Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 250 ... 501 502
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan er liggen daar bergen genoeg in die omgeving... er zal toch wel iets anders gevonden kunnen worden.

@Greeny Als Kittel zo'n geldwolf was geweest had hij zijn contract wel uitgediend. Ik denk juist dat hij geneigd is om naar zijn sportieve ontwikkeling te kijken dan naar zijn bankrekening. Hij weet ook wel dat TJV hem niet een hoofdprijs kan betalen.

kelderfan

'@Random
Zie jij gebeuren dat Kittel zich laat omscholen tot lead-out voor Dylan Groenewegen. Ik ben bang van niet en dan moet hij ook ondersteuning krijgen. Terwijl wat @Sephiroth aangeeft veel belangrijker is, dat Roglic extra ondersteuning krijgt van een renner type De PLus. Dat zal nog een lastige puzzel worden.

TLJCAMPS

Snap niet helemaal waarom Roglic extra klimondersteuning nodig heeft. Robert Gesink en Laurens De Plus zijn nu al vaste klant voor hem en volgend jaar/over 2 jaar zullen Sepp Kuss, Antwan Tolhoek en Koen Bouwman dat ook meer en meer gaan doen. En daarnaast zijn er ook nog: George Bennett, Neilson Powless en Jonas Vingegaard.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Merijn Zeeman heeft al aangegeven dat als ze Kittel gaan halen dat niet voor de sprinttrein van Dylan zal zijn maar puur als 2e sprinter. Bijvoorbeeld hadden ze hem bijvoorbeeld mee kunnen nemen naar de ronde van Zwitserland.

horsm

Eens met @Random wielerfliefhebber. Ik vind het weer op de rails brengen van Kittel een leuke sportieve uitdaging voor het team, waar potentieel wel wat eer aan te behalen is. Leuk om te volgen ook - net zoals ik de 'omscholing van Van Aert tot wegrenner ook leuk vind om te zien. Ik zie dat liever dan wanneer de ploeg toppers koopt die toch wel uitslagen rijden.

kelderfan

'@TijmenCamps
Robert Gesink is helaas te vaak niet beschikbaar door blessures. Dat was nu wel heel duidelijk met de Giro. Als je zo'n klasbak in je ploeg hebt, dan geef je hem toch de beste ondersteuning. Ook Kruijswijk mag in deze niet vergeten worden.
Nu krijgt hij door het ziek worden van De Plus in de Giro wel Bennett en De Plus mee naar de TdF. Derhalve zou ik voor een extra ondersteunende renner voor de klimploeg gaan. Maar ook dhr Plugge geeft dat keurig aan na afloop van de Giro.

kelderfan

'@horsm
In dat artikel wordt duidelijk gezegd, dat Zeeman en Kittel met elkaar hebben gesproken. Maar dat Marcel Kittel er nog niet uit is, wat hij gaat doen. En dan gaat 't over wielrennen of iets totaal anders. Misschien wel in de begeleiding!
Dus is die discussie eigenlijk zinloos.

Rawolf

Groenewegen start als eerste van de gele brigade, lijkt me dan geen klassementsambities te hebben. Hetzelfde geld voor Ewan wat toch wel raar is aangezien hij goed de heuveltjes overkomt normaliter

TLJCAMPS

wordt niet live uitgezonden...

xistnc

'@kelderfan
En jij houdt niet van zinloze discussies?

robklerx

'@Random, of juist wel. Aangezien het nu begint met regenen. Veilig blijven zal het belangrijkste zijn in ieder geval.

Rawolf

Dat denk ik niet, aangezien de enige 2 die deze proloog niks te verliezen hebben als 2e en 3e starten. Leezer en Wynants

assen

Makkers, jammer dat die proloog niet wordt uitgezonden.
Valt me op dat sommige renners in de regen toch nog goed rijden.

LINDEMAN
Ik heb verschillende keren gelezen dat Lindeman een goed seizoen draait. Waaruit kan ik dat opmaken? En zouden DQS, Bora, Astana, Michelton, Ineos ueberhaupt renners hebben die (i) na dit seizoen blijven, en (ii) een minder seizoen draaien dan Lindeman? Of anders gezegd, hebben die teams geen betere knechten dan Lindeman?

VAN POPPEL
Van Poppel heeft WT punten behaald dit seizoen EN heeft een excuus dat het nu minder gaat EN is nog jong. Geen reden hem weg te doen, lijkt me. Van Poppel heeft ook meer gepresteerd dan Roosen en Van der Hoorn trouwens. Die mogen van mij overigens ook (graag!) blijven.

GESINK
Vind ik als teamcaptain en boegbeeld top, maar als renner hoeven we van hem denk ik niet veel meer te verwachten.

Yeez

'@assen dan heb je duidelijk geen kennis van wielrennen. Lindeman is het hele seizoen al uitstekend als knecht. Zie parijs-nice. Constant van voren daar en goed in de waaiers. Betrouwbare knecht en daar zijn er niet veel van. Nooit ziek en altijd er staan.

Overigens rijdt teunissen een knaltijd in de zlm. Schrijf die maar op voor het nk

rennerske

'@assen
Je hebt duidelijk kennis van de edele wielersport. Mooie analyse.

assen

'@ Jesse
Ben allerminst onder de indruk. Jij noemt EEN wedstrijd op als voorbeeld? Niet overtuigend, wat mij betreft.

En ja, Teunissen gaat ook heel goed van pas komen ook in de Tour. Nk zou ook goed kunnen, zou mooi zijn. :-)

xistnc

Renners van het type Lindeman maken duidelijk wie liefhebber is van wielrennen en wie alleen maar van uitslagen. Assen behoort nu eenmaal tot die laatste categorie.

rennerske

'@.xistnc
Je kan toch ook liefhebber zijn maar toch graag zien dat er af en toe een uitslagje gereden wordt? Of hebben we het hier, om het maar eens met voetbal te vergelijken, over de Martin van Roons in het Nederlands elftal die voor de ware liefhebber zogenaamd onmisbaar zijn of is het nou juist de ware liefhebber die liever flyers, winnaars en begenadigde technici aan het werk ziet?

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Wat een overmacht!

Jopster

1 2 en 3. Netjes hoor.
Jos, Mike en Tony. Mn beste knikkermaatjes.

horsm

Altijd leuk als Jos weer een keer wint. Die heeft ook een enorme gunfactor.

assen

Ik gun het Tony ook wel ja.

Lindeman hoeft van mij geen uitslag te rijden. Kijk, ik zie niet alles, de ploeg zal wel weten of hij zijn geld waard is. Maar als sommigen hier roepen dat hij een GOED seizoen rijdt, dan vraag ik me af waar zij dat dan gezien hebben. Mag toch?

Parijs-Nice was een goed voorbeeld, heb ik van m genoten. Maar dat zal toch niet alles zijn? Alles in het begin van de koers dan, met bidonnen dragen? Zou een betere renner toch ook kunnen?...

assen

Overmacht JA, maar omdat Walscheid en Bol veel beter reden dan Groenewegen, denk ik dat je gelijk hebt Tijmen dat ze in Limburg oorlog gaan maken. ;-)

TLJCAMPS

Denk dat TJV koers moet gaan maken in de rit door Limburg. Cees Bol finisht namelijk op 8 seconden van Van Emden. Als hij twee keer boniseconden pakt is hij Jos namelijk al voorbij.

Yeez

Groenewegen reed wel in de regen

1 2 ... 250 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.