Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 249 ... 501 502
Rico.

'@Jeff: Dat je het niet zit zitten in DvP dat kan, meningen verschillen. Maar ik zie echt geen enkele koers waar De Vreese iets kan toevoegen aan de ploeg wat er nu nog niet in zit. Ik geloof best dat het een prima 13 in een dozijn knecht is, maar renners zoals hij binnenhalen is juist het tegenovergestelde van doorselecteren.

TLJCAMPS

Danny van Poppel zou ik niet wegdoen. En niet te vergeten: Hij is pas 25! Vond zijn demarrage op de Molenberg in de Omloop het Nieuwsblad erg indrukwekkend en hij sprintte ook nog naar een paar ereplaatsen in o.a. Down Under en de Ruta del Sol.

TLJCAMPS

Wat denken jullie trouwens dat de tactiek van TJV zal zijn?
Groenewegen doet niet mee, Van Poppel hoogstwaarschijnlijk niet/zal geen rol van betekenis gaan spelen. Teunissen misschien uitspelen(als die meedoet). En anders gewoon aanvallen met mannen zoals Roosen en Eenkhoorn.

Edit: Op het NK dan, misschien handig om het de volgende keer erbij te zetten:)

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@TijmenCamps
Waarom denk je dat TJV een sprinter zoekt?

TLJCAMPS

'@Aru123
De vragen zijn beantwoord. Had zijn mail volledig over het hoofd gezien dus daarom duurde het wat langer.

Stoempie

Ja, Teunissen als kopman. Maar ook aanvallen. Ist parcours biljartlakenvlak?

Laatst gewijzigd
Stoempie

Doorselecteren is t motto Rahimns. Een extra ervaren klimknecht voor Roglic, Kittel zoemt rond, wat jaarlijks jong grut

aru123

'@ThijmenCamps
Heb het met veel plezier gelezen!
En tsja wat betreft die mail dat gebeurt iedereen wel eens

Yeez

Lindeman draait een uitstekend seizoen, zo’n knecht nooit weg doen!

user27060

'@Rico, Devreese is een knecht van het niveau Wynants, boordevol ervaring en terreinkennis, klaar om het zwart voor zijn ogen te rijden voor een kopman. Daar zal Van Aert veel meer aan hebben dan een knal aanval + onmiddellijke wegdeemstering van DVP.

Romāns Vainšteins

Van Poppel altijd houden, die heeft het gewoon wel.

kelderfan

Niet zonder Boy natuurlijk.;)

$kedel

Ik heb ook altijd sterk de indruk dat de Vreese het IQ van een aardappel heeft.

Laatst gewijzigd
Fanny

Zondag géén koninginnenetappe etappe over de Furka- Susten- en Grimselpas in de TdS.

https://www.srf.ch/sport/mehr-sport/rad/aus-sicherheitsgruenden-koenigsetappe-der-tour-de-suisse-ohne-sustenpass

Wat er wel voor in de plaats komt is nog niet bekend.

Niklas

Als het over die extra klimmer gaat: wat denken jullie van Ben Hermans? Heeft nog niet verlengd, toch?

TLJCAMPS

Waarom willen jullie Marcel Kittel niet zien bij TJV? In 2015 zat hij ook niet lekker in zijn vel bij Giant-Alpecin, maar toen hij bij Etixx - Quick Step ging rijden was hij weer helemaal opgebloeid. Hij is 31 dus hij heeft zeker nog een aantal jaar voor de boeg. Hij is zeker na Dylan Groenewegen een man voor bijvoorbeeld de Giro. Daarnaast kan hij zich misschien ook nog ontwikkelen in het tijdrijden.

greeny

omdat kittel heel veel budget opslurpt en je hebt met groenewegen al zijn jongere uitvoering. en 2 sprinters die geen dijk overkomen heb je niet nodig. dylan is wereldklasse nu en kittel passe

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Op basis van wat gaat Kittel veel budget opslurpen dan... heeft al 2 jaar niets gewonnen (bij wijze van spreken) daar hoef je de hoofdprijs echt niet meer voor neer te leggen hoor.

greeny

nee hij komt voor nop rijden zeker? hij zal echt een hoger salaris hebben/vragen dan van poppel bijvoorbeeld. hij kan het vragen op basis van zijn naam en palmares want er zal altijd een desperate ploeg zijn die meer biedt dan je denkt. Dimension data bijvoorbeeld of israel cycling, ploegen die bakken met geld aan uitgerangeerde toppers uitgeven om punten en kleine overwinningen te sprokkelen.

Yeez

de lead-out van groenewegen zal van goede huizen moeten komen om hem vooraan af te zetten. Dcq laat echt berewerk zien, al is viviani niet zo snel als groenewegen. Positie is alleen zeker zo belangrijk

horsm

Als Kittel zichzelf min or meer aanbiedt omdat hij graat met Zeeman wil werken, dan kan ik me niet voorstellen dat hij ook nog enorme financiele eisen stelt.

En volgens mij wil Kittel juist niet bij een wanhopige ploeg met veel geld. Zijn prioriteit ligt 'm bij het heropstarten van zijn carrière.

Laatst gewijzigd
De Zeboe van de Zoncolan

Het ligt een beetje aan het doel dat Kittel heeft. Wil hij nog een paar jaar goed verdienen, of wil hij bij zijn oude trainer zijn carrière nieuw leven inblazen, en is hij bereid daar financieel in te investeren.

Edit: wat hierboven gezegd wordt dus. Als het alleen om cashen ging, had hij zijn contract bij katusha moeten uitdienen.

Laatst gewijzigd
Yeez

Overigens ook weinig echt vlakke ritten voor Dylan, wat ook in zijn nadeel is en niet van viviani

Rawolf

Ik denk dat het ook wel tof is als Kittel weer herleeft bij TJV voor het plaatje buitenaf, de ploeg die afgeschreven toppers weer laat opbloeien wie wil daar nou niet tekenen.

Jongeren zijn leuk maar als je Kittel weer kan optakelen ga je daar veel sneller resultaat van zien. Ook een waardevolle aanwinst voor ploegentijdritten en korte tijdritten. Zou helemaal goed zijn als hij zich in een rol in de sprinttrein van Groenewegen wil schikken bij enkele belangrijke koersen.

kelderfan

'@Fanny
Dat wordt nog lastig om een goed alternatief te vinden voor de koninginnenetappe etappe in de TdS.
Taco wordt vandaag 15e. in de uitslag. Vanaf morgen wordt 't leuk met de bergritten en nog een tijdrit.

1 2 ... 249 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.