgende post gaan we waarschijnlijk iets van Vacek, Ries, Williams, Hagen, Inkelaar, Mc Nulty, Eiking, Quinn, Vermaeke , Donovan en een ontevreden Boraatje horen als mogelijke aanwinsten voor TJV. En Sven Tuft schijnt ook nog te fietsen.

greeny

lol mcnulty en williams hebben we al een jaar lang aan moeten horen ;) wmb halen ze de dochter van verhoeven voor de toeekomstige dames ploeg als we dan toch bezig zijn

TLJCAMPS

'@rennerske
Boven is een voorstel voor de Academy. Persoonlijk vind ik het wel leuk om een beetje slap te lullen over aanwinsten van TJV.

tdola

Wat ik uit interview van zeeman lijk te halen is dat tjv wat hem betreft nog best een sprinter kan gebruiken. Of dat dan kittel wordt of iemand anders is een andere discussie. Een fitte van Poppel kan natuurlijk ook sprinten maar mist soms wat pure top snelheid.
Benieuwd of er volgend jaar een extra sprinter wordt aangetrokken. Kittel, halvorsen of een ander.

De tier bewijst zichzelf door uitvallen Gi geen goede dienst iig, maakt het zo de ploegleiding niet moeilijk om een vertrekker te vinden waarvoor een sterke klimhulp extra aangetrokken kan worden. Kwestie van doorselecteren.
Wie die evt sterke klimknechten zou moeten zijn.....geen idee. Ideale maar wrs ook onhaalbare namen wat mij betreft dan Martin, tj van Garderen en wout poels. Gekeken op einde contract eind vh jaar lijst. Denk dat zij binnen team zouden kunnen passen, Spaanse renner op dit moment veel minder wrs.

Laatst gewijzigd
rennerske

'@Tijmen
Eens. Beetje slap pretentieloos lullen is een alleraardigst tijdverdrijf. We doen met z’n allen eigenlijk niks anders. Zodra het echter interessantdoenerij wordt voel ik een meelijwekkend griezelgevoel opkomen.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Welke sprinters zijn de concurrenten voor Groenewegen in de Tour de, denken jullie?

Stoempie

Ja, die academy gaat ook geld kosten. 8 ton pj oid? Roglic en wellicht Groenewegen met verbeterde, verlengde contracten. Een type Gesink erbij. Wie gaat die 3 miljoen betalen?

Laatst gewijzigd
aru123

'@Michiel De Rooij
Ik weet niet meer wie het was maar of plugge of zeeman had bij de bekendmaking van die academy aangegeven dat 0,00 van het budget voor het hoofdteam naar de academy ging.

Laatst gewijzigd
user27060

Ik vermoed dat Van Aert z'n veldritsponsors de Academy gaan betalen. Het veldrit-team en de opleidinsploeg werden samen onder gebracht.

Poeksel

Goed nieuws: Roglic is vader geworden!

https://twitter.com/rogla/status/1141434145945595904

kelderfan

Daarom zit Zeeman natuurlijk achter Kittel aan, want Alpecin blijft Kittel trouw. Als die rennerske zijn meelijwekkende griezelgevoel even opzij kan zetten, dan lijkt mij de discussie wat betreft de Academy wel een leuke bijkomstigheid.

Yeez

'@michiel viviani, ewan en gaviria als het op pure snelheid aankomt. Vooral viviani. Nadeel voor groenewegen is dat er toch niet echt veel vlakke ritten zijn, wat in zijn nadeel is tov derest (komt minder goed een heuvel over). Daarentegen lijkt de lead-out van DCQ wat verder te staan dan die van TJV. Maar op pure snelheid is hij niet te kloppen

kelderfan

'@Poeksel
Leuk weer voor het delen.

Corné 't Glansarm

Omdat de vraag ook hier stond, zal straks wel in nieuwstopix kijken en al dan niet posten, jammer dat de ook bij automobilisten en grote deels treinreizigers ook zeer geliefde fraaie drie-passen-tocht Wallis-Bern-Uri-Wallis (was het die volgorde?) over Furka-Grimsel-Susten als TdS koninginnerit afvalt, mar @rahimns gaf al aan dat daar nog wel meer bergen (en passen) in de omgeving liggen...

Het gevonden alternatief is echter ook van grote schoonheid, nu naast de Furkapass de Nufenen- en Gotthardpass (uiteindelijk misschien wel de beroemdste aller Alpenpassen) beklommen worden

rennerske

'@Tijmen,
Nog even voor de goede orde, daar beticht ik jou dus niet van. Wie wel? Ach, dat lijkt me wel duidelijk.

Rawolf

Groenewegen nog even het asfalt gekust, hopelijk valt het mee.

Wel nog de overwinning gescoord

1 2 ... 251 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.