Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 261 ... 501 502
Rawolf

Jos is altijd een snelle starter in langere tijdritten

TLJCAMPS

Sterke tijdrit van Bouwman. 30 sec sneller dan Van Goethem en 40 sec sneller dan Van den Berg.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Jos eindelijk weer eens Nederlands kampioen... hij is al een tijdje in topvorm. Dit is echt een hele mooie voor hem

TLJCAMPS

Sterke tijdrit! Ook vooral goed ingedeeld door snel te starten!

Rawolf

Hele mooie overwinning, zijn 2e al van dit seizoen. Dat gebeurt hem niet vaak

aru123

Zo win je 2 jaar niks en zo win je 2 keer in een week tijd, super voor jos!!

mus van de maasstad

Hoppa, nummer 32 vh seizoen. Nog 1 en ze staan gelijk met vorig jaar en het is pas Juni. Ongekend dit.

Ook grote blij voor Jos. Gun hem dat echt heel erg.

Hopelijk morgen ook Wout

wieler4live

Heel mooi voor jos en tjv

Als wout morgen bk wordt wint hij ook de tijdrit in de tour.

Rawolf

Dat is een straffe uitspraak😁, deelnemersveld in de tour is veel sterker als het bk TT hoor :p

Yeez

Jammer dat het morgen vooral rechttoe rechtaan is, dus weinig op techniek en explosiviteit, maar op kracht en aero. Dat laatste is hij wel minder in dan Campenaerts. Denk ook dat hij de vorm van de Dauphine zo net na hoogte en hele lichte ziekte niet meer heeft, maar het kan natuurlijk altijd!

Rawolf

WvA is toch niet meer op hoogte geweest na de Dauphine.

Was volgens de podcast ook snel herstelt van die ziekte

Ik verwacht wel een top 3 maar zelfs in topvorm word het een uitdaging tegen Campenaerts en Lampaert

Yeez

'@random goed lezen hoe ik het zeg

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevdalen als die hoogtestage nu al uitgewerkt is dan gaat er iets niet goed. Ben met je eens dat deze TT qua parcours meer in het voordeel is van Campenaerts maar zo tegenvallend als jij het nu schetst zal het toch ook niet zijn. Denk dat het heel spannend gaat worden dus hun en ook Lampaert.

kelderfan

Daan Hoole lijkt mij ook wel een kandidaat om Academische graad te halen bij TJV.

deluxe

Ben ik hier aan het juiste adres om te vragen wat jullie denken over de komende Tour mbt dagzeges voor TJV? Ik ben zelf namelijk sterk overtuigd dat ze zomaar eens 5 a 6 a 7 etappes kunnen gaan pakken. 4/5x Groenewegen, 1/2x van Aert en wellicht de ploegentijdrit.
Ben ik TE chauvinistisch of is dit gewoon echt een reëele verwachting?

Poeksel

Het kan, maar het moet flink meezitten dan. Drie etappes winnen zou al best goed zijn. Dylan is de beste sprinter en hij heeft dit seizoen vaker wel dan niet gewonnen, maar de Tour is toch anders.

horsm

'@deluxe... Haha ... ik deel je enthousiasme, maar 5 of 6 is wel heel veel. Van Aert moet bv Alaphilippe zien voor te blijven om te winnen & Ewan en Viviani zullen ook wel etappetjes meepikken...

tdola

'@deluxe
Denk wel erg chauvinistisch.
Als Dylan er meer dan 2 zou pakken zou al super super zijn.
Wouter van aert mag je niet op rekenen (per slot van rekening in ondersteunende rol), daar 1 zou ook al top zijn.
Ttt gaan ze goed zijn (top 5 hopelijk beter) maar vrees net tekort voor overwinning (ineos, michelton?).
Zou t kruijswijk echt gunnen, maar voor hem sowieso erg moeilijk winnen.
De rest rijdt ondersteunend dus wint normaal niet (of Martin moet verrassen in itt).

Hopelijk ben ik te kritisch, maar denk dat ze voor 3 overwinningen al blind zouden tekenen.

deluxe

De wens is natuurlijk de vader van de gedachte. En inderdaad 3 etappes zou ook al uitzonderlijk goed zijn. Maar ik heb gewoon het gevoel dat dit wel eens het gouden jaar zou kunnen worden. Dan nog Steven mee in de euforie(al zal ik me hier inhouden met buitenproportionele voorspellingen over hem). En voor ons 3 weken genieten geblazen.

ti-raleigh

Het komt wel vaker voor dat 1 sprinter zowat alle sprintetappes wint: Kittel, Cavendish. Dit jaar zou het zomaar Dylan kunnen zijn. Dan zit je al snel op 4. En als het begin goed is met Dylan komt de ploeg in een flow, ja dan is 6 of 7 helemaal niet ondenkbaar. Maar als het vanaf het begin tegenzit, is 0 ook mogelijk.

Rawolf

'@Jesse, sorry verkeerd gelezen maar na een hoogtestage heb je toch juist na een paar weken van de berg het beste effect?

Ben er van overtuigt dat Groenewegen minimaal 2 ritten pakt als hij heel de tour op zijn fiets blijft zitten. WvA is wel een speciale en kan zeker een rit pakken maar buiten die 2 heb je weinig winnaars mee, misschien Martin voor de tijdrit.

Ik gok 3 ritzeges

Romāns Vainšteins

Tourspurten is natuurlijk crazy business, je moet als topspurter vooral ook bidden dat je niet meteen in een ongelofelijke crash belandt.

xistnc

Ze kunnen elke etappe winnen, dus dat zijn er 21 in totaal. Ze kunnen ook 21x niet winnen, dat is dan nul.
Om 1 etappe te winnen moet je al heel erg je best doen en moet er niks tegen zitten.

Afgelopen 3 jaar was het 0, 1, 2. Mochten het er nou 3 zijn en geen 21, dan zou dat niks minder dan fantastisch zijn. Hoe dan ook, elke zegereeks begint met de eerste overwinning.

ti-raleigh

Vorig jaar 2? Even je huiswerk beter doen.

mus van de maasstad

Afgelopen 3 jaar was het 0, 2, 3 in de tour

1 2 ... 261 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.